Hayatımın en güzel mucizesine..
Şarkı önerisi bölüm içinde geçen ; Deniz Tekin - Deniz Koydum Adını2022/Ekim
Basit bir kafe kaçamağı , tek bir kahve bir insanın hayatını bu kadar değiştirebilir mi? Üstelik hayattan artık hiç bir şey beklemeyen bütün umutlarını kaybetmiş bir insan için .. Yeniden doğabilir mi bir insan ? Tekrar yeniden hayata başlayabilir mi? Hayaller kurabilir mi? Peki ya aşık olabilir mi , bütün zorluklara rağmen..
Karakter tanıtımı
Sude = Ana karakter 1
Çağlar = Ana karakter 2
Serra= Yardımcı karakter
Emir = Yardımcı karakter 3
CAN = Yardımcı karakter
Irmak = Yardımcı karakter
Buse Hoca= Yardımcı karakterEkim/2022
Mezuna kalmamın nefretiyle gecenin geç saatlerine kadar oturup sabah son dakika uyanıp güne başlayan bütün herkese ve bana günaydın...
Hayatım artık o kadar çok rutine dönmüştü ki . Dershane ev ev dershane ... Farklı olan hiç bir şey yoktu . Ve şuan yine otobüste oturmuş bütün hayatı sorguluyor dışarı izliyordum . Her sabah 45 dakika gidiş 45 dakika geliş yolu ne kadar uzun gelsede bir yandan beni rahatlatıyordu. Bir zamanlar otobüse binmenin bile hayalini kururdum çünkü. Bir kaç dakika bile olsa rahat kafayla düşünüp tartabiliyorum kafamda . Ve bu bana o kadar iyi gelip dinlendiriyor ki...
Arka fonda çalan "Deniz Tekin - Deniz Koydum Adını" hafif çiseleyen yağmurun otobüs camına düşen damlacıkları ..
Kendine çekildi bütün zamanlar, gölgeler orda kaldı.
Deniz koydum adını.
Kederi bende kaldı.
Uzak köyler kurdum birbirine.
Denizine aldandım .
Şarkı sözlerine dalıp giderken en güzel anlarımın katili olan serranin aramasıyla kulaklarıma daha fazla yüksek ses acısı çektirmemek için telefonu açtım.
- Efendim Serracim rüyanda mi gördün beni ?
Serra: Ne alaka lan ?
- Sabah sabah aradın ya kankam.
Serra: He salak bil bakalım nerdeyim?
-Nerde?
Serra: Babamı ikna ettim . Dershaneye yazdırdı beni . Ve şuan seni bekliyorum dershanede . Hadi ne zaman gelicen. Çabuk gel.
- Ciddi misin 5 dakika ordayım hangi sınıftasın?
Serra:Aynı sınıftayız.
- Geliyorum hemen .
Telefonu kapattıktan sonra bir iç çektim ve çok mutlu oldum . Direk modum yükselmişti .Serra benim en iyi arkadaşımdı. Ailem dediğim bir insandı. Birbirimizin her şeyini biliyorduk . 6 yıldır dosttuk . Bu zamana kadar o kadar çok şey yaşamıştık ki . Ama hiç bir zaman birbirimizden kopmamış hep birbirimizin yanında olmuştuk. Bu sene ikimizde üniversite giriş sınavı için mezuna kalmıştık. İkimizde burdan gitmek ve aynı şehiri kazanmak istiyorduk. En büyük hedefimiz burdan gitmekti özellikle . Artık bu şehir ikimize de dar geliyordu çünkü . Gitmek , yepyeni bir şehirde yeni bir sayfa açmak istiyorduk .Aynı dershanede olmak hem birbirimize motivasyon olucaktı. Hem çok eğlenecektik .
Sonunda dershane kapısına ulaştığımda hızla girip yine hızla merdivenleri çıkıp sınıf kapısına ulaştım. Serrayla birbirimizi görünce kocaman sıkıca birbirimize sarıldık.
- Ay kanka hala inanamıyorum geldiğine .
Serra: Valla bende.
Biz mutluluktan bağıra bağıra konuşurken matematik hocasının sınıfa girip derse başlamasıyla bağrışmalarımız son buldu.
8 saat sonra akşam;
Yorucu bir günden sonra eve gelip üstümü başımı değiştirip uyuya kalmıştım. Serra'nın dershanede ilk günü olmasıyla gram ders dinlememiş sürekli gülüp derslerde konuşmuş hocalardan güzel bir azar işitmiştik . Bunun vicdan azabıyla çalışma masama uzaktan nefretle bakarken Serranin görüntülü aramasıyla ilkilip telefonu kapatıp "seni daha sonra arayacağım mesajı attım.
Kalkıp elimi yüzümü yıkayıp saçımı yukardan topladım. Bir iki test çözüp bakındıktan sonra Serrayi görüntülü aradım.
~Aradığınız kişi şuanda bir başkasıyla görüşme yapıyor.~
Mesaj sayfasına girip;
- Ne demek başkasıyla konuşuyorsun kimle konuşuyorsun lan.
Serra: Çağlarla konuşuyorum kanka alayım mı seni de?
- He al.
Çağlar Serranin okuldan eski yakın bir arkadaşıydı. Bir kaç kere instagramda birbirimizin hikayelerine yanıt verip konuşmuştuk. Bir kez de kısa süreli bir yüz yüze gelmiştik. Komik iyi ve kafa dengi bir çocuktu.
Serra ve 0531*** NUMARA SİZİ GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMAYA DAVET EDİYOR...
onaylayıp girdim .
Çağlar ; O sude hanım siz yaşıyor muydunuz?
- ; Yaşıyormuşum demek ki.
Serra; Ruhsuz kanka bu sude bu aralar he inek ders çalışıyor.
Çağlar ; Okuyup adam mı olcaksınız siz şimdi he
Serra ; Evet
Çağlar ; Sude , Serra Emir ve ben yarın buluşacağız. Sende gelsene .
Serra; Kanka aklıma geldi de sen gelmezsin diye sormadım. Sizin aşağıdaki kafede buluşuruz ben alırım seni evden olur mu sor annene .
- Bilmem bakarım yarın sabah haber veririm.
Serra: Gelirsin.
Çağlar: Evet gel güzel olur, otururuz.
- Bakarım haber veririm size.
Bu arada Emir Çağlar ve Serranin dıger arkadaşıydı. Üçü eski okul arkadaşıydı . Genellikle beraber takılırlardı .
Uzun 2 saat kadar gülmeli dalga geçmeli bir konuşma yaptıktan sonra babamın gelmesiyle konuşmadan çıkmak zorunda kaldım .
Anneme gidip yarın dışarı çıkabilir miyim diye sordum . Annem de yarın misafirlerin geleceğini işlerin olduğunu söyledi . Serra ve Çağlara gelemeyeceğimin mesajını attım. Daha sonra yine gece uykusu ... Uyuya kalmışım .
Sabah boyun ağrısıyla uyandım , dışarı çıkmam artık kesin olarak olumsuzlaşmıştı üstüne bide her zaman ki stabil hastalıklarım ağrım çıkmıştı . Sehpada duran telefonumu aldım , 12 tane mesaj bildirimi gördüm .
3 ü Çağlardan diğerleri Serradandı.
Önce Çağların mesajına girdim.
Çağlar: 00:24 Gel kız ikna et anneni .
00:26 : Serra gelip alsın seni .
00:27: Gelirsin sennn .
Serra
00:32 : Kanka
00:34 : Uyudun mu ?
00:34 : Yarın ben gelim size .
00:34: Gel iste çıkalım eğleniriz .
00:35: Ben uzun zamandır zaten senin Emir Ve Çağlarla oturup doğru düzgünce tanışmanı istiyordum .
00:36: Eminim sende seveceksin .
00:36 : Kafa dengiler hem.
00.37: Geliyon bak.
00:37: Yarın gelip ben alırım seni .
00:37: Ona göre hazırlan .
İkisine cevap vermeden önce düşündüm . Pek benim de gidesim yoktu Hersey bir kenara . Pek halim yoktu bugün . Ama Çağlar yazınca da bi düşünmedim değildi .
Çağlara yeni bir mesaj : Geliyorum .
Mesajı attım atmasına da şimdi ben nasıl çıkıcam evden ...Kalkıp etrafı toplayıp yapılacak şeyleri yaptıktan sonra , anneme yalvar yakar yalvarıp Serra'yla dışarı çıkacağımı söyleyip hazırlanmaya başladım .
Siyah hırka siyah bluz siyah pantolon siyah ayakkabı .. siyah kadını ben... siyah aşığıyım... ama şuan dışardan görseniz cenazeye gider gibi bi halim var . Saçımı alttan alt kuyruğu yapıp sadece kapatıcı ve göz kalemi sürüp çıktım .
Kafe direk bizim evin altında olduğu için ilk ben gelmiştim . Ardından 10 dakika sonra Serra hanım giriş yaptı .
Serra; Hani gelmiyordun canım .
- Cok yalvardın geleyim dedim .
Serra : Serefsiz .
Aramızda şakalaşırken Emir ve Çağların geldiklerini gördüm . Serra kalkıp arkadaşlarını karşılamaya giderken ben oturup onları izleyerek beklemeye başladım .
Yavaş yavaş yürüyüp olduğum masaya üçlü oturunca ilk Emir elimi sıkıp gülümseyerek selamlaştı. Emir çok daha ayrı bir kafadaydı ne olursa olsun gülümsemeyi ve hersey hakkında gülüp eğlenmeyi unutmaz bizi ona bakınca bile güldürmeyi başarıyordu . Serra ve Emir kendi kendine yine gülüp eskilerden bahsetmeye başlamışlardı . Çağlar da selam verip karşıma oturdu . Bu çocuk yüz yüze gelince bir sey oluyordu . Yüzüme bakmıyordu .
İlk birbirimizi gördüğümüzde de böyle olmuştu. Kafasını kaldırıp bir saniye bile yüzüme bakmamıştı . Tuhaf bir şekilde o zaman da dikkatimi çekmişti . Normalde pek takmaz yada anlamaz umursamazdım ama Çağların bu hareketleri sebepsizce içime dert olmuştu . Normalde bir insanın yüzüne bile bakmaya çekinen ben Çağların bu hareketlerinden mi kaynaklı bilmiyorum çocuğun içine düşmüş gibi bakıyordum gözlerim üzerindeydi . Oda inatla bana bakmamayı tercih ediyordu .
Emir yine geçmişteki Çağlar ve Serra'yla olan eski anılarını anlatıyor ve hepimizi güldürüyordu . Bir kaç çay kahve sipariş derken konuşmalar uzuyor gidiyor gülüp eğleniyorduk . Arada sonunda çağların bana bakışını yakalıyordum . Ama ben dönüp baktığımda direk kendini düzeltip kafasını çeviriyordu . İstemsizce sinirimi bozmaya başlamıştı bu durum .
Serra: Ee ehliyetler alındı mı beyler ?
Çağlar : Tabi olum.
- Araba kullanan erkekler de 18 ine girdiğinde direk ehliyet alan erkekler de bir başka oluyor ya. Diyip güldüm .
Çağlar cebinden cüzdanını çıkarıp içinden ehliyet kartını çıkarıp önüme koydu .
Şaşırıp güldüm . Karta baktım . Ardından hemen Serra elimden alıp direk fotoğrafa baktı hem gülüp hemde helal olsun tebrikleri döndü . Emirle Serra kendi aralarında gülüşmeye devam ederken . Çağlarla göz göze geldik . Bu sefer oda baktı bende . Elinde tesbihiyle sürekli oynuyor gözlerini kaçırınca onla uğraşıyordu . Birden;
- Ne güzel tespihmiş ; dedim.
Çağlar ; Karanlıkta yanıyor biliyor musun . Fosforlu yeşil gibi bir ışığı oluyor .
-Gerçekten mi ?
Çağlar : Evet bak al montunun altına koy elini bak alttan siyah karanlık ortamda yeşil olucak rengi .
Tesbihi elime verdi..
Dediğini yaptım montla avucumu karanlık bir hale getirip tesbihi koydum avucuma .
- Oha gerçekten öyle oluyormuş .
Çağlar : Gülümsedi , daha önce hiç görmedin mi ?
-Ay hayır . Yani denk gelmemiştim hiç .
Bir anda " Bu bende kalsın mı " diye bir cümle çıktı agzimdan . Tabi sonra çok utandım sormayın...
Çağlar şaşırıp ..
Çağlar ; Normalde kimseye vermezdim de hadi kalsın sende .
" O tesbih öyle içimde güzel bir yer edinmişti ki o an . Sanırım hayatım boyunca saklayacağım bir şey olacağına emindim. Nedense çok tuhaf hissetmiştim . Hayatımda ilk kez bir erkekten bana ona ait bir şey gelmişti . Bakıldığında sadece bir tesbihti ama benim için o andan itibaren bile çok kıymetli bir şeye dönmüştü ."
Çağlar: Benim en sevdiğim tesbihimdi. Kaybetme sakın he . Şans getirsin .
Serra : Köpek Çağlar ben isteyince neden vermiyordun .
Emir : Ben veririm Serra kankam bu çağlardan bir hayır gelmez boşver sen bunu .
Serra : Valla şerefsiz ha.
- Gülümseyip çantama koydum .
Daha sonra Serra'nın muhteşem fotoğraf çekme faslına geçtik . Sürekli ordan oraya geçiyor . Pozisyon kendine yakalamaya çalışıyordu . En son beni kaldırıp çağların yanına oturttu . Kendisi emirle fotoğraf çekilmeye başladı .
Çağların yanında oturduktan sonra çok tuhaf hissetmeye başladım .
Anlayamadığım bir histi. Heyecan desem daha ötesi çok tuhaf bir garip bir duyguydu. İkimiz ne birbirimizin yüzüne bakabildik nede bir sey diyebildik . Ne o sesini çıkardı bana baktı ne ben bir sey dedim ona bakabildim .
Sanki o an zaman durmuştu ve ben orda konuşulan gülüşme seslerini duymuyor sadece ona odaklanmıştım . Oda buz kesilmişti . Kıpırdamıyordu bile .
Serra sonra seslenince dönüp ona baktım .
Serra : Geç yerine hadi .
- He tamam .
Ay Sude salak mısın kızım ne diyip düşünüyorsun kendi kendine iyice psikopata bağladın diyordum kendi kendime içimden .
Daha sonra Emir Serra yine bir şeyler anlatıyordu , ama ben hiç bir şey duymuyordum . Hiç yapmayacağım bir şeyi yapıyordum . Sadece çağlara odaklanmıştım . Onu izliyordum hemde açık bir şekilde belli ede ede .
Ama inanmayacaksınız bu sefer oda beni izliyor . Emir ve Serra bir sekile fark etmiş gibi olduklarında direk kendimi düzeltip onları dinlemeye başladım . Tabi dinleyemedim gözlerim de kulağım da hala çağlardaydı . Allahım bu nasıl bir şeydir ya . Daha 4 saat öncesine kadar buraya gelmemin ihtimali bile yoktu . Şimdi geldim öyle bambaşka duygularla salak salak sırıtıp bir çocuğu izliyorum . Allahım haklısın valla salagim.Umarım kafamda kurmuyorumdur. Yada kuruyorumdur. Umarım burdan çıkınca kafamdan çıkar gider . Ay ben ne diyorum ya diye kendi kendime boğuşurken çağları izlemeyi ihtimal etmiyordum .
Gel zaman git zaman derken 2 saat sonrasında kalkmaya karar verdik . Havada kararmaya başlamıştı zaten . Benim evim hemen üstte olduğu için ilk vedalaşan ben oldum . Önce Emir sonra Serra derken Çağlara gelince elimi sıkıp tokalaştı . Kendine iyi bak dedi bir espiri yapıp geçiştirip memnun oldum bugün güzeldi dedi .
Bende , diyip içimden acaba simdi ne olucak diye içimden geçirmeden duramıyordum . Vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım . Kendi kendime sokak ortasında konuşuyordum . Nasıl çıktım evden nasıl gidiyorum . Valla ne tuhaf bir insanım ya . Hoşlanıyor muyum simdi ben ne oluyor yani . Acaba o ne düşündü ? Oda bir şey hissetti mi? Yada salak ben kafamda mı kurdum . Acaba mesaj atacak mı bu akşam . Eğer atarsa bu gece bana mesaj bu gece herseyi değiştireceğim kendi hayatımda kendim için ... böyle bir söz verdim kendi kendime .
Aradan 3 -4 saat geçti . Gözüm tabi o sırada tabiki telefonda değildi . Saka yaptım ... telefondaydı.
Ve sonunda o beklenen mesaj geldi ...
Çağlar
21:02 : Fotoğraf
Ne fotoğrafı attı ki acaba ? Hemen girip cevap versem çok mu belli etmiş olurum . Ay aman ne olursa olsun.
Benim fotoğrafımı çekmiş gizlice ve arkadaşlar b* k gibi çıkmışım . Şimdi ben oturup ağlayayım mı napayım.
Çağlara yeni bir mesaj
21;04- Ne kadar cirkin bir fotoğraf bence direk silmelisin:')
Çağlar ;21;04 : Ne alaka bence gayet güzel çıkmışsın . Ama rahatsız olduysan özür dilerim .
Oha mesajıma anında döndü . Neyse abartmak yok.
- 21:05Sorun değil . Pek hoşlanmıyorum bu tarz şeylerden kendimi kötü hissediyorum beğenmiyorum kendimi bu tarz fotoğraflarda .
Çağlar :21:05; Özür dilerim tekrardan ama çok güzel çıkmışsın bence saçmalıyorsun .
~
Sevgili günlük
Bugün bir sey oldu . Geçen hafta sana bir sey yazmıştım . Lütfen doğru insansa eğer girsin hayatımda bundan sonra hayatımda biri girecekse diye . Bu yaşıma kadar sakladığım ilklerim başkasına gitmesin diye yazdım sana satırlarca . Kısa bir süre sonra Çağlarla bu durumda olmamız sence tesadüf mü yoksa doğru bir insan omu. Daha bunları söylemek konuşmak için çok erken . Ama onu ilk gördüğümde de hissetmiştim hayatımda çok farklı bir insan olucak . Ne olur ne biter bilmiyorum ama umarım hersey güzel olur.Çağlardan;
Kıldığım namaz sonrasında bugün olanları ve daha öncesinde olanları düşündüm . Aslında bir çok kez Sude aklıma düşmüştü . Ama ben bile kendime itiraf edememiştim . Arada sadece sosyal medyada paylaştığı fotoğraflarına bakmakla kalıyordum . Allahım geçen hafta sana bir dua etmiştim . Evleneceğim insan çıksın karşıma . Aileme bana uyumlu kendi halinde sevgiliden çok aynı zamanda çekinmediğim herseyi onla paylasabileceğim bi dost olsun bana demiştim . Bu kişi Sude mi bugün artık ondan hoşlandığıma o kadar emin oldum ki . Umarım ikimiz içinde en hayırlısı olur . Umarım Allahım. Umarım bu kişi Sudedir.Herkese selammm🤝 Normalde başka bir hesapta kitap ve bölümler yazmaktaydım . Üniversite sınavı senem olduğu için kapatmak durumunda kalmıştım . Uzun bir aradan sonra geri döndüm ve yeni hesapla açılış yapmak tertemiz bir sayfa açmak istedim . Düşünceleriniz benim için çok değerli . Ve bana aşırı motivasyon veriyor . O yüzden lütfen düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın . Hepinize tek tek dönüş yapmaya çalışacağım . İlk bölümü nasıl buldunuz ? Hem giriş hem açılış hem ilk bölüm olarak düşünebilirsiniz . Tek tek giriş karakter tanıtımı diye ayrı ayrı bölümler yapmak istemedim . Sizce neler olucak gelecekte ? Sude ve Çağlar sevgili olacak mı ?
Ufak bi spoi de verim size bu bölüme özel;)
Sudenin ailesi çok katı ve otoriter bir aile . (:
Bölümlerde genellikle tek olduğunuz karanlık bir odada okunmanızı tavsiye ediyorum daha guzel odaklanırsınız hem:)
Sizi seviyorum şimdiden çok teşekkür ederim haftada 2 veya duruma göre 3 kez bölüm atmayı düşünüyorum . Tabi bu konu sizin isteğinize etkileşiminize gör değişicek. O yüzden düşünceleriniz önemli ve yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Güzel günler diliyorum ay çiçekleri.