Naru'dan~
Yine hoşnut olmadığım bir ses ve ben yine uyuyamıyorum... Bu yandakiler her akşam sevişecek mi be seslerden uyuyamaz oldum.(duvara vur bebikim) Dediğinizi duyar gibiyim ama yok kapılarına kadar gittim de çıplak olarak açtı tövbe yövbe öhm neyse nerede kalmıştık heh ben Naruto Uzumaki (biliyoz) şuan 19 yaşındayım ve geçmişimden bahsetmeyi sevmem o yüzden o konulara hiç girmiyorum yaklaşık 1 aydır Uchiha malikanesinde bir hizmetçi olarak çalışıyorum genelde hepsi bana ve diğer hizmetçilere kötü davranır özellikle Uchiha Sasuke onun bana ayrı bir siniri var sanki annesini ben öldürdüm ha bu arada Uchihaların kraliyet ailesi de olduğunu söylemiş miydim? Dememe gerek yok sanırım bu kadar bilgi yeter bence diğer zamanlarda gittikçe bir kaç şey öğreneceksiniz bende o sırada uyumaya çalışacağım.
Sabah~
Arkadaşım Kiba'nın yanına gidiyorum.. Onunla konuşmam gereken bir takım şeyler var ondan sonra krallığa gideceğim zaten.
Kb:Hoşgeldin Narutoo.
Nrt:Hoş bulmadım Kibacım.
Kb:Yine ne oldu sana? Her gün bir şikayet ile geliyorsun?
Nrt:Bu sefer derdim Uchihalar değil.
Kb:Neymiş bakalım derdin?
Nrt:Aslında 1 hafta sonra ailemin ölüm yıl dönümü bunun için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bunu sormak için geldim sana.
Kb:Hmm... Açıkçası bende bilmiyorum. Mezarlarına çiçek götürebilirsin?
Yadaa-
Nrt:Sorun da bu işte mezarları Konoha'da değil ve biliyorsun ben çalışıyorum..
Kb:Hiç izin alma gibi bir şansın yok mu geçekten?
Nrt:Maalesef Kibacım sence baY SaSukE izin verir mi?
Kb:Doğru... E sende kaç oradan?
Nrt:Lan bu neden daha önce benim aklıma gelmedi. Allah razı olsun Kibam be her zaman bir çözümü var muahh
Kb:Eyw- şımarıyorum yapma şöyle şeyler la.
Nrt:Neyseğ ben kaçtım çühüss sana Kibacımm.
Kb:Bayy NarucummKiba'nın evinden çıktığım gibi ilk olarak eve gittim üzerimi değiştirdim... şu hizmetçi kıyafetlerinden de nefret ediyorum amk ya.. Uchihaların evine geldiğimde kapıyı çaldım. Muhtemelen uyuyorlar ve o yüzden bir hizmetçi açacaktı ama düşündüğüm gibi olmadı, kapıyı Sasuke açtı
Ssk:Pff sen miydin? Geç.Diyerek önümden çekildi bende bir şey demeden içeri girdim.
Ssk:Diğer hizmetçiler izinde sadece 5 kişisiniz 3. Salondan başla.
Nrt:Peki efendi hazretleri.
Ssk:Asabımı bozma Naruto ters halimi daha görmedin defol şimdi..Bir şey demeden 3. Salona doğru ilerledim cidden kocaman sarayda 5 hizmetçi mi şaka mı yapıyor bunlar! Bildiğin bize zulüm bu ama!... 2 saattir bir odayı bitiremedim bile derken kapı açıldı ve Itachi girdi. Çamurlu ayakkabılarıyla...
Nrt:Eee efendim daha yeni silmiştim oraları ayakkabılarınız çamur yaptı yine..
Itc:Bir şey olmaz yine silersin.
Nrt:Peki efendim...Ay yeter be ben 2 saattir burada bir odayı temizlemeye çalışıyorum onlar gelmiş yine kirletiyor! Bağırırdık normalde de işte göt korkusundan ne yapacağımı bilmiyorum bacım bunlar vampir her bok beklenir bu manyaklardan.
Öğlen~
Nrt:Efendim biraz mola verebilir miyiz gerçekten çok yorulduk?
Ssk:Bu gün tersimden uyanmadım şanslısınız iyi gidin biraz mola yapın..Ne olmuş lan bu çocuğa devrim geçirmiş sanki her gün zaten sıkıntılı geçiyor bu gün ekstra bir şey olacak gibi hissediyorum... Biz mola yaparken 2 hizmetçinin dedikodusuna denk geldim ve yanlışlıkla dinlemiş olabilirim sanırım ehe-
Hzm 1:Bey Sasuke'de bu gün bir şey var sence?
Hzm 2:Evet evet, sabah yanlışlıkla duymuştum bu gün özel bir misafirleri geliyormuş sanırım.
Hzm 1:Ayy kim acaba umarım iyi kalpli biridir bu Uchihalar çok cimri.
Hzm 2:Evet gerçekten baksana 5 kişi kocaman sarayı temizlemeye çalışıyoruz.Tüm duyduklarım normaldi evet ama özel misafir dediği kişi kim acaba? Sormalı mıyım sizce? Yada ne zaman gelir her hangi bir bilgim yok ben bunları düşünürken Sasuke birden önümde belirdi.
Ssk:Ne yapıyorsun burada hmm?
Nrt:Şey diğer hizmetçiler sizin hakkınızda bir şey konuşuyorlardı yanlışlıkla kulak misafiri oldum ve bir misafirinizin geleceğini öğrendim acaba kim olduğunu söyler misiniz?
Ssk:Bir arkadaşım sizi ilgilendirecek bir şey yok bir daha kulak misafiri olma ve ben onlara güzel bir ders vereceğim...Dedi ve gitti ne yaşadım ben az önce? Eğilip yüzümün dizine kadar yaklaştı biraz daha yaklaşsaydı dudaklarımız birbirine değecekti şuan domatese döndüğümü hissedebiliyorum... Dur lan Naruto kendinde gel o senin patronun ve o bir varis özellikle bir Uchiha ona aşık olamazsın kendine gel. Uhh evet kendimize geldiğimizde göre işimize devam edebiliriz sanırım (o hizmetçiler ne olacak lan) ölücekler bacim.
Akşam 22:34~
Evet farkındayım biraz geç oldu eve gitmemiz lazım normalde ama bay Sasuke misafiri için bizi salmıyor! Şu misafirde yarın gelecekmiş ayh çok da götümde senin misafirin. Neyse biraz daha çalışırım sonra toparlanır giderim.
00:02~
Artık çıkma zamanı hazırlandım ve eve gitmek için yola koyuldum 10 dk sonra birinin beni takip ettiğini hissettim arkamı dönmeden telefonumu çıkardım ve siyah ekrandan baktım ve evet biri kesinlikle beni takip ediyordu ben hızlansam oda hızlanıyor yavaşlasam yavaşlıyordu. Bundan nasıl kurtulacağım şimdi of of bir bu olmamıştı bu gün o da oldu çok şükür. Acaba geri dönüp Uchihalara uğramalı mıyım? Belki 1 günlüğüne kalmama izin verirler diye düşündüm ve tekrar krallığa doğru ilerlemeye başladım adam da anlamış olacak ki beni takip etmeyi bıraktı hmm sanırım korktu.. ve geldim kapıyı çaldığımda açan olmadı ikinci çalışımda kapı açıldı ve Fugaku bey beni karşıladı.
Nrt:Efendim eve dönerken takip ediliyordum acaba sakıncası olmazsa 1 gecelik sizde kalabilir miyim?
Fgk:Tabiki geç içeri lütfen.İçeri geçtiğimde Fugaku ben Sasukeye seslendi.
Ssk:Ne var yine baba?
Fgk:Oğlum bay Naruto için bir oda gösterir misin tek gecelik bir misafirimiz olucak kendisi.
Ssk:Off iyi... Takip et beni.İtiraz etmeden onu takip etmeye başladım en sonunda bir kapının önünde durdu ve kapıyı açtı hiç de misafir odasına benzemiyordu derken Sasuke konuştu.
Ssk:Burası benim odam burada yatabilirsin ben misafir odasında uyuyacağım.
Nrt:Efendim lütfen.. siz kendi odanızda rahatça uyuyun size rahatsızlık vermek istemem.
Ssk:Vermiyorsun sen bana hiçbir zaman rahatsızlık vermedin.Dedi ve kapıyı kapatıp çıktı. Yok benim gönlüm rahat değil bu Uchiha'da bir şeyler var ben anlarım neyse bakalım nede olsa elbet bir gün söyleyecek söylemezse ben öğrenirim... Hiç rahat hissetmiyorum 2 saattir tavanı izleyip durdum ve Sasuke'ye ne olduğunu anlamaya çalıştım ama yok bir türlü bulamadım. Aşık oldu desem Sasuke mi hah anca rüyamda olur ayrıca neden benim gibi bir mal omegaya baksın ki. Off gerçekten off yani sırf bir şey öğreneceğim diye uyumadım sözde erken kalkacağım var ya. Telefonuma alarm kurup yastığın altına koydum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
(1008 kelimeğğğ)
(Ölmedim yaşıyorum arkadaşlar sjsjsj)
(Sonraki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ve umarım hikaye sizi sıkmıyordur)
(Yorum yapmayı unutmayın ve sizce yarın ki misafir kim olucak?)