My father never talked a lot
He just took a walk around the block
'Til all his anger took a hold of him
And then he'd hitFamily line - Conan Gray
„Už nastupuju do letadla." řekla Mia do telefonu, která se ze všech sil snažila nebrečet. Bylo kolem ní mnoho lidí, kteří jí na letišti poznávalo a ona si nemohla dovolit vypadat smutně nebo zničeně.
„Budu tam na tebe čekat, ano?" odpověděl jí starostlivě z druhé strany telefonu Max, její nejlepší kamarád a teammate.
„Dobře, děkuju." poděkovala mu a zavěsila, protože už byla v letadle.Vracela se zpátky na trať, tentokrát na Hungaroring, z jejího domova v Chicagu. I přes to, že už bydlela rok v Monacu, tak měla některé doktory pořád doma a aspoň měla důvod se na otočku podívat za svými rodiči a mladší sestrou Emily. Tentokrát to byla návštěva zubaře, ale zvrtlo se to do něčeho úplně horšího, co ani nemohla předpokládat.
Bylo pro ní nadmíru těžké si dát z toho důvodu příruční kufr do prostoru nad svým sedadlem, proto musela zahanbeně poprosit někoho, aby jí tam kufr dal.
Jsem sakra jezdkyně v F1 a musím tady prosit jak nějaký slaboch o pomoc.
Frustrovaně si oddychla a sedla si na své místo, let měl trvat zhruba 12 hodin, proto si ho Mia rozhodla zkrátit spánkem, kvůli jejímu vyčerpanému tělu ze včerejška a prakticky žádných nenaspaných hodin. Radši nechtěla o včerejšku ani přemýšlet, proto hned usla a její spánek trval po celou dobu jejího letu.
Probudila se když letadlo přistávalo. Max už na ni musel čekat, protože letadlo mělo 30 minut zpoždění. Vystoupila mezi prvníma a teď čekala na své další kufry. Nechtěla, aby na ni Max čekal déle než musel, proto nedočkavě klepala do kufru a když ostatní měla konečně u sebe, tak se rychlým krokem rozešla k exitu, kde už na ní Max čekal.
„Ahoj!" zvolal na ni hned jak ji uviděl a šel ji obejmout.
„Ahoj Maxie!" usmála se na něj a také ho obejmula.Max jí pomohl s kufry do auta, aby mohli vyrazit na hotel.
„Dáme si večeři na hotelu a probereme to, nebo nechceš?" starostlivě se na ni rychle podíval z místa řidiče.
„Já nevím." podívala se na něho úzkostlivě a přitom si povytáhla rukávy svého trička, aby ani její ruce nešly vidět.
„Mio je to jen na tobě, do ničeho tě nenutím."
„Já vím Maxie." povzdychla si.Za pár minut se objevili před hotelem, kde všichni jezdci měli svoje ubytování. Rozešli se s jejími kufry do lobby, kde narazili na pár jezdců.
Lando, Pierre, Charles a samozřejmě Carlos.
Mia hned jak viděla posledního člověka, tak jen protočila panenkami. Dnes opravdu neměla náladu se s ním dohadovat o hloupostech, jak to u nich bylo zvykem.
Landa, Pierra a Charlese pozdravila, ale Carlose ne, což vyvolalo u něj smích. Mia se otočila a spražila ho pohledem.
„Já nedostanu svůj pozdrav?" dělal smutného.
„Naser si Carlosi." otočila se na podpatku a společně s Maxem šla k recepci.Mia si vybalila své věci a hned poté šla za Maxem.
„Co si dáme?" zeptal se jí když si společně sedali na gauč.
„Vyber ty, je mi to jedno." usmála se na něj a zapla televizi.Nakonec jim přišla čína a oba dva začali jíst. Max po ní pokukoval, jako by jí vybízel k tomu, aby začala mluvit. Mia vzdychla a podívala se na Maxe.
„Nemusíš jestli nechceš." řekl jí Max, i když realita byla jiná. Chtěl vědět, co se doma stalo a být tu pro ni. Přece jen ona to samé dělala pro něho od té doby, co byli společně v Red Bullu.
ČTEŠ
Meddle About
FanfictionByl to její čtvrtý rok jako jezdkyně pro Red Bull v F1, její kariéra se vyvíjela nad míru úspěšně, kromě jedné věci nebo spíš člověka. Carlose Carlose Sainze *Tahle fanfikce je vyloženě inspirována písničkami od chase atlantic, so enjoy. Plus osoby...