Angel Of Small Death And The Codeine Scene

56 2 0
                                    

With her sweetened breath, and her tongue so mean
She's the angel of small death and the codeine scene
With her straw-blonde hair, her arms hard and lean
She's the angel of small death and the codeine scene

Angel Of Small Death And The Codeine Scene - Hozier

Mia se probudila celá rozlámaná a nepříjemná v Maxově posteli. Muselo to být kvůli tomu jet lagu, který kvůli dvěma 12 hodinovým letům přišel.

Max už byl vzhůru a právě se vrátil z gymu.

„Snídaně?" zeptal se jí s úsměvem, ona jen mrzutě přikývla a rozešla se do svého pokoje.

Oblékla se do něčeho normálního, udělala si ranní hygienu a vlasy.

Max jí čekal před dveřmi a společně se vydali na snídani v tichosti.

„Je ti líp?" zeptal se jí starostlivě.
„Upřímně? Na hovno a vedro." uchechtla se a Max se taky lehce zasmál.

V lobby narazili na tu samou partu jako včera.

„Jestli zase něco řekne, tak mu vrazím." pošeptala směrem k Maxovi Mia a měla pravdu.

„Mio zlatíčko není ti vedro?" zvolal na ni Carlos s šibalským úsměvem.

Max mohl vidět jak to v ní vře, ale nenechala se jen tak zlákat.

„Škoda, že nevidíme tvoje krásné ruce." to Miu vyprovokovalo do té míry, že šla přímo k němu.

„Co si to do hajzlu řekl?" vyštěkla na něho a než Carlos mohl cokoliv říct, tak mu jednu vlepila a hned od něho odešla.

Lando, Charles a Pierre se začali Carlosovi smát, ale ten měl svou mysl na jiném místě, na zápěstí Mii, které bylo pokryté podlitinami.

„Co to?" otočil se směrem k ní s rukou na svém líčku a nemohl pochopit od čeho nebo spíš od koho to má. Musel to od ní zjistit, aby jí nikdo nemohl ublížit.

Bylo vtipné jak se oba do morků kostí nenáviděli nebo spíše ona ho nenáviděla. On do ní byl zamilovaný od té doby, co ji poprvé viděl v Bahrainu na testech před třemi a půl roku. Ale hrál s ní hru, že ji také nenávidí. Líbilo se mu jí uvádět do rozpaků a vidět, co poté udělá.

Když jí viděl poprvé, tak jí její krásné zrzavé vlasy vlály ve větru, když si sama procházela trať v red bull kombinéze, která jí obepínala celé tělo a upozorňovala na její křivky. Když se s ním seznamovala, tak na jejím obličeji byl ten její neodolatelný úsměv a její zelené oči zářily. Netrvalo dlouho, když se úsměv změnil v úšklebek a milé slova na nadávky směřované k němu, které začaly přidávat na síle minulý rok po Abu Dhabí.

„Že si nedáš říct." smál se mu Lando až skoro brečel.
„Lando jdi do prdele." frustrovaně mu odpověděl Carlos.

Max s Miou se po snídani rozloučili a ona se šla fyzicky připravovat na víkend. Gym, běhání a simulátor, to byla náplň jejího dne i když v mysli byla pořád doma v Chicagu.

Říkala si, že tento rok bude její a žádný Sainz jí to nezničí. V tuhle chvíli vedla šampionát ona, i když půlka závodů ještě ani není za ní, ale to nevadí. Měla náskok a ten si musela udržet až do konce sezóny a Sainzovi klidně ustřelí ruce, aby to tak i nakonec bylo.

Vadilo jí na něm prakticky vše, jeho zasraná schopnost být nade vším nad věcí, jeho nádherný vzhled, o kterém tak moc dobře věděl, jeho arogantní chování a hlavně to, co udělal minulý rok v Abu Dhabí.

„Zasraný debil." ulevila si, když právě byla na svém denním běhu a v uších jí hrála hlasitě hudba.

Na večer se ještě ocitla s Maxem a Christianem na rychlém meetingu ohledně víkendu, když oba byli propuštěni, tak Max ochotně vzal nabídku Mii, že je odveze na hotel.

„Chceš něco ještě podniknout?" zeptal se jí její nejlepší kamarád.
„Promiň ale ne, jsem unavená jak čert. Budu ráda, když zvládnu zítřejší practice." usmála se na něho lehce, když parkovala před hotelem.

Před jejím pokojem se jen rozloučili.
„Dobrou, kdyby se něco dělo, tak mi volej ano?" obejmul ji.
„Dobrou a neboj, kdyžtak zavolám."

Max jako jediný věděl o jejich epizodách, tak dali přezdívku panickým záchvatům, kterým jak ona tak i on trpěli.

Max se to snažil před ní skrývat dlouhou dobu, ale když minulý rok v Melbourne za ním přijel otec, aby se podíval na jeho závod, tak to už tak lehké skrývat nebylo. Mia ho pár minut před začátkem Velké ceny našla v jeho pokoji na zemi jak nemůže popadnout dech a nekontrolovatelně brečí. Musela ho dát do 5 minut do kupy a večer na hotelu to s ním zažila znova. Od té chvíle byl k ní Max otevřenější a nebál se před ní projevovat své emoce, což platilo i u ní. Dalo by se říct, že od té chvíle měli mezi sebou tak velké citové pouto, že si mnoho lidí myslelo, že spolu tvoří pár, ale to nikdy nebyla pravda.

Po sprše si šla lehnout do postele a jako lusknutím prstu usla.

Ráno bylo poněkud hektické, zase nestíhala, proto na sebe hodila šaty, které jako první našla v kufru, udělala si vše potřebné v koupelně a vyrazila na snídani. Nemohla, ale tušit, že výběru šatů měla dávat větší pozornost.

Hned jak sama vešla do místnosti, kde se servírovali snídaně, tak všechny oči byli na ní. Zprvu vůbec nechápala, co to má znamenat, ale poté, co si sedla ke stolu, u kterého byl Max, Danny, Alex, Yuki a George jí vše došlo.

„Mio, co to máš na rukou?" vystrašeně se zeptal Danny a ona se podívala na své ruce, které nebyly zahalené, proto šly jasně vidět její modřiny.

Kurva

„Nic, jen tvrdý trénink, abych vás všechny v neděli rozprášila na kopytech." falešně se zasmála, aby to nebylo divné. Daniel, ale nevypadal moc přesvědčeně ani ostatní osazenstvo stolu, ale nechali to být.

Šla si radši nabrat snídani a udělat kafe, když viděla jak jí celou dobu pozoruje Sainz jako kdyby byla nějaká malba v muzeu. Radši to neřešila a sedla si zpátky ke stolu. Konverzace se naštěstí otočila k závodům a ona si tak mohla v klidu bez konfrontace vychutnat svoji snídani.

Zvedla se od stolu jako první a šla se radši převléct, aby její ruce nešly vidět a novináři se na to neptali. Max jí povzbudil upřímným úsměvem, který mu Mia oplatila.

Carlos to bral jako znamení, hned jak se Mia zvedla, tak se zvedl taky, aby šel za ní a zeptal se jí na to. Chtěl vědět, komu má rozbít hubu, aby jí to už po druhé neudělal. Lando když to viděl, tak se jen uchechtl, ale sám ho zajímalo, kdo jí to udělal.

Před jejím pokojem ji zastavil tím, že jí chytl za ruku, což vedlo k tomu, že Mia sykla bolestí.

„Kdo ti to udělal?" vyštěkl celý zbavený smyslů.
„Nech mě na pokoji!" vyštěkla na něho zpátky, když se na něj otočila a nechápala, proč před ní stojí Sainz.
„Říkám kdo ti to udělal?" zopakoval větu naléhavě.
„Kdy se ty do prdele zajímáš." zasmála se sarkasticky.
„Mio sakra, kdo ti to udělal?"
„Já ti říkám, jestli mě nenecháš tak ti zase jednu lištím!" v tom si Carlos uvědomil, že Miu pořád drží za její ruku pokrytou modřinami a radši ji pustil.
„Tak mi řekni komu mám rozbít hubu!" to vyvolalo u Mii smích.
„Ty vole Sainz a zachránce!"
„Mio já to myslím vážně!"
„Neser mě!" teď už na něho křičela.
„Kdo do hajzlu? Dělej!" Carlos na ni začal také křičel.
„Ty jsi tak nesnesitelný kokot!"
„Mio kdo ti to udělal?"
„Fajn! Můj fotr, stačí ti to pane zachránce?!" spražila ho pohledem a Carlos nebyl schopný slova.

Její otec?

„To jsem si myslela." odfrkla si a zabouchla před ním dveře.

Meddle AboutKde žijí příběhy. Začni objevovat