Should've said no

40 1 0
                                    

You should've said no, you should've gone home
You should've thought twice before you let it all go
You should've know that word, bout what you did with her

Should've said no - Taylor Swift

Mia se probudila a nechápala, kde je. Šla na záchod a uviděla Carlose spát na gauči.

Kurva

Rozhodla se, že hned vypadne a radši o tom nebude mluvit. Nedokázala si připustit, že před ním měla panický záchvat a on ji uklidňoval.

Cítila se trapně, když svému rivalovi ukázala svou slabší stránku. Kdyby to byl kdokoliv jiný na gridu, tak by se to dalo zvládnout, ale Sainz? Jen to ne. Mohl to být každý, jen ne on.

Ve svém pokoji se šla osprchovat a přichystat na kvalifikace. Bylo jí špatně od žaludku, tak ani nejedla, aby se nepozvracela. Věděla, že kdyby pocítila vůni jídla, tak to s ní nedopadne dobře. Druhý důvod byl, že nechtěla vidět Sainze. Radši by se propadla do země než s ním mluvit.

Neměla vůbec souhlasit na nějaké konverzaci se Sainzem, přece jen splácela své dluhy a nemohla se zadlužit ještě víc.

Rozhodla se proto, že půjde dříve na trať a ještě si zacvičí.

Hned jak se dostala dovnitř, tak ji zpozoroval Christian.

„Co tak brzo?" zeptal se hned jak ji viděl.
„Natěšená na kvalifikace." zalhala a usmála se něho.


Practice přešel klidně a byl čas na kvalifikace. Dostala se úspěšně do Q3 a v tuhle chvíli byla devátá.

„Máš ještě jednu šanci, dej do toho nejvíc, co můžeš!" slyšela ve sluchátkách z rádia.
„Dobře, jdu do toho!" šlápla na plyn a snažila se z formule vytěžit, co nejvíce.

„První sektor zelený!" řval jí do ucha a za pár chvil se Thomas ozval zase.
„Druhý fialový, jen tak dál!"

Když slyšela od Thomase větu ohledně nejrychlejšího druhého sektoru, který patřil jí, tak jejím tělem prošla nová dávka adrenalinu a Mia měla chuť jet ještě rychleji a více riskovat.

„Třetí sektor také fialový, ano! P1, P1 Mio!" křičel.
„Ano kurva! Ano!" křičela nazpátek.

Netrvalo dlouho a ona už byla u Hornera s Maxem, kteří ji objímali. Max nakonec skončil třetí, což nebyla vůbec špatná pozice, z které bude zítra začínat závod.

Když se od něho odtáhla, tak si všimla Sainze, který utrhl P2. Věděla, že je to jeho poslední sezóna s Ferrari a on jim chce ukázat, že udělali chybu, když ho vyměnili za Lewise. Sainz se na ni otočil a lehce se na ni usmál, ale to Mia ignorovala, protože chtěla odtud hned vypadnout a nebýt v jeho blízkosti.

Předtím než mohla dát závodění stranou, musela ještě absolvovat rozhovor. Šla jako první a po ní měl jít Sainz.

„Byla jsi skvělá, dobrá práce!" pošeptal jí do ucha Sainz, když nahradil její místo při rozhovoru. Mia se na něj ani nepodívala a prošla kolem něho jako by nic neřekl.

Carlos se na ni ještě podíval jak odcházela a nedokázal pochopit, co s ní je. Jako by zlatá stará rivalita mezi nimi zase byla, ale jejich společný včerejší večer vypadal jinak. Povzdechl si a radši ze začal plně věnovat rozhovoru.


Večer se Mia zase ocitla u kluků nebo spíše kluci u ní. Tentokrát společně večeřeli a při hudbě si povídali.

„Viděl jsem to." smál se na ni Danny.
„Co si zas proboha viděl?" usmála se na něho Mia, když si vidličkou nabírala těstoviny.
„Jak se na něho díváš."
„Na koho proboha?" zeptala se jako by nevěděla, což vyvolalo u ostatních smích.
„Ty, abys nevěděla? Blbost." smál se Alex. Mia se na něj podívala a začala ho propalovat pohledem.
„Chceš mi tím říct, že mi to všichni vidíme, ale ty jediná ne?" začal Yuki.
„Začátkem by bylo fajn říct o koho se jedná chlapci." utrousila nepříjemně.
„No hádej, Carlos přece."
„Děláš si ze mě srandu Danny? Sainz? Ani náhodou!" zasmála se.
„Mio my nejsme slepí." dodal George.
„Maxi řekni něco, že to není pravda!" snažila se ubránit Mia.
„Víš jak to je, co se škádlívá, to se rádo mívá." usmál se na ni Max.
„Maxi i ty? Jestli s tím nepřestanete, tak vás normálně vyhodím." protočila očima.
„To bys neudělala Mio, my přece nejsme Carlos." smál se Alex s plnou pusou.
„Že já ti narvu tu tvoji hlavu do těch těstovin." smála se Mia.
„To si musím natočit." zvolal s nadšením George a vzal do rukou mobil.
„Nic se takového nekoná Georgi." uklidnila ho Mia s úsměvem.
„Škoda."

Konverzace se nakonec stočila k zítřejšímu závodu a hlavně párty, která měla být zítra večer.

Po nějaké době kluci odešli a Mia byla sama v posteli se svými myšlenkami.

Pro Miu to byla blbost, že by se jí líbil Sainz? Ano byl dost pohledný a jeho oči byly krásné, ale to je tak všechno, co je na něm dobré.

I když

Mia přemýšlela o tom, jak se ji včera večer snažil pomoct. Opravdu to od něj bylo milé, ale i tak. Nemohla si dovolit být s někým takovým, hlavně když to byl její rival. Navíc tady bylo Abu Dhabí, přes které se pořád nedokázala přenést. A kdyby Sainz nebyl takový kretén, tak by se nic z tohohle nemuselo stát.

Přece jen, když tam dnes ráno spal na gauči úplně v tichosti, jeho tělo a obličej byl zrelaxovaný, tak to mělo svoje kouzlo. Jeho delší hnědě vlasy měl v obličeji a lhala by, když neměla chuť mu je z obličeje dát za ucho, aby mu nešli do očí. A jeho silné ruce, sakra jeho ruce. Mohla by z nich zešílet.

Mio sakra, nepřemýšlej o něm takhle.

Nejlepší bude, když půjdu spát, řekla si. Nechtěla o tom přemýšlet, ale mozek ji neposlouchal a její mysl byla jen u Carlose, který na tom byl stejně.

Ve své ložnici nemohl usnout, protože přemýšlel nad Miou a jejich společně stráveným večerem. Nedokázal si představit jakými strasti si teď musí procházet a jak se z toho musí cítit. Chtěl by jí pomoct, ale pokud to ona nebude chtít, tak nic nemůže dělat. Přece jen nemohl udělat něco za jejími zády, to by ho už nenáviděla víc.

Carlos se s povzdechem otočil na druhý bok postele a zavřel oči.

Kdyby ho aspoň přestala ignorovat a nedělala by jako by ani neexistoval, tak by se to dalo vyřešit. Mohli by to znovu probrat a popřemýšlet o tom, třeba klidně i s kluky nebo jen s někým, kdo o tom taky ví. Max to určitě musí vědět, říkal si. Nevěděl jestli to ví i třeba Danny, Yuki, Alex nebo George, ale Max to vědět určitě musí. Je přece její nejlepší kamarád a to to značí jasně.

Meddle AboutKde žijí příběhy. Začni objevovat