Part 2 - Akhir

12.8K 93 9
                                    

Tok..tok..tok.. "Assalamualaikum bang". Shaa memberi salam kepada Poji di bilik sebelah. Poji bangkit lalu membuka pintu. Dua jam dia menanti penuh debaran dengan resah gelisah.

Poji: Masuk lah syg.

Shaa: Emm penatnya bang.. emmmm.

Poji: Marilah duduk dulu. Cerita kat abg hehehe..

Shaa: Nak air bang, dahaga lah.

Poji: Aik tadi tak minum air ke, hihi..

Shaa: Abg ni, tu air lain.

Poji: Uncle buat apa tu?

Shaa: Dia dah tidur bang. Dia suruh abg bungkuskan je makanan nanti. Ni duit dia bagi.

Poji: Baik betul uncle ni siap bagi duit belanja makan.

Shaa: Mestilah, kan abg dah belanja dia makan syg.

Poji: Dia makan syg jugak? Ingatkan syg je makan batang dia.

Shaa: Benda dah depan mata bang, takkan nak tengok je.

Poji: Ceritalah kat abg, tak sabar nak dengar ni. 

Poji mengurut batangnya sambil tangan sebelah lagi mengorek lubang puki Shaa yang baasah berlendir laalu menciumnya. 

Poji: Air apa ni syg? Macam air mani je.

Shaa: Hehehe, pandai abg ye. Memang la air mani tu.

Poji: Hah, syg main dengan uncle? Dia pancut dalam ke?

Shaa: Ye bang. Maaf bang, uncle mendesak sangat tadi, hihihi. Syg nak minta izin abg dulu tadi tapi uncle tak bagu hukhukhuk.. Abg marah ke..

Poji: Humm nak marah macam mana, benda dah jadi pun. Sedap ke main dengan uncle tu.

Shaa: Hehehe, tanya pulak abg ni. Tengok la batang dia besar mana.

Poji: Habis tu kata nak telan air dia, tak jadi ke? 

Shaa: Yang telan tu, telan la jugak bang. Mulut bawah pun telan jugak, emmm dapnyaa.

Poji: Pandai ye isteri abg ni. Nakal.

Shaa: Alaa dah abg restukan. Shaa ambik peluang lah. 

Poji: Macam mana uncle mintak main dengan syg tadi?

Shaa: Masa tu kitoraang tengah buat 69, uncle kat atas, syg kaat bawah. Lama sangat Shaa hisap sampai lenguh mulut Shaa. Pastu uncle kata dia memang lama nak pancut kalau pakai mulut atas je, kena pakai mulut bawah baru boleh pancut.

Poji: Lepas tu? 

Shaa: Syg cakap la nak mintak izin dengan abg dulu, sebab janji nak hisap je kan. Tapi uncle kata tak payah, lepas main baru bagitau. syg pun dah tak tahan masa tu, nak sangat hisap air mani dia jadi syg setuju je la. Masa tu tiba-tiba uncle jadi ganas, sampai lubang bontot syg pun dia jilat habis bang. Syg pun makin stim, syg jilat jugak la bontot uncle yang terdedah depan muka syg masa tu hehehe.

Poji: Amboi, bontot abg pun syg tak pernah jilat. Untung betul uncle.

Shaa: Syg bernafsu sangat main dengan dia bang, tak fikir apa dah. Rasa sedap je jilat semua tempat sulit dia masa tu. Lepas tu dia bangun. Syg baring terlentang pulak. Syg kangkang habis kaki syg. Uncle tengok geram je. Macam kerbau dah nafas dia nak mengawan. Tapi dia tak puas jilat lagi. Dia jilat puas-puas sampai syg terpancut lagi dalam mulut dia. Semua air syg dia telan bang. Abg pun tak sanggup telan air syg. Uncle lagi bagus, bontot syg pun dia jilat.

Poji: Memang la dah dia dapat betina melayu sundal isteri orang macam syg, mana nak lepas peluang.

Shaa: Abg tu je yang lepas peluang. Bayar mahal-mahal nak dapatkan syg tapi tak pandai pakai. Untung uncle dapat free je cipap syg. Memang syg jadi betina sundal dia tadi bang. Teruk dia kerjakan syg. Betina sundal isteri melayu bertudung. Geram betul dia hentak puki sundal syg tadi. Rasa tak puas pulak meyundal dengan uncle yang power tu.

Poji: So syg nak lagi ke? 

Shaa: Mesti lah nak lagi. Nanti abg keluar beli makan sorang je lah. Syg nak sambung menyundal dengan uncle. Tak puas lagi mulut atas dengan mulut bawah syg ni rasa air dia. Dah la banyak, pekat. Kalau syg tak bunting sekarang ni, mesti syg bunting anak hindu dia kan bang?

Poji: Syg nak ke buntingkan anak dia?

Shaa: Kalau dah terbunting nak buat macam mana bang. Abg la tanggung. Lagipun tadi uncle ada cakap dia memang nak syg buntingkan anak dia hehehe.

Poji: Wow, ahhhh... crutt cruttt crutt.

Shaa: Eii teruk betul abg ni. Cakap nak buntingkan anak uncle sampai dia terpancut pulak. Nampak sangat abg suka kalau syg bunting anak uncle kan bang kan?

Poji: Abg takde la meminta, tapi kalau jadi, hehehe. Memang fantasi abg jugak tu.

Shaa: Syg bunting betul-betul baru tahu hihihi. Mani uncle banyak tu, memang potensi besar tau naak bunting. Nanti lepas bersalin syg nak terus maain dengan uncle ok tak bang?

Poji: Kalau syg suka, abg tak kisah.

Shaa: Thank you bang, muahh sayang abg. Syg geram betul dengan konek uncle yang besar tu. Dah la, abg pergi la keluar beli makanan. Kekasih gelap syg bangun nanti lapar pulak dia. Macam mana nak ada tenaga untuk kerjakan puki milik abg ni. Opss, sekarang dah jadi milik uncle, hahaha. Tadi je dah kena tiga round.

Poji: Kuat betul ye.

Shaa: Mestilah. Lepas ni nak main sampai pagi. Abg jangan kacau pulak. Abg pakai tangan je la kalau tak tahan ye, hehehe.

Poji: Emm ye lah. Untung la dapat kote hitam besar.

Shaa: Hehehe.

Poji bersiap untuk membeli makanan. Manakala Shaa terus ke bilik sebelah untuk mengejutkan uncle untuk sesi mengawan seterusnya. 

Sehingga kini, Shaa dan Poji telah dikurniakan empat orang anak. Seorang benih Poji dan tiga lagi tidak diketahui, benih siapa pun mereka tak tahu. Kerana Shaa sering tidur di rumah uncle Ranjit dan mereka turut dikunjungi rakan-rakan sekaum dengan uncle untuk mengerjakan tubuh Shaa sepuas-puasnya. Akibatnya, Shaa akan bunting setahun satu. Dan setiap kali bunting, mengidamnya kepada air mani hindu akan muncul kembali. Manakala tugas Poji mengasuh anak-anak mereka ketika Shaa melayan lelaki-lelaki tersebut. Happy ending.

-TAMAT- 





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MengidamWhere stories live. Discover now