بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
HAK CIPTA TERPELIHARA
Tiada bahagian daripada cerita ini boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau ditukar dalam apa-apa bentuk kecuali setelah mendapat kebenaran daripada penulis sendiri.
Setiap watak dan aksi yang terdapat dalam terbitan ini merupakan rekaan semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati.Karya balqisjuandy
BKK ebook - karya pertama
BKK wattpad - karya kedua(ebook dan wattpad mempunyai jalan cerita yang berbeza)
Instagram: @balqisjuandyy
TikTok: @bjuandy._
Wattpad: @balqisjuandyMaaf jika cerita ini terlampau cliche atau bosan, ini ialah karya pertama saya dan saya masih baru dalam dunia penulisan, terima kasih kepada yang sudi baca cerita saya yang tak seberapa ni.
Cerita ini banyak kekurangan dari segi tatabahasa dan seangkatan dengannya, jadi saya mohon maaf awal awal ye.
✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎
Hye assalammualaikum,
pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih sangat² sbb sudi baca karya tak seberapa saya ni dan saya nak minta maaf sebab ebook tu. Saya taknak cakap apa-apa pasal ebook tu dekat sini, semuanya saya dah terangkan dekat telegram channel saya, nanti saya akan buka semula link telegram dekat instagram.Saya minta maaf sekali lagi atas segala kekurangan ebook tu.
Yang terakhir saya nak ucapkan selamat membaca karya pertama saya di wattpad ni, saya minta maaf atas segala kekurangan cerita ni, karya saya masih banyak kekurangan dari segi tatabahasa dan sebagainya.
Kalau saya ada salah kat mana-mana korang boleh tegur saya dengan cara yang beradab ye.
Thank you so much sudi support saya,
sayang korang.(cerita ni slow update tau)
HAPPY READING!!!
✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎
𝐁𝐄𝐑𝐇𝐀𝐑𝐀𝐏 𝐊𝐀𝐔 𝐊𝐄𝐌𝐁𝐀𝐋𝐈 𝐁𝐘 𝐁𝐀𝐋𝐐𝐈𝐒𝐉𝐔𝐀𝐍𝐃𝐘
𝐍𝐮𝐫 𝐇𝐚𝐢𝐫𝐚 𝐀𝐦𝐞𝐞𝐧𝐚 | 𝐌𝐮𝐡𝐚𝐦𝐦𝐚𝐝 𝐀𝐝𝐚𝐦 𝐋𝐮𝐭𝐡𝐟𝐢
YOU ARE READING
𝐁𝐞𝐫𝐡𝐚𝐫𝐚𝐩 𝐊𝐚𝐮 𝐊𝐞𝐦𝐛𝐚𝐥𝐢 2 (𝐒𝐔)
RomanceSatu kejadian yang membuatkan diri gadis itu trauma akan alam perkahwinan, setelah 2 tahun mereka berpisah, kini takdir tuhan menemukan mereka semula. "Maafkan saya Haira, saya tahu disebabkan kesalahan saya yang dulu membuatkan awak dah tak percaya...