Size kızgınım bu yüzden aralarını daha çok bozucam
Derken 700 kelimden sonra geri dönüp o kadarda bozmadım ya demeye geliyorum
Bu bölümü bir civciv'e ithaf ediyorumm🫢🫡
Birde canımı sıkan bir durum var yani kardeşim elin mi gitmiyor o tarafa bilmiyorum ama bir emek var buracıkta lütfen dikkat edelim
Şu an sarışını izinsiz öpen bu kadına bir şeyler fırlatıp, kendine gelmesini istiyordum. Her şeyi batırmıştı resmen! bizimkide dondu kaldı... en sonunda aklı başına gelmişti ki önündeki kadını itmiş kaşlarını çatmıştı. Bunu yapmak için sencede geç kalmamış mıydın?Ah neden böyle konuşuyorum diye düşünüyorsanız size hemen açıklayayım; bu sevimsiz bizim sarışının dudaklarına yapıştığından birkaç saniye sonra benim bahtsız lalisa cabbarım jisoo'dan aldığı adreste hiç görmek istemeyeceği görüntüye tanık olmuştu.
Yüzündeki acı gülümseme, gözünden akan yaşlar... kalbinin acıdığını hissediyordu. Gözlerini içler acısı tablodan ayırıp elindeki çiçekle hızlıca merdivenler yöneldi. Apartmandan ayrıldığında kenarda duran çöpe doğru çiçeği bıraktı diyeceğimde, fırlattı desem daha doğru olur.
Arabaya bindiğinde derin bir nefes almıştı onunda canını bu kadar yakmış mıydı? Diye geçirdi içinden.
Hak etmiyordu onun sevgisini bunu çok iyi biliyordu ve geri kazanmak için her şeyi yapacaktı.Chaeyoung'a dönersek joy'la ufak bir tartışma yaşamış, gittiğinde ise banyoya girip dudaklarını on kere yıkamıştı. Onu öpmesi beni sinirlendirse de, chaeyoung oraya bile takılmamış beni nasıl izinsiz öper diye sinir kat sayıları artmıştı.
Aslında şöyle bir bakarsak joy iyi biri ancak, biraz patavatsız daha sonra birazda gıcık (kesinlikle lalisa'nın düşüncelirinin en ufak kısmını dile getirmiyorum) birkaç şey daha var ama boşuna dolmasın buralar neyse ne diyorduk iyi biri ancak sarışına yaklaştığı için pek sevmiyorum onu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ossessione 《CHAELİSA》
Fanficher şey chaeyoung'ın lalisa'yı takıntı haline getirmesi ile başlamıştı.