Ma enervase băiatul asta ,credea ca toată lumea avea sa facă ce vrea el și ca poate avea ce vrea dar eu nu osa accept asta ,cum naiba e posibil sa ma vrei doar de la o zi ce ma Cunoști și să mi zici ce sa fac ,nu osa permit asta ,poate e greșit ceea ce vreau sa fac dar cineva trebui sa i dea o lecție rasfățatului asta ! Înainte sa plec l am sărutat iar pe gat ,și am plecat lecția pe care osa io dau nu osa o uite niciodată .
L am cautat pe Instagram și i am dat follow iar dupa un mesaj cu "daca vrei sa ma cucerești te aștept diseară la club ."
Cea ce osa i fac osa fie simplu ,îl aduc la Club îl înnebunesc iar dupa osa i dau ghost ,eram sigura ca el a dat ghost la multe fete dupa ce sa culcat cu ele ,iar eu chiar cred in girl suporting girl ,așa ca asta va primi și el .
Am început sa ma pregătesc ,mi am luat o Roche scurta neagra cu sclipici pe mine ,o pereche de sandale cu toc pe picior și mi am strâns parul intr-o coada de cal sus ,și câteva Șuvițe căzute pe spate ,un make up ca a lui Bella hadid ,doamne o adoram pe Bella și machiajul pe care ea și l făcea când era tânăra era the best ! Eram gata sa i dau o lecție arogantului asta! Eram așa nervoasa pe el și chiar nu știu dece ,oare pentru ca îmi zicea ce sa fac sau ca alt bărbat ar vrea sa i ia locul lui hardin ..ma gândeam sa renunt dar eu când încep un lucru nu îmi place sa l las neterminat am tras aer in piept și am intrat in club ,era o seara frumoasa Nati natasha răsuna in tot clubul ,ma m dus la bar si mi am luat o tequila cu sare si lămâie am dat-o pe gat !pfff ardea dar era buna ,dar Luca nu venea deja începeam sa ma plictisesc ,când am auzit "criminal " de la natty natasha am zis "la naiba cu tot! In seara asta ma distrez !" .
Am ieșit pe ringul de dans si am început sa dansez ,deodata simt niste mâini pe talia mea si o șoptitura la ureche mea
-"ai început fara mine frumoasa mea?"
CITEȘTI
Frumoasa mea obsesie
RomanceVoi credeti ca viața unui bărbat poate fi schimbată de o femeie ? Pai sincer eu cred ca DA ,pana sa apăra ea in viața mea ,eram un afemeiat Căreia nu i pasa de nimic ,dar ea mi a arătat ca iubirea e cel mai frumos sentiment ,si ca pot fi capabil de...