Becky

613 21 0
                                    

După ce anne prietena mea sa rugat o ora de mine sa mergem in club ,am acceptat deși nu ma simțeam bine ,mi am luat o rochița scurta albastra si niste tocuri albe ,un make up simplu si parul la fel de simplu ,prins intr-o coada de cal strânsă .Am ajuns acolo si l am văzut sărutând o alta fata si dansând ,eu v am zis ca nu are cum sa se îndrăgostească de mine atât de repede ,dar uite ca am râmas eu cea îndrăgostită si cea Care avea sa sufere ,ma m uitat câteva secunde si ma m dus la bar ,nu vroiam sa l pun in seama cu siguranța in câteva săptămâni aveam sa l uit asta doar dacă nu l mai vedeam clar ,vroiam sa o închei cu el .ma m Așezat pe un scaun de la bar si am cerut un cocktail ,in timp ce îmi așteptam bautura ma uitam prin jur si el era tot acolo cu blonda aia pf d aia nu mai puteam eu ,sunt cu mult peste ea in mintea mea narcisista nimeni nu e mai bun ca mine ,nu eram geloasa dar .. la dracu las -o balta ! Mi am luat bautura si am luat o gura era așa buna ,barmanul își făcea bine treaba .
După vreo 2 cocktail uri am ieșit la dans ,acum parca nu ma mai deranja nimic .Doar ma distram ,nu ma mai simteam vinovata sau altceva eram doar eu si ma simteam bine ,de azi capitolul Luca avea sa se termine pentru mine.Am decis sa ma duc la el si sa i propun sa o luam de la 0 doar că ca prieteni
-hey Luca
-ce vrei ?! Dece îmi vorbea așa ?ce i am făcuse sa vorbească cu mine așa ?
-uite ma m gândit mai bine si hai sa o luam de la 0,ca prieteni ,i zic eu cu un zâmbet abea schițat
- deja am luat-o de la 0 singur si sa fiu prieten cu tine ?pf nu mersi ,ma simt mai bine fără tine si apropo luca cel de acum câteva zile era doar un prost care place o fata .Dar acum am revenit la normal si nu vreau sa mai aud de tine !
Nu știam ce sa i mai zic ,ura din ochi lui era mult prea mare ,sa ma urască in așa fel doar pentruca nu am vrut sa fiu cu el ?pe bune doar nu eram singura fata de care se îndrăgostise ca sa reacționeze așa ,m-am uitat la el si ma m simțit așa mică si vulnerabila ,urăsc sa ma simt asa! Eu sunt mare si puternica ,nu aveam de gând sa las un baiat sa ma calce in picioare .
-cum vrei ,si eu ma simt mai bine fără tine ,apropo.M-am apropiat de el cât sa i zic ceva la ureche "nu mai caută la altele ceea ce ai simțit la mine ,e unic iubire " si am plecat

Frumoasa mea obsesie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum