O tři roky později
Crrrrrrrr.... Budík, nástroj samotného satana. Nejradši bych s ním třísla o zem, ale musím vstávat, dnes mám totiž už 26. narozky. Říkáte si jen 26., pro mě jsou důležité. Otec mi řekl, že v tento den má nějaké důležité oznámení.
Takže teda vstanu, vykonám ranní hygienu a obleču se.
Sejdu schody do prostorného obýváku s krbem, projdu jím a vlezu do jednoduché velké a moderní kuchyně, kde si z lednice vezmu kus koláče, co upekla naše služebná a má náhradní maminka Maria.
Po jídle jdu zpátky do obýváku, kde na mě čeká otec.
,,Rose, za týden se bude konat tvá svatba s Matteem Rossi." tak po tomhle jsem nemohla skoro dýchat. Ne protože je to nejhorší mafián v okolí, ale protože mě otec jen tak prodal a oznamuje mi to jako kdyby mu to bylo jedno.
,,Tak to teda neee. Já si nebudu brát někoho koho jsem ani nikdy nepotkala, nemiluji ho a ani když jsem s ničím nesouhlasila. Víš kdo to je? Největší mafián v okolí a za mě naprostý kretén a debil! Nebudu si ho brát!" postupně jsem zvyšovala hlas až jsem křičela.
V tom jsem zaznamenala pohyb v nejtemnějším koutě. Uviděla jsem vysokého, asi metr devadesát, bruneta, se stejně barevnýma očima a lehkým strništěm. Hned jsem věděla kdo to je. Můj ,,nastávající". Stoupl si přímo přede mě, a i když jsem docela vysoká, metr sedmdesát pět, tak jsem byla nucena zaklonit hlavu.
,,Nevezmu si tě!"
,,Tak to máš blbí. Za prvé, smlouva je už podepsaná a za druhé, pokud nechceš, aby tvůj otec zemřel buď mou rukou nebo toho, co po něm jde tak budiž." vražedně jsem se nejdřív podívala na něj a pak na otce, že mi to neřekl. Chtěla jsem otcovo bezpečí, proto jsem řekla....
,, Dobrá, ale jestli si něco zkusíš, tak za sebe neručím a ty tvoje ruce ti zlámu jak párátka." zasyčela jsem a odešla do pokuje si zapálit cigaretu, abych se uklidnila.
Matteo
Jak už jsem říkal, není jako ostatní holky. Každá, se kterou jsem něco měl, mi skočila kolem krku. Byly jako loutky, ovládal jsem je, tuhle bych musel psychicky zlomit, ale tím, ač si ti nerad přiznávám, bych zranil i sám sebe. Během těch tří let jsem si uvědomil, že ji miluju. Na začátku to bylo zalíbení nejen v její kráse, ale i chytrosti a nezkrotnosti.
Edward si povzdechnul.
,, Říkal jsem, že souhlasít nebude a ani ji nemáš šanci plně ovládnout. Na to, že jí je 26 let myslí jako zkušený profesor na prestižní škole. Nikdo s ní nedokáže manipulovat a to se jich snažilo hodně." musel jsem se pousmát. To je totiž to, co se mi na ní líbí nejvíc. Odolnost.
,, Věděl jsem jak to bude, počítám s tím. Bude z ní první žena v mafii, která si na sebe nenechá šlapat"
,,To ano, ale už mockrát ji její drzost, paličatost a agrese dostaly do problémů. Slib mi, že bude v pořádku, Matteo!"
,, Máš mé slovo. Nikdo jí neublíží. Ani já."
,, Seš dobrý člověk a vůdce, podle mě i lepší než tvůj otec. Byl by na tebe hrdý."
Rose
Mám už druhou cigaretu a vypitou půlku flašky whisky z mé tajné zásoby.
Hrála jsem si s mým oblíbeným nožem, když jsem slyšela, jak někdo vešel do pokoje.
,, Ať jsi kdo jsi vypadni nebo skončíš s nožem uprostřed čela." zavrčela jsem výhružně, ale dotyčný se jen uchechtnul. Otočila jsem se.
ČTEŠ
Zaprodaná
RomanceV životě jsem to nikdy neměla lehký. Máma zemřela na rakovinu, když mi bylo šest. Táta na mě nemá čas kvůli jeho práci. Vlastní velmi známou a úspěšnou firmu. Každopádně mám kamarády, kteří mi rodinu nahrazují, a jsem nejspíš nejchytřejší ve škole...