Yazar anlatimi
Jungkook zilin çalmasıyla hızla revire, Jiminin yanına gitti
"Jimin-ah!" Neşeyle seslendi Jimine Jungkook
Zıplayarak girdiği revirde kapıya kadar gelmiş kanı fark etti.
Hızla Jiminin yanına koşu ve Jiminin bedenini gördü.
Namjoon Jiminin en sevdiği şeftalili soğık çay almaya gitmişti.
Jungkook gözündeki yaşlar ile Jimini uyandırmaya çalışıyordu
"Jimin-ahh kalkasana!"
Kapıdan Namjoon girdikten sonra her şey çok hızlı ilerledi
Ambulans arandı. Jimin hastaneye götürüldü . Jimin ameliyata alındı...
Yoongi yaptığı şeyden zevk almışmıydı? Aldığı kesindi, şu anda okulun deposunda bir kıza inlemeler içinde zevk veriyordu.
Park altı saat sonra çıkmıştı ameliyattan.
Doktorlar kimsenin girmesine izin vermiyorlardı.
Bıçak yarası derindeyken aynı bölgelerdeki camlar doktorlara çok zorluk çıkarmıştı.
Jimin yoğun bakımdayken Jungkookun babası hastaneyi basmıştı, oğlu bu saatte ders yapması gerekiyordu. Babası Jungkooku sürüklercesıne götürdü. Namjoon ne yapıcağını bilmiyordu, iki kardeşi içinde endişeliydi gakat elinden bir şey gelmiyordu.
Aradan iki gün geçti. O günden sonra Jungkook ortalıkta gözükmemişti, Jimin ise hala yoğun bakımda uyuyordu.
Namjoon boş durmamaya karar verdi.
Revir, bodrum gibi yerlerde kamera olması gerekiyordu fakat okul oralara kamera koymamıştı.
İlk önce bu durumu şikayet etti. Jimine ise bunu kim yaptığını biliyordu bu kişi Min Yoongi'ydi.
Güzel miydi?
Kabul ediyorum bu bolum bir az boştu bunu sizin için güzel bir zorbalıkla geri döneceğim
.Lütfen yorum ve oylamayı unutmayın.
210 kelime