8

5 1 0
                                    

Depodan çıkıp titreyerek sınıfa giderken koridordakiler titrememle dalga geçiyorlardı. Bazıları yanıma gelecekken arkadaşları omuzlarına atlıyor, yanına geliyorlardı. Şimdiye kadar dayak yemem gerekiyordu.

Sınıfa girdiğimde kimse bana rahtasız edici bakışlar atmamış, napıyorlarsa yapmaya devam etmişlerdi. İlk defa kendimi normal biri gibi hissetmiştim.

Zaten böyle olması gerekirken bana garip geliyordu...

Dudaklarımda küçük bir tebessümle sırama gidip uyumaya çalıştım.

***

Okul çıkış saati gelmişti.

Gerçekten kimsenin bana bulaşmamasına hala şaşırıyordum

Bi ara kolumu cimciklemiş yaşıyor muyum diye kontrol etmiştim. Evet yaşıyordum. Gerçekten yaşıyordum. Fakat aklımdan bir şey gitmiyordu; duş videom yayılmış olmasına rağmen neden kimse benle dalga geçmiyordu?

Evime giden yol ara sokaklardan oluşuyordu. Daha hızlı yürümeye başladım

Sırtımdan atılan tekmeyle yere yapıştım. Nazar değdirmiştim.

İnleyerek yerde arkamı döndüğümde karşımda Kim Taehyung (kard grup üyesi BM yanlış anlaşılmasın) iki tane daha arkadaşı duruyordu

Kendimi geri geri çekip duvara yasladım

Taehyung yaklaşıp bacaklarının üzerine çoktü. Mimiksiz kısık gözlerle bakıyordu. Aniden gülümsedi

Arkasındaki arkadaşlarına bakıp kafasını oynattıktan sonra arkadaşları yanıma gelip kolumdan tuttular. Bana ne yapıcaklardı?

Kolumdan tutuldıktan sonra gözlerimi büyüttüm. Ya dayak ya da taciz ediceklerdi. Ağzım çıktığı kadar bağırdım

"YARDIM EDİN" Taehyung bir ten daha işaret verdikten sonra kolumu tutanlardan bir tanesi cebinden çıkartığı bantla ağzımı bantladı. Evet , şimdi yarrağı yemiştim.

Sokaktan kimse geçmiyordu. Zaten hava kararıyordu beni kimse bulamazlardı.

Taehyung elini tişörtümün eteklerinden içeri sokmuş tenimi gıdıklıyordu. Normalde gıdıklanan biriyim ama şu an gülecek durumda değildim

Kollarımı kurtarmaya çalışıp ayaklarımla Taehyunga vurmaya çalışıyordum fakat ne onu engellemeyi temas bile ettiremiyordum.

Taehyungun elleri göğüsüme kadar gelmişken aniden tişortümü çıkarmıştı. Daha çok bağırmaya ve ağlamaya başlamıştım. Ağzımdaki bant nefes almamı engelliyordu.

Kollarım yukarı çekildiğinde kelepçe sesi duydum

Beni çöp konteynerına kelepçelemişlerdi!

Arkadaşları sigara yakıp gidiyorken Taehyung ayağa kalkıp bacağını iki yanıma attıktan sonra tam da özel bölgeme oturmuştu

Eğilip ilk önce boynumu koklamıştı ardından dudaklarını boynumda hissettim. İğrençti kusmak istiyordum. Bir süre sonra Taehyung boynumdan ayrılıp yüzüme bakmıştı.

Ağzımdaki bantı sertçe çekerek çıkarttı. Nefes almaya çalışırken öksürmeye başladım nefes nefeseydim. Tam ona yalvarmaya başlayacakken dudaklarıma kapanmıştı. Neden bütün zorbalarım beni öpmeye başladı ki!

Ne hissedeceğimi bilmiyordum karnım kasılıyordu. Hiç bir şey görmek istemediğim için gözlerimi kapattım. Ölmek istiyordum.

Dudaklarımdan ayrılıp geri boynuma yönelmişti

Ölüme muhtaç kalmıştım. Ölüme muhtaç bırakmışlardı

Aniden boynumdaki dudakların ayrılması ve karnımdaki ağırlığın yok olmasıyla gözlerimi açmıştım

Taehyung birinden dayak yiyordu. Gözlerimde yaş olduğu için net göremiyordum fakat vuran kişi sarı saçlıydı. Birisi yardımıma gelmişti. Titrek nefeslerle daha yüksek sesle ağlamaya başladım

Sarı saçlı kişi Taehyunga her vurduğunda ağzından kan çıkmaya başladığını fark etmiştim.

Sarı saçlı kişi durdu ve yanıma yaklaşmaya başladı. Göz yaşlarım aktıkça görüş alanım netleşiyordu. Sarı saçlı kişi kelepçileri çıkardığında şaşırmıştım . Kilitlememişlerdi, kolumu çeksem kurtulabilirdim!

Yanıma çöktüğünde hayretler içerisindeyim. Bu kişi Min Yoongiydi!

İfadesizce yüzüme baktıktan sonra gözleri ilk boynuma ardından vicudumda dolaşırken gözleri özel bölgemde durdu

"Kalkmış"

İns:esl_nimnim
453 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

you killed me / yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin