Jennie
"Chae sen jimin le ne iş lan okulda bakışıp duruyorsunuz"Lisa nın sorusuyla Chae olduğu yerde tepinip
"O çok tatlı , kibar, yakışıklı ve sexsy aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Bağırmaya başlayınca Lisa kafasına geçirip
"Yolun ortasında bağırma gerizekalı saat sabahın körü"demişti.
"Jisoo sizin Jin ile nasıl gidiyor"
"Şuan gayet iyi flört aşamasındayız ve çok tatlı"
Dediğinde Lisa ile aynı anda öğürüyormuş gibi yapıp gülmeye başladık.
Üstümüzü değiştirmek için soyunma odasına girmiştik.
"Jennie, yoongi ile konuştun mu hiç geldiğinden beri"
Lisa nın sorusuyla biraz duraksasam da çok geçmeden cevap vermiştim
"Hayır geldiğinden beri hiç görmedim bile ama Kai ile birkaç kez yazıştık, bizi özlediklerini ve buluşmak istediklerini söyledi"
Bunu dememle kızlar da beni onaylamıştı.
Yoongi,Kai, baekhyun ile yakın arkadaştık ve futbol takımında oynadıklarından dolayı sürekli gittikleri için en son 1 ay önce görüşmüştük.Ve şöyle de bir sıkıntı var dı ki yoongi gitmeden önce bana açılmıştı ve geri döndüğünde cevabını bekliyor olacağını söylemişti,açıkçası yoongi den hoşlanmıyordum ama arkadaş olarak da aramız bozulmasın istiyordum ve bu çok kafamı karıştırıyordu.
"Hadi kızlar basket takımı daha gelmedi biz yavaş yavaş ısınmaya başlayalım"
Bunu dememle nayeon arkasını dönüp izin ister gibi bakınca başımla onayladım onu o da hemen hoparlörün yanına gidip telefonunu bağlamıştı ve hareketli bir müzik açmıştı.
Basket takımı hala görünürde yoktu ve bende şuan kızlar tuvaletinde peçete olmadığı için erkekler tuvaletine doğru gidiyordum erkekler tuvaleti de erkeklerin soyunma odasının içindeydi.
Kapıyı hızlıca açtığımda gördüğüm bedenle gözlerimi büyütüp hemen arkamı döndüm taehyung karşımda yarı çıplak bir halde beni izliyordu ve şuan konumuzla ne alakası var bilmiyorum ama fazlasıyla kası vardı.
"Kapı çalma adetin yok mu senin ayrıca arkanı dönebilirsin giyindim."
Arkamı dönecektim ama kızardığıma emindim ve taehyung un bunu görmesini istemiyordum fakat yinede arkamı döndüm.
"Peçete alacağım"
"Erkekler tuvaletinden mi"
"Kızlar tuvaletinde peçete olmadığı için erkekler tuvaletine geldim ayrıca bu seni hiç alakadar etmez koca ayak"
"Normalde koca ayak demene takılabilirdim ama çok komiksin, üstündeki kırmızı forma ile yüzün aynı renkte şuan"
Deyip sırıtmaya başlayınca sinirlenip"Biraz daha konuşmaya devam edersen, senin yüzünde üstündeki mor tişörtün rengi gibi olacak"
Dedim ve hemen yanından geçip peçetemi aldım, çıkarken arkamdan huysuz diye fısıldadığını duymuştum ama bir tepki vermedim.
Nihayet basket takımının tamamı geldiğinde iki taraf da idmanını yapmaya başlamıştı.
"Jisoo, Lisa ya biraz daha açık at erken çıkıyor."
Jisoo beni onaylayıp dediğimi yapmıştı ve bum Lisa vurmuştu ve top Jungkook un yüzüne gelmişti.lisa endişeli bir şekilde yürümeye başladığında jungkook dahil herkes şaşırmıştı.
YOU ARE READING
Maybe Coincidence Maybe Luck
FanfictionTaehyung yeni dönemde basket takımı ile gittiği okulda voleybol takımından jennie ile çok karşılaşmaya başlar...