Jennie
Sabah Türkiye'nin güzel havası ile uyanmıştım.Baktığımda kızların da uyandıklarını görmüştüm.
"Kahvaltı ne zamanmış"
"Şuan başlamış,giyinip inelim"
Hepimiz şortlarımızı ve üstümüzü giyindikten sonra spor çantamızı almadan aşağıya inmiştik çünkü bugün dolaşacağımızı söylemişlerdi.
"Bakın şuradalar"
Lisa nın eliyle gösterdiği yere baktığımızda dörtlüyü görmüştük.Nayeon hastalığından yeji de derslerinden dolayı bize katılamamıştı,basket takımından da Sehun katılamamıştı.
Dörtlüye doğru yaklaştığımızda hepimiz selam verip bir yere oturmuştuk.
"Bugün önce spor salonunu bir göreceğiz sonra da tarihi mekanları gezeceğiz belki denize de girebiliriz yanınıza mayo alın kızlar"
Jin in bunu demesiyle ellerimi çarpıp gülümsemiştim tam o sırada da Tae ile göz göze gelmiştik o da bana bakıp gülümsüyordu.
Yemeğimizi bitirdikten sonra kalktık ve mayolarımızı almak için odamıza çıktık.
Chaeyoung da sonunda hazırlandığında aşağıya inmiştik.
Bu sefer tur şirketinin hazırladığı servise hep beraber bindiğimizde yanımda jisoo oturuyordu ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başlamıştım.
Arkadan biri sertçe kulaklığımı çektiğinde gözlerimi açıp etrafıma baktım,uyuya kalmıştım arkamı döndüğümde Tae sırıtarak bana bakıyordu geldiğimizi anladığımda ben de herkesle beraber arabadan indim.
Önümdeki yüksek binaya bakarken bir beni mıncırıp "Çok çişim geldi tuvalet nerde"demişti tabiki lisaydı,hani herkesin vardır ya durup durup çişi gelen bir arkadaşı işte bizde o lisaydı
"İçeri girince sorarız patlama"
"Söz vermemem"
Ona göz devirip önümdekileri takip ettim.Spor salonu gerçekten devasa ve harikaydı bizde buradaki liselerle yarışacaktık ve ilk maçımız yarındı."Burdan denize girelim diyoruz siz nedersiniz?"
"Bizede uyar zaten yanımızdaydı buradaki soyunma odalarında değiştiririz deyip görevlinin gösterdiği soyunma odasına girmiştik,mayomuzu giyip üstüne kıyafetlerimizi giyip çıktık.
"Hazır mısınız"
Kafa salladığımızda servise geri dönmüştük.
İndiğimizde muhteşem bir deniz kokusu ve rüzgar karşılamıştı vücudumu,gerçekten moodum anında yükselmişti hepimiz şezlong seçip oturduğumuz da güneş gözlüğümü çıkarıp gözüme takmıştım,o sırada da erkekler üzerlerini çıkarıyorlardı ve açıkçası maşallah yani hepsi kas torbasıydı.
"Hadi üstümüzü çıkaralım bizde"
Jisoo nun bunu demesiyle hepimiz hareketlenmiştik tabi Jin,jisoo nun bikinisini görünce tepki vermemeye çalışsa da çok kıskanmıştı ve jungkook Lisa üstünü çıkardığında ağzı açık kalmış bir şekilde kıza kitlenmişti.Ve ben de çıkardığımda -en açık bikini benimkiydi-
Taehyung o biraz açık değil mi diye sormuştu ama omuz silkmekle yetinmiştim ve ayağa kalkıp denize doğru adımlamıştım.Birden vücudum soğuk suyla buluştuğunda donmuştum hemen sudan çıkıp beni kimin ittiğine baktığımda taehyung u görmemle hemen koşarak sudan çıkıp onu ittirmeye çalışmıştım ama yerinden bile oynamıyordu hayvan.
YOU ARE READING
Maybe Coincidence Maybe Luck
FanfictionTaehyung yeni dönemde basket takımı ile gittiği okulda voleybol takımından jennie ile çok karşılaşmaya başlar...