Okulun ilk günü hep olduğu gibi sitrestli geçer vede ben sitrese gelemem. Bu okula ilk defa gelmiştim ama okula sezon bittikten sonra kaydolmama rağmen hiç gelmedim kaydımı bile babam yaptırdı neden diye sorarsanız tatil diye.
Okulda malesef ilk gün başladı tamam ama derse çalışmam lazım bu bölümü kazanmam lazım yoksa babam.........
Bakalım bu sene nasıl geçecek. Okula gelmek için uyandım ama her sefer olduğu gibi geç kaldım. Hemen kalktım koşa koşa arabaya yetişmek için sonunda da şöför beni görüp durdu bende koşarak hemen arabya bindim bir yee bulup oturdum yanımda adeta melek vardı of ne güzeldi.
Hemen"kusura bakmayın dolu muydu." diye sordum oda bıyık altından gülerek "dolu olsa bile otur aryabaya yetişmek için baya koştun otur hakkın" "saol biliyomusun hayatımda tanıdığım en anlayışlı kadınsın" "sende okula aşık olan adamsın" "yok kaç kere kaldımda bir daha kalırsam babam bana çok şey yapar" "desene öyle" vede okulu gösterip "burdamı okuyosun?" " evet benim kantinden bir şey almama lazım arabayı kaçırmamak için bir şey yemedim de" "tamam" deyip bıyık altından güldü.Sınıa gelince bir yere oturdum yanıma baktım gene o kızdı ona dönüp "senin adın neydi araada sormayı unuttum da?" oda " bende seninkini bilmiyorum bu arada benim ki Zeynep ya senin?"
"benim ise Ahmet Zeynep" dediğim anda kapıdan içeriye hoca girdi gene sıkıcı bir okuo marotonun başlamış olduğunu anladım.-
Çok sıkıcı bir dersten sonra Zeynep "ders çok sıkıcıydı dimi istiyosan kantinde kahve içelim be dersin?" "olur iyi fikir hadi" dedim ben bu kıza karşı boş değildim bunu anladım. Kantine indiğimizde ben 2 tane kahe alıp geldim kahve içerken bir kaç sohbet ettikama yine konu derse grldi offff. "deek bu derste iyi değilsin bende senin aksine en çok bu derste iyiyim istersen not verebilirim sana?" "vallaha çok iyi olur senin sayende dersten kalmam" dediğim anda ders zili çaldı ikimizde yukarı çıktık gene aynı ders gene sıkıcı geçecek eminim gene aynı terane olacak.
-
Ne olduğunu tahmin edemiyeceksiniz Zeynebinde yardımıyla ders çok ama çok eğlenceli geçti ben ona karşiı boş değilim bence oda bana karşı boş vede inşallah boş değildir. Gene kantine indik okul yeni başlamıştı ama haftaya sınav var bende Zeynebe "Zeynep bu sınqva beraber çalışalımmı?" diue sordum aslında sınav bahane kıza yakınlaşmak şahane vede Zeynep tamam anlamında kafası salladİ bende "haftasonu saat 2 İncir cafeye gel olur mu?" " tama olur benim eve gitmem lazım bay" "bay unutma hafta sonu" " unutmam merak etme"
Bende ordan ayrılarak eve doğru yürümeye başladım. Çok mutluydum oley be okulun ilk günü kız tavladım vay be"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA GİDEN YOL
RomanceAhmet vede Zeynep'in aşkına giden yol. Onları bu yollarında yalnız bırakmayın.