Arkadaşlar 2.bolumde hata olusmus kusura bakmayin orada yazan kisaca bana bir paket geliyor kusura bakmayin wattpad da daha yeniyim hatalarimi bagislayin
Acaba pakette ne vardı vede kimdendi? Heycanla kutunun etrafına baktım bir yazı yoktu kutuyu açınca ne göreyim aman allah plastation 5 bu bu ilk defa dün satışa çıktı. Plastationu oynarker bir not gördüm vede bunun üzerinde halbiden kim göndermişti mesaj görüntülüydü açtım. Zeynepmi almıştı? Peki neden ama? Mesajda "ahmet bunu sana ben gönderdim neden diye sorarsan bugün bebi kurtarınca gerçekten ne kadar büyük bir iğlik yaptın gerçekten tahmi dahi edemezsin gerçekten güle güle kullan." tekrar yatağa gittim ne yapmam gerektiğini bilmiyodum.
-
Uyandığımda gerçekten Zeynebe daha çok aşık oldum. Annem" yemek hazır hadi gel ahmet" "tamam anne geliom" dedim vede merdivenlerderden inmeye doğru yöneldim vede merdivenlerden inerken takıldım düştùm ayağım acayip acıyodu annem vede babam masadan Hulk attığı top kadar sert vede hızlı kalkış yaptı vede yanıma geldiler. Gözümü kapatmak istememe rağmen gözüm kapandı hay a.... k....
-
Ovvv "başım başım" dediğimde bir ses geldi "doktor bey uyandı uyandı" dedi bu büyük ihtimal annemdi gözlerimi iyive açınca yanımda bizim akrabaları gördüm. Kesin bana bir sey olmustum durun bir kere ben nerdeyim lan burasi neresi harbiden yoksa yoksa has******l lan hastanede ne isim var hic hoslammam cunku kucukken hastede olan bir olaydan dolayi hic sevmem hemen cikmam lazim deeken bir ses geldi "hu hu annenden ahmete ordamisin"
"efendim ne oldu dedim saskinca gercektwnde saskindim yani "he ne oldu" "baya daldin" "merak etme anne yuzme biliom" dedim vede odadaki herkes bana olumcul bir bakis atti sonra kapi caldi.
Acab girebilirmiyim diye bir ses geldi bu buyuk ihtimal zey-zey-zeynepmiydi. Acaba nedendi allah allah.
"girebilirmiyim?"dedi utangac bir ses tonuyla tam konusacaktim annem lafi agzima ole bir tikadiki bana firsat vermeden "ne demek tamam" dedi vede guldukten sonra"sen basinda dururmusum kizim kafetaryaya inelim biz" "tamam" "hadi biz cikiyoz" dedi tabii anneminde bir fikri vardi.
Annem gittikten sonra ben tam konusacakken o lafa girdi
"acaba nasil dustun yani kormusun?" "hayir ya ayagim takildi ondan ama itiraf etmem gerekirse"dedim kafami asagi indim "hediyenden dolayi"dedim biyik altindan guldu-
Gelgit,ondan bundan konustukran sonra bayabi samimilestirdim vede direk olarak ben bagirarak"ben seni seviyorum benimle evlenirmisin ne olur" " oh be" "ne oh u be" "bende bunu bekliyodum yani" "bunun anlami ne" "evet evet"
----------HAYIR---------
Direk olarak baktigimda plastationun basinda uyuya kalmis olmisum ne yani hepsi ruyyamiydi HAYIR!!!!!!!!!!!!!Moralim acayip kafam bozuktu hemde nasil uzuldum vede kapinin calmasiyla kendime geldim TAK TAK TAK benim "gir" komutuyla girdi iceri gelen annemdi "neden yemege gelmedin" "uyuya kalmisim" dedim annem bana biyik altindan gulmeye basladi. Bende "anne bana biraz yemwk ayarlasana" "tamam bes dakika sonra asagiya gel ayarlariz" "tamam hadi cik anne giyincem" "tamam bay bay"
-
Yemegi yedikten gezmek icin diaari ciktim kafami dagitmam lazim keske ruyya olmasaydi offffff be offff ama bu bana bir isaret kesin kabul edecek en yakin zamanda cesaretimi topluyacaktim vede teklid edecwktim kesin kabul edecekti kesin of be of insallah kabul eder
.Arkadaslar ramazan bayraminiz mubarek olsun ben bolumleri hep bu uzunlukta yaparim ne olur arkadaslariniza tavsiye edin kitap okinsun bolumler uzar begenme gelmesse bolum atmam bana ulasin wattpaddan :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA GİDEN YOL
RomanceAhmet vede Zeynep'in aşkına giden yol. Onları bu yollarında yalnız bırakmayın.