2.Bölüm

36 4 4
                                    

Ertesi gün kalktım.kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Annem aklımdan hiç gitmemişti sürekli rüyalarımda onu görüyordum. Daha sonra bir anda babam içeri girdi ve bana sevinerek kızım bir işim oldu dedi. Ben biraz garipsemiştim çünkü kadınla birlikte içeriye girmişti. Ben ne işi baba demiştim. Babamda sedef teyzen bana bir iş buldu dedi. Ben sevinerek babamın boynuna atladım baba sen ciddiymisin dedim. Daha sonra burada okula başlamanı istiyorum dedi. Ben 8.sınıfa gidiyordum ve azda olsa Türkçe biliyordum. Ben sevinerek tamam baba dedim. Çok mutluydum.Daha sonrasında kahvaltı masasına geçtik ve babam sana birşey söyleyeceğim dedi bene evet baba seni dinliyorum dedim. Babam biz sedef  teyzenle evlenmeye karar verdik dedi ben ağzı açık bir şekilde babama bakarken onun ne kadar karaktersiz birisi olduğunu biliyordum zaten ama bir anda sinirime hakim olamadım ve babama sen daha dün karını kaybettin sen ne kadar karaktersiz bir insansın ya. Babam bana tokat attı ve sende yurda gideceksin dedi. Ben ağlayarak dün gece kaldığım odaya geçerek ağlamaya başladım. Ertesi gün babam benim kıyafetlerimi sıfırdan almış ve hadi gidiyoruz dedi. Ben yurda geldiğimde tuhaf bakışlar üstündeydi şimdiden hiç ısınamamıştım ki buraya sonra bir anda herkes üstüme gelmeye başladı ben hiç anlamıyordum.ve herhangi bir yatağa geçtiğimde mine diye bir kız bana sen neden oradaki yatağı seçtin diyerek bana bağırmaya başladı ve kız beni bildiğiniz dövmüştü. Korkmuştum O yüzden odanın en karanlık köşesine geçmiştim. Ve sabaha kadar ağlayarak ve annemi düşünerek uyumuştum. Sabah olduğunda Yemekhaneye inmiştim ve yemekhanede herkes Bana tip tip bakıyordu Ve dün akşam Mine diye bir kızdan dayak yediğimi biliyorlardı. Herkes bana gülmeye başlamıştı ve çok rezil oldum hissetmiştim. Ve herkes bana zorbalık yapmaya da hazırmış Gibi Hissediyorum Daha sonrasında okula gittiğim zaman çok kararsız kalmıştım acaba okul mu bana hazır Ben mi okula hazır mıyım  diye düşünmeye başlamıştım.

    DEVAM EDECEK...

FATIMA'NIN hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin