Jungkook'un ağzından
-------------------------------------
Uğursuz bir his vardı içimde, ruhum daralıyordu ama farkettirmiyordum kimseye. Piyanonun sesi kulağıma iliştiğinde anladım ki vakit gelmişti. Birazdan Pr. Dumbledore kürsüye çıkacak ve McGonagall için hazırladığımız şakanın kurbanı olacaktı. Asıl korktuğum şey Dumbldeore'a şaka yapmak değildi. Asıl korktuğum şey şakamızdan en büyük düşmanlarımızın haberi olmasıydı...-Sizden bunu hiç beklemezdim bay Jeon dedi Dumbeldore, yaptığımız şakadan dolayı saçları yılan şeklini almıştı ama o bunu hiç umursamıyor gibi görünüyordu. Dumbeldore'un odasında tek başıma oturuyordum. +Tabi ki en iyi arkadaşım Min Yoongi'yi ele vermemiş ve suçu tek başıma üstlenmiştim. Bir Griffyndor olmak bunu gerektirir sonuçta. -Bu yaptığınız şey yüzünden Griffyndor 50 puan kaybedecek biliyorsunuz değil mi? -Profesör bu şakayı hazırlayan kişi benim neden Griffyndor puan kaybediyor? -Bay Jeon haklı bence dedi McGonagall içeri girerken. -Kendisi özel bir cezayı hak ediyor. Yüzünde minik bir gülümseme ve gözlerinde hafif bir pırıltı vardı. Bu pırıltı korkutmuştu beni birazcık.
-Nasıl bir ceza diye sordu Dumbledore. Soruyordu ama hiç merak ediyormuş gibi gözükmüyordu. -Slytherinlerin yatakhanesini temizleyecek elbette. McGonagall öyle bir sırıtıyordu ki bu cezadan keyif aldığına emindim. Pr Dumbledore McGonagall'ın değilde benim yüzüme baksaydı bu cezayı bana vermezdi. Ama benim yüzüme bakmadı ve elbette ki McGonagall'ın önerisini kabul etti...
Oğlum siz salak mısınız? Dedi grubun en nazik ve normal kişisi olan canım arkadaşım Hoseok +ve elbette ki kendisi hufflepuft+ -Neden Dumbledore'a şaka yapıyorsunuz? -Oğlum biz ona şaka yapmayacaktık ki McGonagall'dan öcümüzü alacaktık. Diye kendini savundu Yoongi bende kafamı sallayarak onu onayladım. -Ha çok fark etti neyse şimdi ne yapacaksınız? -Ne yapacaksınız değil ne yapacağız. Bize yardım edeceksin değil mi? Canım arkadaşım. Tüm şirinliğimi toplayarak Hoseok'un yüzüne baktım. Ama yine de kabul etmedi. -Banane lan ben mi dedim size şaka yapın diye tek başınasınız sizi aptallar. Öfleyerek temizlik malzemelerini Slythrin binasına taşıdık anlaşılan çok işimiz vardı...
---------------------
Hello naber ilk bölüm olduğu için kısa tutmaya karar verdim oy ve yorum yaparsanız daha uzun bölümler yazarım şimdilik benden bu kadar yeni bölümler için bekleyin bakalım