Azi fiind ziua mea de nastere am decis ca eu si amicii sa iesim la un suc apoi sa mergem sa facem niste curse de masini si am invitat si pe cei din bvb dar nu au putut veni.
In fine.
Nu stiu cu ce sa ma imbrac dar cred ca imi iau un tricou cu scris mare " I love Canada " ,o pereche de pantaloni scurti taiati si vesnicii tenisi albi.
Am mai stat sa ii astept si pe ceilalti asa ca mam pus sa ma uit la tv.... dar ceva nu era ok.
Mam dus la mn i camera si am deschis laptopul unde erau o groaza de mesaje de la prietenii din Romania si alele dar cel mai mult ma intristeaza ca nu am mici un mesaj de la mama si tata...
Oare mau uitat.?
Ma rog.... au venit si ceilalti si am plecat .
Cand am ajuns erau si baietii acolo..... hmmm. Ciudat.
Am stat ,am baut cev apoi am mers la cursele de masini.
Cand am ajuns iam cerut tipului de acolo 2 masini.
Ni lea dat si am inceput eu so Maya sa facem curse.
Dar mai intai am stabilit pana unde si cine ce primeste daca castiga.
Logic,am castiga eu iar eu iam pus Mayei o provocare stiin ca ii place de Carol.
A facut si asta si am vazit ca sa intors foarte fericita.
Oare ce e cu ea?
Am hotarat sa mergem la mn sa ne uitam la un gilm horror.
Am ajuns si am stat pana la 12 noaptea.
Baietii aumplecat apoi eu am mai ramas cu Carol,Maya ,Sonny si Dana pana dimineata.