Birinci bölüm (tanıtım)

32 2 0
                                    

Elisa
15 yaşinda bir kız liseye başlıcakti ve o iyi bir okula gitmek istiyodu. bunun için çok çalıştı günlerce saatlerce ve sonunda o okulu kazandı. özel bir koleji kazandı ve orada gerçek aşkı bulacagına inandı.
sizce orda kime aşık olabilecekti veya gerçek aşkı bulabilecekmiydi?

yeter baba ben o okula gidicem dedigigimde yüzüme bir tokat yemiştim ama artık sabrım taşmıştı ve o okula gitmeliydim.

o okula gitmiceksin dedi ve birden iki elin beni arkadan sürükledigini hissetim ve bir kilit sesi. işte babam beni odama kilitlemişti. zatn buna şaşırmamıştım.

keşke annem burda olsaydi dedim. belkide o burda olsaydi herşey başka olurdu.

ben elisa 15 yaşindayım 8 yaşındayken annem bizi terk etti başka bir adamla evlenmişti. o beni bıraktıgın da babam hep bana kin tutmuştu bıkmıştım bu huyundan.

hep hayatımın aşkını aradım ama bulamadım çok mu çirkindim hayır gayet güzeldim. belimden aşagıya sarkan sarı saçlarım gözerimin yeşiliyle azcık havada olan burnum ve sanki kalemle çizilmiş gibi guzel olan dudagimla gayet güzel bir kizdim. boyum 1 65 di gayet uzun kilom desen ztn 50 kilodum ve bu gayet azdi. ama neden bana kimse bakmıyodu. belkide daha küçüktüm ama hayir hayir 15 yaşindayim bu kucuk digildi. abim hep bana çimen göz degerdi

o benden 5 yaş büyüktü ama o 16 yaşındayken bonzai içti ve bünyesini bunu kaldırmayınca öldü. polisler çok araştırdı. o yaştaki cocuga kim bonzayi vermişti. ama bulamadılar.

hayyata bir tek babam kalmıştım ama oda bana düşman gibi davranıyodu.

ve babam özel okulu kazandıgımı duyunca okumamı engelledi zatn liseye gitmemi istemiyodu. ama kazanmam diye birşey dememişti. işler istedigi gibi olmayınca beni odama kilitledi.

birşey yapıp gitmeliydim bu evden.

( bu bölüm kisa oldu tanıtım oldugu için ama öteki bölümler uzun olucak)

sen benimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin