sonunda kararımı verdim ve evden kaçıcam evet evden gidicem ama nereye gidicem cocukluk arkadaşım edaya gitsem beni hemen bulurdu. annemin yanina gitsem yine bulurdu.
bingo! annem gitmeden once tüm bileziklerini bozdurup bana vermisti. onlari alip evden kacicam biraz bu para bana yeter sonra is bulur calisirdim. hemen kucuk bir valiz yaptim ve evden cikmak icin hazirdim. ama bir dakika evden nasl kaçicam biz ikinci katta oturuyoruz.
işte buldum pikeleri birbirine baklayip aşşagıya inicem. ama önce babama burda oldugumu belli etmeliyim sonrada kaçmalıyım.
babama senden nefret ediyorum diye bagirdım ardindan hemen bir ses geldi o odadan akıllanmadıgın sürece çikmicaksin dedi.
aslinda bu işime yaramişti beni buraya gelmicekti en azindan bir kaç saat. hemen pikeleri birlestirdim ve aşşagıya indim.
Artık özgürümmmmmm diye bagırdım. komşular ters bir bakış atti ve içlerinden en sevmedigim kadın. mahallenin baş dedikoducusu
nereye kizim? nie camdan indin? baban evde yok mu? diye bir sürü soru yagdırdı.
ona bir cvp vermeliydim boyle gidersm babama hemen söylerlerdi. ve beni bulurdu. BİNGO!
kapinin anahtarini babam yanlışlikla goturmuşte ben de evde haps olunca boyle assagiya inimde biraz dolaşim teyzecimm dedim . içimden nolur inansin diye allaha yalvarırken sevim teyze hemen
peki o valiz neden yavrum dedi iste yakalanmıştımm ne dicetim onaa
bu sefer ayşe teyzeden bir darbe geldi konuşsana kızım dilinimi yuttunarkamdan bir ses duydum o çanta benim sevim teyze bana getiriyodu geçen onlarda unuttum dedi arakama dönmemle edayı gördüm. işte benim kurtarıcım eda gerçek dostumm.
beni hemen köşeye cekti ve noldu nereye gidiosun dedi.
evden kaçıyorum babam beni okula göndermiyo ve bende kaçıyorum. beni merak etme param var biraz. tekrar seni görmeye gelicem çok zamanım yok dedim son birkez gözlerine baktım gozleri fal taşı gibi açılmıştı.
tam agzını açıcakken konuşmasına izin vermedim ve koştum nereye gittigimi bilmeden koştumm.