3.rész

5 0 0
                                    

A választás után két csapatra oszlottunk Amber csapat és az én csapatom igazából nem nagyon érdekel ez a hülye játék, szóval oda adtam a fiúknak a zászlót hogy tegyenek vele amit akarnak
Én felfeküdtem egy kidölt fára napozni
- Kapitány megvan a másik csapat zászloja viszont Ambernél van a miénk!
Ahogy ezt az egy mondatot elmondta elfogott a düh mivel nem akartam hogy az a lotyo nyerjen, így felkeltem a fáról és el vettem a zászlót majd Amber után futottam.
Az utolsó akadalynál utol értem majd a fából és kötélböl épült hídon megelöztem. De amikor már beértem volna Amber megcsuszott.
- Mia segíts kérlek! Valami furcsa dolog volt a viselkedésébe vagy inkább a szemébe minden esetre vissza fordultam de már késő volt Amber telibe beleesett a patakba ami az akadály alatt volt.
Persze mindenki köré gyűlt mintha valami égbe kiáltó dolog történt volna
- Mia miért hagytad hogy leesen? Jött oda Max.
- de hát nem az én hibám volt mire észre vettem elesett! Próbáltam menteni a menthetöt, de éreztem hogy felesleges hisz amber már az ujjai köré csavart mindenkit de betelt a pohár.
Beesteledett arra gondoltam kinézek egy kicsit a többiekhez hátha megtalálom az egyik helyes fiút.
Ahogy gondoltam nagy tűz pár segfej és sehol egy vezető ja és dől a pia szag mindenkiből ez aztán a buli.
Amber a tűz mellet sütögetett de amint meglátott felállt és oda jött hozzám.
- Mia örülök hogy itt vagy. Tette az álszentett azal a kamu mosolyával együtt.
- Szóval Amber mi ez a buli és nem is hívtál? Váltottam gúnyos hangnemre amit valószínű érzékelt is mert vissza lépett.
Úgy döntöttem hogy béna ez a buli semi izgalom csak pia, ezért inkább lementem a partra.
- Mia!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 05 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

AmberDonde viven las historias. Descúbrelo ahora