(Üşengeç yazar; -ilaydabokmok- ben kombini size bırakıyorum ya üf ammaaann böyle bir şeyler düşünün işte EHE YESIL VE PEMBE DÜŞÜNĞN AMA PLIS 😰😰👹👺💩ha bide sasukenin anasının yanına gidiyor ona göre düşünün neyse eben)
Hebele hüğbele. * . ⭐︎ * . . .* . ⭐︎ .* . ⭐︎ . ⭐︎ .⭐︎
* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . ⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆
☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ ☁︎ 。。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆
. . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎.⭐︎
* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . ⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚. * . ⭐︎ . * .
* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . ⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ ☁︎ 。⋆
* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . ⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆Son dersim de bitmişti. Korkuyordum. Korkarak tren istasyonuna doğru yürümeye başlamıştım. Onu ailesi ile birlikte baş başa görmekten çok korkuyordum.
Trenimin gelmesine az 17 sakika kaldığı için kestirmeyi tercih ettim, burası resmen şehirin terk edilmiş kısmı denilencek yer gibi bir şeydi iğrençti!
Ama eğer diğer yoldan gitcek olsaydım, trenimi kaçırırdım, diğer tren bir saate geliyordu, bir saat beklemek istemediğimden dolayı bu yolu tercih ettim, ayrıca gündüzleri kimse bu yplu tercih etmiyordu hemencecik gidip trene yetişecektim böylelikle.Arkamdan bir ses duyduğumda irkildim.
"sizin gibi bir bayan böyle yalnız kalmamalı. Burası oldukça ıssızdır "dedi adam kendinden emin bir şekilde. "Benimle gelin, size yardımcı olurum."Arkamda adamı gördüğümde oldukça rahasız oldum. Onu görmezden gelerek hızlı adımlar atmaya başladım.
Ama adam ben hızlandıkça bana ayak uyduruyordu.Biraz içmis gibi duruyordu, sarhoş gibi olduğu için dengesini kaybetmesini umuyordum, fakat hâla arkamdaydı. Adam ile aramdaki mesafeye bakmak için arkama döndüm ama bu verebileceğim en kötü karardı.
hızlı bir şekilde arkama döndüğüm için dengemi kaybedip ayağımı burkmuştum. Acı içinde inledim. Yüzümü buruşturmuştum.
"Ah!"Elim ile ayak bileğimi tuttum ve acının geçmesini bekledim, fakat bu olmadı.
Bu sürede adam yanıma gelmişti bile.Korkuyordum. Tam karşımda duran adam en az 1.80dı geniş bir yapısı ve dövmeliydi. Saçları uzundu ama kafasının üstü keldi. Yanlarda olan saçlarını arkadan bağlamıştı.
"Eh, güzelim. Kaçarsan böyle olur."
Etrafıma baktım birisinin burda olmasını diliyordum. Ama vücudum hareket etmiyordu. Şoka girmiştim. Olduğum gibi kaldım. Hiç bir şey yapamıyordum. Gözümü bile hareket ettiremez oldum ve etrafımdaki nesleler bir bir azalmaya başladı. En sonunda gözümden damlalar akmaya başladı, ağladığımın farkında değildim.
Adam elini yüzüme getirdiğinde kendime geldim sesimi tüm dünyaya duyurmak istermişçesine bağırdım.
"IMDAT!"
Adam eli ile ağzımı kapattı, elini çekmeye çalışsam da nafile, bir fayda etmedi, en sonunda beni kaldırdı, resmen yerde sürükleniyordum,
Ayağımı burktuğum bileğim, çok acıyordu, en sonunda elini ısırdım."Ağh! Seni küçük orosbu. Ben sana şimdi gününü göstereceğim!"
Adam bana öyle sert vurdu ki, kulağım çınlamaya başladı, gözlerimin bir kaç saniyeliğine karardı, daha gazla dayanamayacağımı anladım ve son duyduklarım beni döven adamın acı içindeki bağırmasıydı.⋆。°✩˗ˏˋ ★ ˎˊ˗✩°。⋆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seven ama ingilizce olan |SasuSaku texting
FanfictionKonoha 12 ve arkadaşlarının mesajlaşmaları. Whatsapp ve Instagram konuşmaları. !küfür içerir!