Első rész

15 2 0
                                    

Hangokat hallok, majd egyre közeledő lépteket.
Érzem ahogy tőlem alig pár centire valaki levegőt vett.
Nem tudom hogy hol vagyok, vagy hogy mi történt. Valaki fuldoklik és amint abbahagyta, megszólalt:

-Kislány! Haló! Hallasz engem?- kérdezte, hallottam hangjában hogy izgul.

Semmit sem láttam. Ki akartam nyitni a szemem, de nem tudtam.
A hangjából rá jöttem arra, hogy férfi.

-Él még.- szólalt meg egy női hang. - Nyugi, fel fog kelni.

Eltelt egy kis idő, de még mindig nem sikerült kinyitnom a szemem.
Mintha valami nyalogatná a kezem. Mi lehet az?- kérdeztem magamban, ijedten. Kíváncsi voltam. Nagyon kíváncsi, és ennek hatására sikerült kinyitnom a szemem.

3 férfit és egy kb. velem egykorú lányt láttam. Megpillantottam azt is ami, pontosabban aki a kezem nyalogatta. Egy mosómedve volt, de mikor észrevette hogy kinyitottam a szemem, beleugrott az egyik férfi karjában.

-Montam, hogy fel fog kelni. - hallottam azt a női hangot a fejem mögül.

-Igazad volt, Yosano. - jelentette ki egy kalapos, chipset evő férfi.

-Hogy vagy? - Fordult felém egy barna hajú ködszeres férfi.

-Mi történt? Hol vagyok? Kik önök? - Kérdeztem, válaszul.

-Mi egy nyomozó irodától vagyunk, és azt nem tudjuk, hogy mi történt, de segíteni jöttünk. - mondta a kimonot viselő lány. - Emlékszel valamire?

-Nem. - válaszoltam röviden. - Nem emlékszem semmire.

Megpróbáltam felülni, de megszédültem és hátra estem volna, ha nem kap el a ködszeres férfi. Szinte az ölébe hullottam. Fejemet a vállának döntötte, majd megszólalt:

-Ne ilyen hirtelen, mert még megsérül hölgyem!

-DAZAI!! Már megint mit csinálsz?! - ordította valaki.

Megláttam egy szőke, hosszúhajú, szemüveges férfit. Becsapta az autó ajtaját, majd odarohant hozzánk és kishíján nekirontott a ködszeresnek, mikor az (már gumicukrot) evő férfi megállította, rám mutatott és így szólt:

-Most tényleg nem ő tehet róla, ez a lány szó szerint belehullott az ölébe.

-H-hogy mi van?? - vakarta meg fejét a szőke.

A férfi akinek az ölében ültem, idiótán vigyorgott. Nem tudtam visszaszólni, hogy: 'Ne tessék rosszra gondolni, csak megszédültem és ez a férfi kapott el!', mert lassan elkezdett sötétülni a világ...


Ennyi lenne az első rész.
Ha szeretnétek véleményt írni, akkor szívesen fogadom.
További jó napot/estét!

BSD - Új Otthon (Fanfiction) <Szünetel>Where stories live. Discover now