Ty. Tvoje krásný oči, tvoje rty, tvoje ruce, tvoje brada. Ty. Tvojí krásu nedokážu slovy popsat. Jsi prostě ten krásnej kluk, kterej je v mý hlavě ten ideál. Jsi daleko a já se bojím, že přijdu o svoje šance tě mít. Jsi ten skvělej, ten milej, ten úžasnej a dokonalej a mám strach, že mi tě některá vezme. Mám tě ráda. Mám tě ráda, strašně moc. Šíleně moc. Manifestuju tě, modlím se za tebe, prosím o tebe, děkuju za tebe. Dals mi pocit kterej jsem předtím ještě nikdy necítila. Bylo to hezký. Moc hezký. Když přiletěl ten závan něčeho novýho, neobjevenýho, z dálky jsem to zkoumala. Ale zamilovanost to do tebe přiletěla rychlostí světla. Postupem času ale vím, že nejvíc tohohle pohodlna čiří pro mě z tebe. Chci s tebou být, ať už děláme cokoliv, ať už se bavíme o čemkoli. Chci se s tebou smát a chci s tebou žít a pomalu i umírat. Chci s tebou všechno sdílet a být před tebou ta, co se nestydí. Chodit s tebou rozkvetlý květinový louce pozorovat zvířata a mraky na obloze. S prvním nočním ptákem počítat hvězdy. Chci si o tvoje rameno opřít hlavu. Chci být s tebou. Jevím se jako nezávislá žena, ale tobě ukážu všechny svý slabiny i slaniny. Budu ti pomáhat, budu se na tebe usmívat a budu pořád myslet jenom na tebe. Ostatně stejně tak, jako teď.
11/12/22
ČTEŠ
moje poetický výlevy
Poetrynevím co to je. jenom se zrovna moje hlava ocitla v nejakym paralelnim mezisvete. je plná úvah a metafor. buď to bude vtipný a nebo depresivní. záleží, jak si to sami vyložíte ✨