Прорвавшись крізь вогонь, нова хвиля зомбі облетіла їх.
Центр міста був заполонений зомбі; сміттярі трималися подалі від цієї території, через що тутешні зомбі були у відчаї та шаленому стані, хапаючи кігтями машину, піднімаючись на її дах і сильно трясучи її від голоду.
Потім настав ще один раунд палаючого пекла.
Лін Ань сиділа на задньому сидінні, машинально бризкаючи водою на скло з маленького пульверизатора, поки туман не став густішим, ковзаючи по склу. Зрозумівши, що не може очистити зомбі, він зупинився, безпорадно дивлячись у вікно.
Помаранчеве полум’я лизало тіла зомбі, а Лін Ань, ошелешений, спостерігав за полум’яним відблиском у їхніх червоних очах, доки зомбі на краю автомобіля не згоріли, а потім він повільно кліпав очима.
Нарешті було трохи чистоти.
Раптом на капот машини стрімкими рухами виліз кремезний зомбі, що різко відрізнявся від інших виснажених, тихих, голодних зомбі.
Він або надмірно харчувався людьми, або був особливим типом зомбі.
Сильний і спритний зомбі витягнув кулак і жорстоко вдарив ним по лобовому склу.
«Це вдосконалений зомбі з особливими здібностями!» Сюй Фанг негайно закричав.
Перш ніж зомбі встиг розбити скло, масивний рекламний щит прилетів збоку, вдаривши спеціального зомбі з точністю, відкинувши його об стіну сусідньої будівлі разом з іншими зомбі в цьому напрямку.
Сюй Фан свиснув, захихотів і сказав: «Бос, час прискорити».
Шень Сючже відповів холодним дзижчанням, коли рекламні щити, ліхтарні стовпи та різноманітні вуличні знаки почали летіти до них, металеві об’єкти різних форм почали змінюватися, коли вони наближалися до машини.
Неначе невидима колосальна піч розплавила весь метал, змінивши його форму заново.
Навколо нижньої частини кузова автомобіля, особливо спереду і ззаду, де наносився товстий шар, був нанесений шар металу, а потім з цього металу почали стирчати гострі шипи.
Звичайний білий седан раптом щетинився шипами.
Сюй Фанг натиснув на педаль газу, озброєна до зубів машина помчала вперед, пронизуючи зомбі попереду, наче калабаси. Холодні, гострі шипи на машині автоматично втягнулися, як тільки вона була заповнена зомбі, які потім були відкинуті геть від удару.
Спираючись на свою машину з повним озброєнням, вони прорвали зомбі-оточення.
Біля найбільш жвавих вулиць центру міста був житловий район, менш заражений зомбі. Сюй Фанг заїхав, з'їхавши з наносу, щоб припаркувати машину всередині комплексу.
Коли вони увійшли до комплексу, метал, що обгортав машину, миттєво розлетівся, закриваючи вхід і блокуючи переслідуваних зомбі двома великими залізними воротами.
Вийшовши з пасажирського місця, Шень Сючже пішов на заднє сидіння, щоб витягти Лінь Аня, а Сюй Фанг, одягнувши рюкзак, очолював Сяо Фу.
Навколишні зомбі знову повільно зійшлися. Хоча вони були не такими щільними, як у центрі міста, їхня кількість була значною.
Сюй Фан обвів ручку повідця навколо своєї руки, присів і вперся руками в землю. Земля під зомбі миттєво тріснула, проковтнувши нічого не підозрюючу істоту, перш ніж плавно закритися, майже не залишивши сліду.
Сюй Фанг гордо захихотів, підводячись і витираючи пил з рук.
Його здатність була досить вражаючою на базі, вимагаючи лише контакту із землею для активації, на відміну від їхнього лідера, який міг вільно використовувати свої повноваження, навіть сидячи в машині – з цим мало хто міг зрівнятися. Йому було цікаво, коли він зможе активувати свої сили без прямого контакту.
«З цією думкою Сюй Фан раптом обернувся, щоб поглянути на Лінь Ань».
«Схоже, цей зомбі також мав здатність активувати сили дистанційно, і при цьому досить потужно».
«Сюй Фан, якого змило водою зі сходів і кинуло пральною машиною, потер свою лисину. Серед них він був найслабшим».
«Крім того, що Анґе чистий і боїться людей, він справді вражає. Він має сильні сили, виглядає краще, ніж звичайний зомбі, і навіть тримає собаку», — не міг не вигукнути Сюй Фанг».
«Боїшся людей?» Вузькі очі Шень Сючже холодно блищали, а його брови несвідомо насупилися, роблячи його вираз особливо лютим».
«Справді, Лінь Ань був байдужий до зомбі, навіть знаходив час, щоб присісти й оглянути пошкоджену підлогу, але він, здавалося, дуже боявся його та Сю Фанга».
«Подивившись убік, маленький зомбі дивився вниз, але його тіло напружилося, коли Шень Сючже подивився в його бік, явно чутливий до погляду».
«Шень Сючже замислено розмірковував».
«Лін Ань відсахнувся від страху. Земля навколо нього була або забруднена темно-коричневою кров’ю, або всіяна висохлими людськими кінцівками та різним сміттям. Він більше не хотів ходити; він хотів йти додому. Тут було так брудно. "
«Але його рука була міцно стиснута рукою Шень Сючже, схожою на тиск. Хоча це не було боляче, він не міг нікуди йти, і йому довелося продовжувати йти з ними».
«Шень Сючже, знаючи про схильність маленького зомбі до чистоти, навмисне уникав плям на землі, коли вони ходили».
«Лін Ань ошелешено йшов вперед, час від часу бризкаючи навколишнє з пульверизатора, який він тримав».
Раптом він зупинився на місці й з цікавістю подивився вгору.
«З високої будівлі неподалік чорна постать стрімко впала вниз, приземлившись із гучним стуком неподалік».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Соціально тривожний маленький зомбі змушений вийти на вулицю
FantasyВ оригіналі 100 розділів:) Назва на англійській: "The Socially Anxious Little Zombie Forced Outdoors" Лін Ань, якого мучила сильна соціальна тривожність і нав'язлива чистота, рідко виходив на вулицю, вважаючи за краще проводити дні вдома, роблячи по...