Genç adam, derin bir nefes alarak sıradaki mavi kapaklı dosyaya uzandı ve burun kemerine düşen çerçevesiz gözlüğünü dikkatlice geriye doğru ittirerek dosyanın kapağını açtı.
Bugün fazlasıyla uzun bir mesai yapmıştı, bu nedenle yorgun hissediyordu. Yine de üzerinde çalışması gereken bu dosya, o ve işi için çok önemliydi.
Açtığı ilk sayfada hastasının adını okudu. Ardından bulgularını okuduktan sonra geriye kalan diğer maddeleri de inceledikten sonra, sakince dosyaya iliştirilmiş ve birbirine zımbalanmış el yazısıyla dolu defter sayfalarına bakmaya başladı. Yaklaşık bir haftayı kapsayan bir sürecin yazıldığı defter sayfalarını dikkatle okumaya koyuldu.
1. Gün
Bugün okuldan eve döndükten sonra annemin benim için hazırladığı leziz yemekleri yedim. Babama ev ödevlerimde yardımcı olmasını söyledim, ama bir anda cevap vermeden çıkıp gitti. Ben de kendi kendime yapmak zorunda kaldım.
Bugün uyumak için odama girip yatağıma yattığımda, ellerimle ayaklarımı yorganımın altına sakladım. Son birkaç gecedir kötü rüyalar görüyorum. Anneme bunları anlattığımda bana bunların sadece bir rüya olduğunu ve gerçek olmadığını söyledi.
Bu sabah rüyamda gördüğüm şeyde, yatağımın altında ben uyuduğumda çıkan korkunç bir adam gördüm. Kocaman ve siyah gözlerini hiç kırpmadan etrafımda dolaşıyor, yatağımın içine giriyor ve kulaklarıma kaçmamı söylüyordu. Sesi çok korkutucuydu, yatağımda çığlık atmak istemiştim, ama korkuyla onu izlemekten başka bir şey yapamadım. Neyse ki rüyaların hiçbir gerçekliği yok, eğer olsaydı korkudan ölürdüm muhtemelen.
2. Gün
Bugün okulda öğretmenimiz rüyalarımızı çizmemizi söyledi. Harika bir tesadüftü biliyor musun! Herkes çok tatlı rüyalar çizdi, arkadaşım Jisoo, rüyalarında sürekli ölen köpeğini görüyormuş, onunla oyunlar oynuyormuş.
Jimin de rüyasında yakında olacak olan satranç turnuvasını kazandığını görmüş. Taehyung uçabildiğini, Sana ise sadece hamburger yiyebildiği rüyalar görüyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under the bed ☽ rosékook
FanfictionŞubat 2024 Yazma Günleri Kazananı 🏆 "Çünkü karanlıktan korkan çocuklar, karanlığa mahkûm olurlar." Chaeyoung, henüz on bir yaşındayken yatağının altında olduğunu düşündüğü bir canavarın varlığını ve evin içindeki hiçkimsenin normal olmadığını öğren...