Kapitola 2

1.1K 90 3
                                    

Prebrala som sa. ,,Hrozný sen, "povedala som si a pozrela som na hodiny. ,,Päť hodín," povedala som si, ,,idem vstávať." Vstala som z postele. Obliekla som si zelené tričko s kvetmi a krátke nohavice. Učesala som si vlasy. Na raňajky som si uvarila párky. O šiestej vstala mama. Ja som raňajkovala. ,,Čo tu robíš tak skoro? "spýtala sa. ,,Nemohla som spať," povedala som.
O pol ôsmej som vyrazila z domu. Čoskoro som bola pri škole.

V škole

Škola mala peknú modrú farbu a bledo modrú strechu. Bola to moja nová stredná. Pobrala som sa do triedy. Bola som 1.D. Nadšene som vošla do triedy. V triede bolo ticho. Hľadala som si voľné miesto. Jediné voľné miesto bolo pri chlapcovy s čiernymi vlasmi a zelenými očami. ,,Ahoj, "pozdravila som sa, ,,sedí pri tebe niekto?" ,,Ahoj, ty budeš asi tá nová, "začal, ,,nie nikto pri mne nesedí." Usmial sa. ,,Sadni si, "povedal. Sadla som si.

Na obede

,,Ahoj, môžem si pri sadnúť? " spýtala sa dievčina z našej triedy. ,,Ale jasné, "povedala som. ,,Volám sa Kate," povedala. ,,Ja som Merrill,"povedala som. Keď som vstala všimla som si pri dverách chlapca s ktorým sedím. Preto som rýchlo odniesla tácku.

Na ceste domov

Hľadela som do mobilu. ,,Mama príde až večer takže mám kopu času, "povedala som si. Začula som kroky. ,, Ahoj," ozval sa za mnou hlas. ,,Čau, "povedala som. Pozrela som sa za seba. Bol to ten chlapec. ,,Dnes som sa to zabudol predstaviť, volám sa Michal," povedal. ,,Ja som Merrill, "povedala som. ,,Aj ty tadiaľto chodíš domov?" spýtal sa. Prikývla som.

Večer

Ešte som sa sprchovala. Keď som sa osprchovala šla som spať.

Krotiteľka VlkovWhere stories live. Discover now