Kapitola 6

739 66 1
                                    

Konečne prišiel týždeň. Je matika a sedím so Zuzou. Do zošita som si išla napísať cvičenie keď do mňa trafil papierik. Bol od Mišky. Mrkla som na lístoček. Merrill?? Šťukla som perom a začala písať. ??  A hodila som jej lístoček. Niečo tam napísala a hodila mi ho.  "Michaela! Čo si to hodila?" spýtal sa učiteľ.  "Nič," odpovedala Miša v rýchlosti. Rozbalila som lístoček.  Poviem ti tajomstvo. Páči sa mi Mišo ale nevrav to nikomu okrem Kate. Vyvalila som oči. To naozaj? Lístoček som pokrčila a podala ho Kate ktorá sedela za mnou. Kate sa zaškerila. Vybrala pero a začala písať. Miška. Mišo ťa nechce vravel že si blbá. Má vkus na iné baby. Kate zabalila lístoček a hodila ho Miši. Keď dopadol na lavicu zazvonilo. "S kým si si písala?" spýtala sa Zuza. Zuzanu som nemala rada.  "Čo ťa je do toho?" odvrkla som. Zuza sa otočila a šla za kamarátkami. Ďalšia hodina je Anglina. Miška aj Kate sú v horšej skupine. Ja som v lepšej. "Merrill?" spýtal sa Mišo ktorý bol v tej istej skupine.  "Áno?" "Budeš sedieť so mnou? "spýtal sa. "Fajn."
Anglina ubehla rýchlo. Tak isto aj ostatné predmety. Najhoršia bola chémia. Posledná hodina. Lena sa obliala dákou gebuzinou a šla do nemocnice. Čoskoro skončila posledná hodina. Šla som na obed.  "Naozaj sa ti páči Mišo?" spýtala sa Kate Mišky. Miška prikývla. Vtedy som si spomenula na Nedeľu ráno keď ma Mišo pobozkal. Nikomu som to nepovedala. Rýchlo som zjedla obed.  "Kam sa tak náhliš?" spýtala sa Kate.  "Musím ešte vyvenčiť Ameli," povedala som. Ameli je môj pes. Rasa Československý vlčiak.
Prišla som domov. Vybehla som na poschodie do svojej izby. Úlohu sme mali z Matiky. Vytiahla som si učebnicu aj zošit. Nalistovala som si stranu a napísala úlohu. Keď som sa pripravila zapípal mi mobil. Písal mi Mišo. Šla by si dnes von? Zamyslela som sa. OK. Ale len do lesa. Rýchlo som správu odoslala. Zobrala som si mobil a kľúče a šla som za psom. OK. Prišla mi správa. S Mišo sme sa stretli pred lesom. 
"Vieš Mišo chcem ti povedať tajomstvo," povedala som. Mišo zbystril pozornosť.  "Som napol človek a napol vlk,"povedala som. "Ukáž," povedal. Začala som sa premieňať. Z človeka sa stal vlk. Čierna srsť, modré oči. Mišo od údivu zabudol zatvoriť ústa. "Preto ma volajú Krotiteľka vlkov," povedala som. Pes zaštekal a Mišo sa usmial. "Nikdy som nemal takúto super kamarátku."

Krotiteľka VlkovWhere stories live. Discover now