1. BÖLÜM
Her zamanki gibi arabamla Şirkete gidiyordum
*Telefon çalar *
Jisoo unnie arıyor
Yoko-Alo
Jisoo- Rose nerdesin !?
Yoko-Yoldayım geliyorum
Jisoo- Sen hiç gelme konum alıyorum oraya git
Yoko- Neden ?
Jisoo- Gidince görürsün
Jisoo konum attı ama ters yöne gidiyordum
Tam göbekten dönerken
Yoko-Aaaa!* Tiz bir çığlık*
Sonrası karanlık
⭐️⭐️⭐️
Hastanede uyandım
Yoko-Nerdeyim ben
Önümde Siyah takım elbiseli biri vardı. Doktora benzemiyordu.
Chan- Hastanedesiniz. Küçük bir kaza geçirdik. Ben Bang Chan. Merak etmeyin araçlar iyi. Zaten ben fotoğrafları çektim. Taburcu olduktan sonra istediğiniz zaman karakolda konuşuruz. Bu arada telefonunuzu ben almıştım ama arayan kişi çok ısrarcıydı. Bir bakın isterseniz.
Yoko- Ben de Park Yoko, yardımız için teşekkür ederim.
Dedim ve telefonu aldım. Tabiki Jisoo unnie aramisti.
Yoko-Alo unnie
Jisoo- Niye telefonlarımı açmıyorsun! Çok korktum! Vardın mı?
Yoko- Ben oraya gitmedim. Yolda kücük bir kaza geçirdim. Bayılmışım. Şuan iyiyim merak etme
Jisoo- Ne! konum at hemen geliyorum
Yoko-Gelmene gerek yok unnie, YG kızmasın hem ben iyiyim. Yeni tanışlığım kişi bana yardımcı oluyor.
Jisoo-Yinede Lisa gelsin istersen Onun günü boş. Okuldan çıkmıştır.
Yoko-Gerek yok unnie birazdan taburcu olurum. Sadece bayıldım.
Jisoo- Birşey olursa ara tamam mı?
Yoko-Tamam unnie. Beni merak etme iyim ben. Kendine iyi bak, görüşürüz.
Telefonu kapatmom ile doktor içeri girdi.
Doktor- Yoko hanım bacağınızdaki bir kemik kırılmış. Alçıya alacağız... Evinizde size bakabilecek birisi var mı?
Jisoo ve Jennie çok yağundu gelip ben ile uğraşamazlardı. Rose yurtdışında. Lisa ise biraz fazla köçük Kalıyordu. Onun okula gitmesi gerek!
Babam ise Japonya 'da. Off ne yapacağım!
Yoko- Ben tek yaşıyorum. Bir arkadaşım var ama biraz küçük lise öğrencisi. Okula gitmesi gerek. Bacagım iyileşene kadar hastanede kalsam?
Chan- Sey problem almazsa ben bakabilirim. Evde tekim ve resmi izindeyim. Tamamen evdeyim. Bir süre bakabilirim.
Yoko-Size çok yük olurum.
Chan-Hayır zaten evdeyim.
Yoko-Sevgiliniz rahatsız olmaz mı?
Chan- Benim sevgilim yok. Normalde bu gün biri ile buluşacaktım. Ama arkadaşı şuan hasta olduğunu söyleyip erteledi. Yani rahatsız olmam. Evde tek olmak çok sıkıcı zaten. Sizin için de bir sorun yoksa kalabilirsiniz.
Yoko-Size ne kadar teşekkür etsem az çok iyi birisiniz.
Chan- Ne demek kim olsa aynısını yapardı
Doktor- Bayan Park'ı amelayata hazırlayalım.
⭐️⭐️⭐️
Gözlerimi aclığımda midem bulanıyordu. Chan hemşireden yardımcı olmasını istedi ve çıktı. Çok düşünceli... Ne düşünüyorum ben! Hemşire benim lavaboya gitmeme yarımcı oldu. Lavaboda işimi bitirip hemşireyi çağırdım. Yataga oturmama yardımcı oldu.Ardından doktor ve chan geldi.
Doktor - Bay Bang çıkış işlemlerinizi halletti. Taburcu oldunuz. Doktora tesekkur edercesine hafif öne eğdim. Chan tekerlekli sandalyeye oturmama yardımcı oldu. Üstümü değiştirmem gerekti, tişörtü aldım ve bonyoya geçtim Altımdakini tek başıma değiştiremezdim. Hemşireden yardım istemektense değiştirmemeyi seçtim. Neyseki rahatsız edici değildi. Biraz kısa bir sort ve kısa kollu tişört vardı üstümde. Banyadan cıktım. Chan beni bekliyordu. Sandalyen in tutacaklarından tutup sürdü ve arabaya bindirdi.
Yoko-Size ne kador teşekkür etsem az Bay Bang.Chan- Bay Bang demene gerek yok. Chan de
Yoko- Peki Bay Chan
Gülmeye başladı. Neye güldüğünü anlayınca ben de güldüm.
(Chan saygı ifadesi kullanmasına gerek olmadığını söylüyor ama Yoko yinede "bay" diyor ve Chan bunu komik buluyor.)*_Çok uğraştım umarım beğenirsiniz.
Beğendiyseniz oylamayı unutmayın🤍_*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Listen | Bang Chan ile hayal et
FanfictionKaranlık kalbime bir mum yaktın. Benimle kaldın, benimle konuştun. Beyaz sayfaya bir şarkı yazdım. Lütfen dinle,dinle,dinle Benimle gel dinle,dinle,dinle Kalbimin sesini dinle,dinle,dinle... .... Hayatıma umut oldun, Lütfen gitme, Şarkımı din...