2.BÖLÜM
Büyük bir villada yaşıyordu. Beni sandalyeden kaldırıp koltuğa yatırdı
Chan- ilk katta oda yok. İstediğin seni zaman adana çıkarırım.
Yoko- Üst katta ise ben burada uyurum. Gerek yok. Ben koltukta uyumayı severim.Chan- Peki sen bilirsin
Yoko-Chan bana 1 bardak su verebilirmisin ?
* Suyu getirir
Yoko-Teşekkürler
Chan-Ben duş alıp geliyorum
Yoko-Tamamdır.
Chan dus almaya gitmişti. Ben de telefon ile oynamaya karar verdim. Sehpa biraz uzakta kakyordu. Elim ulaşamayınca uzanmaya çalıştım ve * Pat*
Yere yapışmıştım.Chan üzerindeki barnoz ile aniden aşağı indi
Chan-İyi misin ?!
Canım çok acıyordu. kelimeler ağzımdan çıkmadı. Chan beni kaldırmaya çalışıyordu. Üzerindeki bornozun ön kısmı hafif açıktı. Bende elimden geldiğince bakmamaya çalışıyordum. Bakmayınca da elim elimi o açıklığa değdi. Islak tenini hissediyordum. Ne yaptığımı farkedince elimi hızlıca çektim. Chan beni koltuğa yatırdı.
Yoko-Özür dilerim. Sadece telefonumu almak istedim
Chan- Önemli değil. Sen iyisin değil mi?
Yoko-İyiyim.
Chan telefonumu verdi.
Yoko-Çok özür dilerim. Uzanabiliceğimi düşündüm.
Chan- Önemli değil ,sorun yok İstemeden olduğunu biliyorum.
⭐️⭐️⭐️
Chan -Yoko benim dışarıda 2.5 saatlik bir işim var. Bir süre evde durabilir misin?
Yoko-Dururum ben problem yok.Kol değneklerine alıştım zaten. Birşeye ihtiyacım olursa kendim alırım.
Chan- Eğer birsey olursa ara tamam mı?
Yoko- Tamamdır. Görüşürüz!
Chan- Görüşürüz.
Chan gideli 2 saat olmuştu. Televizyon izlemekten sıkılmıştım kol değneklerimi taktım dışarı ve çıkmaya karar verdim. Güneş batıyordu. Çimlerin üzerine kendimi bıraktım.Uzun zamandır dışarı çıkmamıştım. Bir süre sonra Chan arabasıyla geldi. Arabadan indiğinde telaşlı görünüyordu.
Chan-Yoko iyi misin seni aradım aradım açmadın
Yoko-İçerde çok sıkılmıştım. Güneş batıyordu ilemek istedim.
Chan-Ne! üşüyor olmalısın saat 22.42!
Zaman nasıl geçti anlamadım. Chan içeri gidip battaniye getirdi ve omuzlarıma örttü.
Yoko-Tesekkürler.
Biraz sessiz durduk. Aklıma Chan'ın üşüyor olma ihtimali geldi ve battaniyenin ucundan kaldırarak onu da içine aldım. Gülümsedi. Çok güzel gülüyor...Tekrar kafamı yıldızlara çevirdim.
Yoko- Yıldızlar ne kadar çok sey anlatıyor.
Chan-Ne gibi ?Yoko- Annem derdi hep yıldızlar da doğar, büyür Annem de bir yıldızdı. Doğdu, büyüdü ve öldü ... Şimdi gökyüzünde...
Chan-Baban?
Yüzü ağlamalı bir hal almıştı.
Yoko- Babam bana, hem annelik, hem babalık yaptı. Ama babam is adamı. Patronu biraz disiplinli birisiydi. Çok yoğundu. Eve ekmek gelirmeye çok uğraştı.
Chan- Suan iyi mi?
Yoko-kansere yakalandı Japonya'da tedavi görüyor.
Gözlerim dolmaya başladı
Yoko-Ama iyi olacak. Onun hastane masraflarını ödemeye çalışıyorum. Bir kafe'de yarı zamanlı çalışıyorum. Daha doğrusu geceleri. Normal işim söz yazarı.(İdol olduğunu şimdiden demek istemiyor. Yarı zamanı bir iste çalışması gerekmiyor. Maaşı masrafları karşılamaya yetiyor. Durumu iyi. Hatta zengin sınıfında sayılabilir. Yalan Söylüyor.)
Chan-Sen çok güçlü bir kızsın.
Yoko -Neden?
Chan-Sırtında onca yüke rağmen yıkılmamışsın güçlü ve cesur bir kızsın...
İkimizin de gözleri doldu ve yavaş yavaş yağmur yağma başladı. Uykum gelmeye başladı. Son hatırladığım Chan'ın beni kucağına alıp üst kata çıkartıyor olması...
*_Beğendiyseniz oylamayı unutmayın🤍_*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Listen | Bang Chan ile hayal et
FanficKaranlık kalbime bir mum yaktın. Benimle kaldın, benimle konuştun. Beyaz sayfaya bir şarkı yazdım. Lütfen dinle,dinle,dinle Benimle gel dinle,dinle,dinle Kalbimin sesini dinle,dinle,dinle... .... Hayatıma umut oldun, Lütfen gitme, Şarkımı din...