Sarp'ın burnundan damlayan kan bana gelince kendime geldim.Kızların hepsi çığlıgı bastı ben hâla olayın şokundaydım.arkama dönüp baktıgımda 1.85 boylarında iri yarı kaslı yeşil Gözlü kahverengi şaçlı bir taş ile göz göze geldim.bana iyimisin diye sordu ben iyiyim dedim ama şimdi utançtan benimde burnum kanıyacaktı;Sarp şok ile beni ittirdi ve arkamdaki taş Sarp'a daldı.Hangi hakla kıza vurursun lan pezevenk...
Sefa hoca koşarak kavgayı ayırdı.Ayaz burada ne oluyor oğlum!Yaa dayı.. dedikten sonra jeton düşmüstü bana. Bu o çocuk İlknur'un dediği çocuk
İlknur yanıma geldi iyimisin diye sordu iyiyim dedim o çocuk saolsun.
🐧🐧🐧
Artık Sarp'tan soğmuştum çünkü tüm aklım ondaydı Ayaz!
İlknur, beni kurtaran çocuk o,
O ne o,derken İlknur'u susturup Ayaz ismi Ayaz dedim ve İlknur ee ne yani dedi. Kızım salakmısın bu sefa hocanın yiğeni dedim.Bir süre sonra arkamda Ayaz belirdi beni kolumdan tutup kendine döndürdü. Ahh ne oluyor be burda diye inledim.Sakin ol be bişi yapmadık,da üstün dedi gözü ile işaret etti. Ahh doğru kan kanı silmemiştim.Ayaz istersen sana yedek üstü verebilirm dediğinde yavaş diye araya girdi İlknur,çok hızlısın be bide evlenme teklifi et istersen dedi İlknur.
Tamam be iyilik de yaramıyor size dedi Ayaz.Ayaz'a hayır teşekkür edelim dedim oda peki dedi.İlknur bana dönüp oha diye bağırdı, sus be sus ne bağrıyorsun.Umarım beğinirsiniz💖🐧💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANSER
Romanceİki ağşığın belirsiz ama tatlı aşkları bazen bukadar tatlı olamıyobiliyor kendilerini fazla yormaları ölüme yol açar.