~5~

45 0 0
                                    

Selam arkadaşlar

Baya bir zamandır bölüm atmıyorum bunun nedeni kendimi pek iyi hissetmemem bu aralar çok dalgınım derslerime bile odaklanamıyorum ama bundan sonra daha dikkatli davranmaya çalışacağım birşeyleri değiştirmeye çalışıyorum umarım beni anlarsınız sizleri seviyorum🤍

şuan boş olduğum için bölüm biriktirebilirim öyle atarım haftada bir falan ne dersiniz?

___________________________&

SEREN'DEN

Hastane odasına doğru ilerledim.

Düşünmeden edemiyorum aklım almıyor nasıl böyle bir şey olabilir ben hayatta tek sevilmek istedim sevilmeyi hissetmek istedim bian karşıma Burak çıktı herşeyim oldu bana sevildiğimi hissettirdi nasıl tarif etsem dünyada ki en sevilen insan benmişim gibi hissettirdi bu duygu benim için mükemmeldi ama bu olay olduktan sonra tekrar sevilebilecek miydim hiçbir fikrim yok.

Ben içimde tartışırken odaya gelip içeri oturmuştum yere bakıyordum 6 kişinin gözleri üzerimdeydi beni anlamaya mı çalışıyorlardı acaba? 2 dakika sonra Burak geldi ve tanımadığım ama tanıtacağım galiba abim olacak kişinin yanına oturdu.

10 dakikadır herkes suspus oturuyordu.Doktor'un gelmesinj bekliyorduk 2 dakika sonra geldi doktor herkes derin bi nefes aldı.

"Evett sonuçlar geldi hazır mısınız? bakalım"

Dalga mı geçiyor lan bu kimsin lan sen bizle dalga geciyon dallama

Susar mısın iç ses senle uğraşamam şuan akşam ağlarken gel lütfen iyi değilim.

Tamam aşkım sen haber ver ben gelirim öptüm babay bu arada doktor iyiymiş he kaçırma

Çık git iç ses!!

Doktorun sesiyle doktora bakmaya başladım.Gerçekten yakışıklıydı sanki ayy ne diyorum ben daha yeni sevgilimden ayrıldım of kafam allak bullak odaklanıyorum"DNA sonucuna göre Hakan bey Selen hanımın babası"

Ne diyo lan bu ciddi mi diye baktım.Ciddiymiş ne hakla ya ne hakla böyle bir şey olmuş olabilir şuan sinirim altüst oldu deliricem bi hışımla ayağı kalktım.

"Kimle karıştırdınız lan beni hangi doktor karıştırdı  ben böyle hastaneninde böyle doktorunda sizin yapacağınız işe tüküreyim, bu hayatı yaşamak zorunda mıydım lan ben sevgilim dediğim insana abi demek zorunda mıyım?" Dedim ve kapıdan çıktım.Çıkar çıkmaz bişey takıldı kafama ben ne demiştim en son sevgilime abi demek ayy ben naptım

HASTANE ODASI

Az önce duydukları doğru muydu?
Nasıl sevgili ve abi hangi abisi anneleri üçünde bi göz gezdirdi tek birinin başı yerdeydi tabiki Burak nasıl olabilir bunca zamandır aslında birbirlerini tanıyor ama ne olduğundan haberleri yok muydu ? Hakan bey sert sesi ile "Burak kaldır başını ve ne olup bittiğini söyle!" Doktor ortalığın karışacağını anlayınca odadan tüydü o sırada bi gülme sesi geldi "oha yani abimle ablam şimdi sevgiliydi ve öpüştüler mi?"Gökalp resmen anırıyordu.

"Kes sesini! Gökalp sana bişey diyen olmadı bu konuları evde konuşacağız ve sen ağzını açmayacaksın" diye tabiri caizse kükredi Hakan bey.

___________________________

YAZARINIZIN ANLATIMI İLE

Seren hastaneden çıkıp eve gitmek için taksiye bindi.Eve giderken düşünüyordu nasıl böyle bişey olabilir yanlışlıkla mı karışmıştı bebekler yoksa bilerek mi peki ya diğer kız nerde ölmüş müydü? Hastanede yoktu ve bian aklına bir şey geldi Seren daha reşit değildi ve onu alabilirdi ailesi ama Seren istemiyordu Burakla aynı evde olmak istemiyordu aralarındaki tüm bağlar koptu abi kardeş olamazlardı asla nasıl olsunlar ki.

Diğer tarafta ise Burak zor durumdaydı ne açıklayacaktı ailesine eve gelecekti Seren elbette reşit değildi peki burak bu evde kalacak mıydı tabiki hayır çekip gidecekti yeni bir sayfa açacaktı kendine yeni bir hayat çok garip geliyordu o hayatı seren'le yaşayabilirdi.

___________________________

Evettt bu bölümlük bu kadar yeter yoruldum biraz umarım beğenirsiniz 🤍

Gökalp'in tepkisi nasıldı sizce?

Burak doğru bir karar mı verdi?

Selen yeni bir sayfa açabilecek mi?

Bazı yerlerde selen yazmış olabilirim kusura bakmayın 🤍

DEĞİŞEN TARAFLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin