Hafta Sonu

14 3 6
                                    

Selaam. Bu benim ilk kitabım. Hatalarım varsa yazabilirsiniz.
Şimdiden iyi okumalarrr~

Sonunda bir haftayı daha tamamlamıştım. Bu hafta nedense baya yorucu geçmişti. Haftanın yorgunluğunu atmak ve uyanmak için kendime kahve yapacaktım. Tam kahveyi dolaptan çıkaracaktım ki telefon çaldı. Kahveyi bıraktım ve telefondaki arayana baktım. Arayan eski sevgilim olacak yüzsüz Taylan'dı.

Hâlâ hangi yüzle arıyordu beni bu? Yaklaşık 1 ay önce beni başka bir kızla aldatmıştı ve arıyor mu birde? Tam bir yüzsüz.

Tabikide geri aramayacaktım. Beni aldatan birini neden arayayım ki?

Dolaba yöneldim. Tam kahveyi alacağım sırada bu sefer kapı çaldı.

Sadece kahveyi alacağım. Bir salın...

Kapıyı açtım. Karşımda en yakın dostum Çağla duruyordu. Bir eli duvara tutunmuş. Diğer eli de göğsündeydi.

"Rü-Rüya.. S-sana söylemem ge-gereken..."

"Sakin ol Çağla. İçeri geç bir sakinleş önce."

Çağla'yı salona götürdüm. Mutfaktan bir bardağa su doldurup götürdüm.
Biraz kendine gelmişti.

"Şimdi anlat noldu?"

"Taylan ararsa sakın açma."

Hiç anlamamıştım neden böyle birşey demişti ki?

"Açmam zaten de. Noldu ki?"

"Açma sen işte"

Zaten açmazdım ama bunun Çağla ile ne ilgisi vardı ki? Kafam karışmıştı.

"Her neyse bunları düşünmeyelim şimdi. Sen birşeyler yedin mi? Ben kendime kahve yapacaktım sana da yapayım mı?

"Yok ben yemiştim bir şeyler sağol. Ama kahveye hayır diyemem. Beni bilirsin"

" Tamam sen bekle ben kahve yapıp geliyorum"

Tam mutfağa gideceğim sırada tekrar kapı çaldı.
Amacım sadece kahve yapmak. Hayatta "kahve yapma" diye bağırıyor sanki ya.

Kapıya doğru giderken Çağla seslendi.

"Sen kahveyi yap ben bakarım!"

Sonunda kahveyi dolaptan çıkarabilmiştim. Kahveyi makinenin içinde koydum. 5 dakika sonra hazır olacaktı. Ben makinayı ayarladıktan sonra Çağla'yı salona giderken gördüm.

"Kim gelmiş?"

"Kargocu"

Sabah sabah kimden kargo gelmişti ki?

Bende salona gittim. Çağla'nın elinde de küçük bir kutu vardı. Sanırım kargocunun getirdiği kargoydu.

"Açsana çok merak ettim."

Birden koliye baktığı sıra irkildi.

"Noldu? Açsana hadi"

"Bir dakika bekle."

Koliyi ve telefonunu alıp başka bir odaya gitti. Tam o sırada da telefonu çaldı. Kapıyı kapatma sesi gelmişti. Normalde hiç böyle şeyler yapmam ama Çağla'nın kiminle konuştuğunu çok merak ediyordum. Kulağımı kapıya dayayıp Çağla'yı dinlemeye başladım.


Evett. Bölümü nasıl buldunuz? Eksiğim var mı? Varsa yazın lütfennnn.
Bu bölüm biraz kısa oldu ama bi sonraki bölüm daha uzun olucakkk..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin