Capitolul 1

133 16 8
                                    

Doar eu și fratele meu

-Bună scumpo!

Oftez și mă întorc spre vocea enervantă care se aude din dreapta mea. La naiba , nu poate avea un om un pic de liniște ?

E vineri seara și este ziua mea liberă dar eu prefer să mi-o petrec muncind în clubul acesta infect plin de boșorogi in călduri care au buzunarele pline de viagra .

Mă uit la bărbatul șaten din fața mea și nu pot nega frumusețea lui , dar îmi este irelevant . Trag aer adânc în piept ceea ce îi face privirea să se îndrepte direct spre decolteu uniformei mele. La naiba cu hainele lor cu tot , ceva mai decent nu se putea ?

-Ce vrei ?

Spun pe un ton plictisit și lipsit de orice interes .El își îndreaptă privirea spre fața mea. Un rânjet plin de sine i se întinde pe față când vede privirea mea rece . De psihopați nu am mai dat că în rest le-am văzut pe toate.

-Nu fi așa scumpo , de ce nu te relaxezi puțin ?

Numai tonul lui plin de încredere mă deranjează , să nu mai spun de fața lui perfectă dar în acelaș timp enervantă.

-Uite ce e , Derek  , eu zic să păstrăm distanță unul față de celălalt .

Încerc să par drăguță când spun asta dar după fața lui se vede că nu prea a sunat drăguț pentru el.

Derek , un coleg de liceu dacă pot spune așa popular . Fetele ar merge în genunchi la picioarele lui numai pentru un zâmbet , nu și eu  care sunt pentru el ,, o provocare " după cum le spune băieților din echipa de Baschet.

Nu am fost interesată niciodată de o relație mai ales cu un puști ca el care gândește mai mult cu scula nu cu creierul. Băiatul lui tati de bani gata care vrea să ajungă între picioarele oricărei fete. Un arogant care nu știe ce este acela bun simț.

-Uite care faza păpușă , eu zic să ne întâlnim într-un loc mai retras și să vorbim . Ce zici ?

Mă uit la el și simt cum toată răbdarea mi se scurge printre degete. Omul acesta nu înțelege de vorbă bună .

Încerc să trec pe lângă el dar mă prinde de cot și strânge cât să lase semne . La naiba , sunt în timpul programului de lucru , dacă fac scandal acum o să fiu dată afară și am nevoie de acest job .

-Uite care e faza , eu zic să te duci dracu !

Cu asta îmi smulg brațul din mână lui și plec sper bar pentru a vedea ce comenzi mai am de luat.
Mă uit la ceasul din spatele barului și văd că este abia 22 . Grozav mai am încă 2 ore până mi se termină tura , abia aștept să plec acasă  .

-Hei  fată frumoasă !

Mă uit zâmbind la Clara care stă în spatele barului și pregătește băuturile pe care trebuie să le duc. Are părul blond prins într-o coadă la spate și îi stă magnific . Să nu mai spun de sânii care mai am un pic și parcă rup uniforma de lucru care se așează pe ea ca turnată.

Își ridică privirea de la paharele  pe care le prepara și mă  examinează cu ochii ei căprui superbi . Fata este demnă de a fi model dar ea lucrează într-un club .

Obsesie întunecată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum