"Karan?" Çiçeklerle yanıma yaklaştı.
Saatler önce bağlı olan kıravatı çıkarmış, gömleğin ilk düğmesi nefes almak ister gibi açık duruyordu.
Çiçekleri bana uzattı aldığım an kaskı çıkardı."Bir an hiç gelmiyiceksin sandım."
Elimdeki çiçeklerle kafasına vurmaya başladığımda kahkaha attı.
"Pislik seni öldürücem dağ başında hiçbir Allah'ın kulu da bulamaz geber burda." Kaskı yana fırlatıp kaçmaya başladı,tabi peşinden koşuyorum.
"GEL LAN BURAYA ÖLDÜN SEN OĞLUM!""GELEYİM DE ÖLDÜR DİMİ OLDU KAYRA'M!"
"GEL BURAYA KARAN!"
"GELEMEM OCAKTA YEMEĞİM VAR!"
Yapay çiçeklerli kafasına fırlattım. Biraz hızlı atmış olmalıyım ki ıskaladı."ALLAH'IN CEZASI KAÇ GÜNDÜR YARIŞLARDA YÜZ YÜZE BAKIYORUZ İNSANDA AZICIK CESARET OLUR BE!"
"BAK CESARET İŞTE ÇIKTIM KARŞINA."
"BEN GELMESEN ÇIKMAZDIN KOŞMA LAN BOĞUCAM SENİ!"
Nefes nefese kalmıştık, sonunda yorulup çimlere bıraktı kendini.
Elbisem kirlenmesin diye başında dikiliyordum."Valla azıcık soluklanak öldüm öldüm dirildim."
"Kalk geri gidiyoruz hastanenin önünde dövücem seni hadi geri zekalı hadi."
Elimi kalkması için uzattığımda bir bana sonra da elime baktı."Bu eli tutarsam bırakmam bilgin olsun." Daha cevap vermeme izin vermeden elime yapıştı. Sülük.
"Kekosun biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum." Hala gülüyordu.
"Geri zekalı ya sabır of."
Dönüş yolunda kaskını aldı motorunu koyduğu yerden çıkarıp bindiği an geri saymaya başladı.
"Yanlız geri saymak benim işim hayırdır?"
"Bu seferlik benden Kayra hanım."
"Üç." Motora anladığım gibi gazladım. Arkamdan "BU HAKSIZLIK!" bağırışını duysam da pek takmadım.
Okula geri vardığımızda yine elime yapıştı.
"Midemi bulandırıyor elime yapışma Karan."
Umursamadı bile dediklerimi, elimden sürüklemeye devam ediyordu.
Yolumuza Alp çıktığı an "OOO ABİMM SONUNDA." Diye boş boğazlılık yapmaya başladı."Alp sen serseri çocuk havalarından ne ara çenesi düşük çocuğa geçiş yaptın?" Sorum afallatsa da pek takmadı.
"Bu güne özel paketimizde mutlu Alp var."
"Azına çakarım zaten abine sinirliyim birde sen sinirlerimin üzerine gitme benim psikolojik sorunlarım var hayali arkadaşım tarçını dokuz kere bıçakladım her seferinde diriliyor orospu çocuğu."
"Sen o sesi ezberledin mi?" Karan şaşkın şekilde yüzüme bakıyordu.
"Tabi siz internet tarafından her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir şakanın yayılmasına şiddetle karşısınız ama."
"Abi Kayra taramalı ezbere döndü kaçsak mı?"
"Dur lan merak ettim daha ne kadar ezberi var."
"Bak oğlum," tuttuğum elini havaya kaldırdım. "benim tuttuğum eli bir başkası tutarsa o eli kırarım."
"Bu hayatta bı tek senin dertlerin yoktur ha prenses?"
O bana benim şeklimde karşılık verince kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Teker (Texting)
RandomYollar gidişime, kızlar duruşuma hasta. @motorculardavardır . . . ✨Bölümler kısa ve hızlı bitiyor bundan önce içerikteki karakterleri bilmek için diğer textingleri okuyabilirsiniz✨