1 {Asker}

88 8 48
                                    

Mic:Shouta...iyi olduğuna emin misin?

Aizawa:Ben iyiyim dedim ya yamada.Şunu sormayı bırak

Aizawa en yakın dostunu sakinleştirmeye çalışırken bir anda mic mahçup bir sesle konuştu.

Mic:Şey...sana bir şey söyleyeceğim ama kızma

Aizawa:Yine ne yaptın?

Mic:Ben-

Bir anda hastane odasıyla birisinin girmesi ile Mic'in lafı yarım kaldı.Kız gelip hastane yatağında olan Aizawa ya baktı ve sert adımlarla yatağın önünde durdu.

Sara:Merhaba.

Aizawa merhaba anlamında başını sallayıp şaşkınlıkla mic e döndü.Mic omuz silkti ve kızı gösterdi.

Mic:O sana anlatır.Ben çıkayım

Odadan çıktığında kız iki elini arkasına koymuş Aizawa yı süzüyordu.Aizawa kızı süzdü.Kızın siyah saçları ve siyah gözleri vardı.Üstündeki yeşil asker kıyafetinden onun asker olduğunu anladı Aizawa.Şaşkınlıkla kıza baktı.

Aizawa:Bir askersiniz...bir sorun mu var?

Sara:Hayır.Bir sorun yok.

Kız otoriter sesi ile konuştuğunda Aizawa onun kim olduğunu anlamıştı.Bu baş komutan sara osana idi.

Aizawa:Bayan Osana-

Sara:Sara diyin.

Aizawa:Tamam bayan sara.Buraya neden geldiğinizi söyleyecek misiniz?

Sara nefes verdi.Ellerini arkadan çekip iki yanında birleştirdiğinde Aizawa dikkatle onu izliyordu.

Sara:Sizinle önemli bir şey konuşacağım.

Aizawa:Tamam.Oturun isterseniz

Sara:Gerek yok.Teklif için teşekkürler

Aizawa kızın bu kadar otoriter olmasına şaşırsada ses etmedi.Kız nefes alıp konuştu.

Sara:Biliyorsunuz ki sizde hiç görülmeyen bir hastalık tespit edildi.Bu hastalıktan kurtulamama ihtimaliniz %99.Hatta trilyonda bir şans.

Aizawa:Evet biliyorum...peki ne konuşmaya geldin

Sara:Artık ne öğretmenlik ne de kahramanlık yapabilecek durumdasın.Senin öğrencilerine ben eğitim vereceğim.

Aizawa nın gözleri büyüdü.Karşısındaki kız bir kahraman bile değildi.Hem kendisi öğrencilerini ne kadar zorlasada bir askerin onlara neler yapacağını tahmin bile edemiyordu.

Aizawa:Benim öğrencilerime eğitim mi vereceksiniz?

Sara kaşlarını çattı.Sonra konuştu.

Sara:Galiba bu hastalık duymayı zorlaştırıyor.Bunu doktora söylesem iyi olacak.

Aizawa;Hayır hayır sizi net bir şekilde duydum.Sadece...onlar daha buna hazır değiller

Sara:Evet.Hepsi çökmüş durumda.

Aizawa:Bak...öğrencilerim daha bir askerin eğitimini alacak kadar hazır değiller...

Sara:Bu kadar savaş geçirdiler.Onlar hazır değilse kim hazır?

Aizawa karşındaki kıza söz geçiremeyeceğini anladığnda nefes verdi.Arkasına yaslanıp kıza baktı.

Aizawa:Fazla zorlama...

Sara:Size geçmiş olsun.

Kız arkasını dönüp kapıdan çıktığında Aizawa ise sadece arkasından baktı...

........

Sara hastanenin dışına çıkmış onu orada bekleyen asker arabasına binecekken biri onu durdurdu.

Endevour:Seninle biraz konuşabilir miyiz osana?

Sara:Sara diyin.

Endevour:Peki sara.Seninle konuşmam gereken bir konu var.

Sara kaşlarını çattı ve giden endevour u takip etmeye başladı.Endevour ıssız bir yere gelince sara ya döndü.

Endevour:Bak benim oğlum o sınıfta.Onun güçlenmesi gerekiyor.Açık konuşayım...ona yetecek kadar güçlü olduğunu düşünmüyorum.

Sara kaşlarını çattı.Kollarını bağladı ve endevour u süzdü.

Sara:Oğlunuzu bu kadar önemsemeniz ne kadar güzel.Ama malesef ona özel muamele yapamayacağım.Zaten o da istemez muhtemelen.

Endevour:Demek istediğim shoto değil senin güçsüz olman!

Sara:Eğer benim hakkımda bir şüpheniz varsa gidip bunu yönetime bildirin lütfen.

Endevour:Bak...benim oğlum All might ı geçebilecek kadar iyi olmak zorunda!Ama senin gibi biri onu eğitirse bunu başaramaz!

Sara birbirine bağladığı kollarını tekrar iki yanına getirdi ve endevour u süzdü.Sonra yine otoriter bir sesle konuşmaya başladı.

Sara:Eğer benim hakkımda bir şüpheniz varsa yönetime bildirin.Bu saçmalıklarla uğraşmak istemiyorum.Benim hakkımda ön yargılarınız varsa bunları kıracağım.Oğlunuz bir kahraman olacak.Ama bu söylediklerime rağmen bana bağırmaya devam ederseniz malesef güvenliği çağıracağım.

Endevour:Bana bir garanti verebilir misin?!

Sara:Güvenlik!

Sara konuştuğunda iki tane güvenlik geldi ve onlar endevour u tutarken sara ise arkasını dönüp arabaya bindi.

Köpeğinin başını okşarken arabanın kapıları kapandı ve arabaya bir asker bindi.Asker arabayı UA ya doğru sürmeye başladı....

Devam edecek...

-Soldier- Aizawa X SaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin