3 {Robot}

60 9 32
                                    

Sara dışarı çıktığında All might 1-A nın kapısını kapattı.Sonra sara ya dönüp önünde yarım eğildi.

Sara:Benim önümde eğilmenize gerek yok.

All might:Bakın sara hanım 1-A şu anda psikolojik bir dönemden geçiyor.Onları fazla zorlamassanız çok iyi olur

Sara:Bir düşünürüm.Şimdi izninizle Aizawa yı arayacağım.

Sara All might ın yanından ayrılırken All might içeri girdi.Herkes sara yı konuşurken All might a döndüğünde All might konuştu.

All might:Merhaba gençler.Sara hanım ile tanışmanız nasıl geçti?

Todoroki:Berbat

Bakugou:Kendini bir şey sanıyor!

Deku:Şey...kaba olacak ama robot gibiydi...

All might Deku ya baktı.Sonra gülümserken kaşlarını çattı ve vücudunu Deku ya döndürdü.

All might:Robot mu?

Deku:Evet bir robot.

All might bu tabire şaşırmamıştı çünkü genç kız cidden bir robota benziyordu.Ama aynı zamanda çok eğitimli bir askerdi.

All might:Sara hanım hakkında böyle konuşmanız doğru değil çocuklar

Bakugou:Neyi doğru değilmiş All might!Kendini bir şey sanan aptalın teki işte!

.......

Aizawa hastanede o kızı düşünüyordu.Öğrencileri iyi miydi?Onları nasıl eğitecekti?Tanışmışlar mıydı?Öğrencilerinin durumu nasıldı?

Kafasında bir sürü soru varken içeri bir kişi girdi.O da ciddi gözüküyordu.Ve onun da üstünde asker kıyafeti vardı.

Aizawa:Sen kimsin?

Teo:Ben Sara komutanın yardımcısı Teo.Memnun oldum efendim.

Memnun oldum efendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Teo nun görünüş(

Aizawa kaşlarını çattı.Bu adam o kızın yardımcısı mıydı?Niye gelmişti ki?

Aizawa:Dinliyorum.

Teo:Beni sara komutan gönderdi.Sizin hastalığınızın nasıl gittiğini görmek istiyormuş

Aizawa şaşkınlıkla kaşları havalandı.Cidden bunun için asker mi göndermişti.Bir de koskoca Teo Osamu yu!

Aizawa'Bakın osamu-

Teo:İsminle hitap edin lütfen.

Bu askerler neden soyadlarını sevmiyorlardı ki?

Aizawa:Tamam teo.Bak ben iyiyim ama öğrencilerim nasıl?

Teo:İyiler efendim.Şu anda sara hanım tarafından eğitiliyor olmalılar

Aizawa kaşlarını çattı

Aizawa'Nasıl bir eğitim bu?

Teo:Şöyle efendim...

......

Sara sınıfa tekrardan girmişti.Sınıfa baktı

Sara:Rahat!

1-A rahat pozisyonu aldı.

Sara:Hazır ol!

1-A hazır ol pozisyonunu aldı.Sara tatmin olmuş bir şekilde kafasını salladı ve öğretmen masasına geçti.Ayakta bir şekilde konuştu.

Sara:Eğitime başlıyoruz

Bakugou:Ya sabır....

Sara arkada birleştirdiği ellerinin birini cebine attı ve içinden bir buton olan düğmeyi çıkardı.

O sırada denki cama bakarken kaşlarını çattı.

Kaminari:Neden herkes dışarıda ve okulun uzağında?

Sara butona bastı ve bir anda bir kaç tane patlama sesi duyulduktan sonra yanık kokusu gelmeye başladı ve ortama bir gaz yayıldı

Todoroki:Sen-?!

Sara:Bakalım UA ya bir baskın olduğunda nasıl oluyor?

Sara anında okuldan çıktı.Bütün öğrenciler şaşkınlıkla okula bakarken okulun dış tarafına hiç zarar gelmemişti.Kapılar kilitlenmişti.

Nezu:Şey...sara hanım.Sizce bu yöntem doğru mu?Ya çocuklar zehirlenirse-

Sara:İyileştiririz sayın müdürüm.

Midnight:Peki her eğitim böyle mi olacak?

Sara:Bilmem.Ama çoğunun böyle olacağı kesin.

Öğretmenler iç çekti.Bu öğretmenden çok çekecekleri belliydi

-Soldier- Aizawa X SaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin