4 {Yaprak}

59 8 22
                                    

1-A sınıfı 4 saat sonunda çıkmıştı.Sara da 13 tane kahve bitirmişti.Toplam 6 bayılmış 14 yaralı vardı.

Sara kaşlarını çattığında hemen onların yanına giden doktorları durdurdu.1-A nın yanına gittiğinde Bakugou konuştu.

Bakugou:Sen manyaksın!

Sara herkesi geriye aldı ve bir taramalı silah çıkardı.Havaya 4 el ateş ettiğinde herkes geriye gitti.

Sara:Görev bitmiştir.İyi uykular.

Sara bunu der demez 1-A yere yığılınca herkes şaşkınlıkla onlara baktı.Bazıları nefesini toplamaya çalışıyor bazıları da yaralarını sarmaya çalışıyordu.Doktorlardan malzeme istendiğinde ise sara izin vermedi.

Sara:Savaş olursa olmayabilirler...

Sara 1-A dışındakilere döndü.

Sara:HERKES DAĞILSIN!

Hemen herkes gittiğinde sara da 1-A yı arkasında bırakıp arabaya bindi.

........

Aizawa 1-A nın halini şaşkınlıkla izlerken Teo ya döndü.

Aizawa:Kafayı mı yediniz siz?!

Teo:Hayır efendim.Sadece bir eğitimdi o kadar.Sara komutan buraya geliyor olmalı.Ben gideyim.Size geçmiş olsun.

Teo çıktıktan 30 dakika sonra sara geldi.Aizawa sinirle ona döndü

Aizawa:Siz ne yapıyorsunuz çocuklara böyle yapamazsınız sara hanım!

Sara:Emin olun bu eğitim onları kendine getirir.

Sara tabureye oturdu.Aizawa ya bakıp duygusuz gözlerle konuştu.

Sara:Daha iyi misiniz?

Aizawa kızı süzdü.Onun kendisini umursadığını zannetmiyordu.O zaman neden böyle bir soru soruyordu ki?

Sara Osana kimseyi umursamazdı.Sadece kendisi ve ordusu o kadar.Aizawa nefes verdi.

Aizawa:Neyi umursuyorsun ki?...

Arkasına yaslandığında sara kaşlarını çattı.Sonra hastane telefonundan birini aradı ve telefonu kapattı.

Sara Aizawa ya baktıktan sonra bir ses duyması ile ikisi de durdu.Bu bir...miyavlama sesiydi!

Aizawa hemen etrafına bakarken sara kaşlarını çattı ve etrafa endişeyle bakmaya başladı.Sonra Aizawa nın bulunduğu yatağın altında kahverengi bir kedi görünce gözleri büyüdü.

Aizawa:Ne oldu?Bu ses nereden geliyor?

Sara:Bekleyin efendim.

Sara tabureden kalktı ve dizlerinin üstüne çöküp eğildi.Yatağın altına bakarken Aizawa ona baktı.

Aizawa:N-ne yapıyorsunuz?

Sara:Bekleyin efendim dedim ya.

Aizawa kızın saçlarına baktığında bomba nın etkisiyle kirlendiğini gördü.Sara nın saçında iki tane yaprak olduğunu görünce elini uzatıp ilk yaprağı aldı.

Sara kediyi almaya çalışırken Aizawa ya baktı.

Sara:O ne efendim?

Aizawa:Saçında iki tane yaprak kalmış

Sara:Anladım

Kız umursamadan kediyle uğraşmaya devam ederken kedi korkuyla geri kaçıyordu.Aizawa ise onu umursamadan kızın saçındaki yaprağı almaya çalışıyordu ama kız sürekli hakerek ettiği için alamıyordu.

Aizawa en sonunda sara nın yaprak bulunan saçının bir tutamını tuttu.En yukarıdaki yaprağı yavaşça aldığında saçı bıraktı.

Sara şaşkınlıkla ona baktığında Aizawa elindeki iki yaprağa bakıyordu.Sakura ağacının yaprağıydı bunlar.

Ufak gülümsediğinde hemen gülümsemesini sildi.Ne yapıyordu böyle!

Sara Aizawa yı incelerken kedi kaçmaya yeltendi ama sara onu tuttu.

Sara:Gel bakalım

Sara kediyi kucağına aldı.O sırada içeri bir kişi girdi.Elinde iki kahve vardı.Kediyi görünce hemen almaya yeltendi ama sara izin vermedi.

Sara:Ver ve git lütfen.

Kadın kahveleri bırakıp gitti.Sara kahveyi Aizawa ya verdi.Tabureye oturup kediyi severken Aizawa kızı izliyordu.

Aizawa:Bu kediyi ne yapacağız?

Sara:Bilmiyorum ama onu bir barınağa verebilirim.

Aizawa kaşlarını çatar

Aizawa:Barınaklara güvenmiyorum.Burada kalsın.

Sara:Hastanede yasak.

Aizawa:Bak o burada kalacak.Tamam mı?

Sara gözlerini kırpıştırdı ve o sırada telefonu çaldı.Sara telefonda hareretle konuşurken Aizawa kediye baktı.Kahverengi ve tatlı bir kediydi.

Sara telefonu kapattı ve kahveyi sehpanın üstüne koydu.Çıkacakken konuştu.

Sara:Tamam burada kalsın.Ama yakalanırsak kovulabiliriz

Sara çıktığında Aizawa kediyi kucağına aldı.Sonra ise gülümsedi.

Aizawa:Cidden garip kız...

Aizawa:Cidden garip kız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
-Soldier- Aizawa X SaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin