Bölüm 1

12 1 1
                                    

Merhaba ben cansu 21 yaşındayım . 13 yaşındayken okuldaki zorbalarım beni tehtit edip istediği işleri bana yaptırıyodu . fakat simayın okul değiştirim benim okuluma gelmesi ardından zorbalarım artık beni salmıştı neden saldıkları hakkında bi fikrim yoktu.

Ha simay kim dye sorarsanız simay benim en yakın arkadaşım onunla 7 yaşındayken tnıştım bu yüzden babama teşekkür ediyoum çünkü simayla tanışmadan önce babam beni içki alıp babama vermem için sokağa atmıştı.

Babam beni dşarı atarken içki almak için ne bi para ne de bi kart vermişti. öylece beni sokağa atmıştı etrafta ince kıyafetlerimle dışarıda dolanırken benim yaşımda gibi duran ama küçük olmasına rağmen çok güzel bi kız gördüm bana yaklaştı ve neden burda olduğumu sordu ben de.

"babam beni dışarı attı" dedim.

"benim evime gelebilirsin" dedi

ben de kafamı sallamakla yetindim. kız beni yanına alıp yürümeye başladı. kızın kıyafetlerine takıldı gözüm çok güzellerdi 'zengin sanırım'diye düşündüm.

Aradan 14 yıl geçmesine rağmen beni hiç bırakmadı.

_

cansu= mert abi koş yakalanıcaksın!

buraya nasıl mı geldik gelin birlikte en başa dönelim.

ben ailenin ortancasıyım bir abim , bir de küçük kardeşim var. Abim 25yaşında adı çağdaş , küçük kardeşim7 aylık ismi arda.

_cansunun gözünden_

bahar(anneleri)= meyve istermisiniz.

herkes'olur'der.

Annemin elindeki tepside üç meyve tabağı bir de çorba kasesi vardı.Annem küçük kardeşim için meyveleri püre yapıpta getirmişti.

Herkes şöminenin karşısına oturmuş meyve yiyiyorduk. Gerçi benim yediğim söylenemez kardeşime meyve püresini yediriyordum. Kardeşimin püresi bitince kendi tabağımı masadan alıp yemeye başladım. Herkesin tabağındaki meyve bitince hepsini götürüp mutfaktaki bangoya koydum.

ve çıkan bir ton bulaşığın yarısını bulaşık makinesine yerleştirdim makineye sığmayan veya elde yıkanması gereken şeyleri elime yıkadıktan sonra salona geçtim tam oturacaktım ki kapı çaldı.

gidip kapıyı açtım. Babam gelmişti.

Cansu=hoş geldin baba.

Ege(babaları)=Hoş buldum kızım napıyorsunuz.

Cansu=Hiiç öyle oturuyorduk.

Tamam  diyip salona geçti

Çağdaş= hoş gelin baba.

Ege= Hoş buldum oğlum .Annen uyumuş. 

Çağdaş=evet mayıştı şömineden sanırım uyuya kalmış.

Cansu kardeşini alıp yukarı çıktı beşiğine yatırıp geri aşağıya indi.

                                                                               ikinci bölümü atıcam hemen 1. bölüm bu kadar olsun...

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin