1. Bölüm

76 6 5
                                    

Jungkook 'un bakış açısı

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Bugün çok mutluyum çünkü lise son sınıfa geçtim.

Hemen hazırlanıp annemin hazırladığı o müthiş kahvaltıya oturdum.

-Günaydın anne

 "Günaydın oğlum. Bugün heyecanlı mısın ?"  

- evet hem de çok dedim.

Hemen yola çıktım. Yürüyerek okula gittim. Aslında bir motorum var ama okul eve yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim.

Yolda yürürken Yoongi aradı. 

" Alo kanka nerdesin?" Dedi

 - Geliyorum knk yaklaştım 

 " Tamam hadi hızlı gel " 

-Tamam bye bye birazdan orada olurum. Dedim ve telefonu kapattım.

Yoongi benim en iyi arkadaşım. Onunla ilkokuldan beri tanışıyoruz. Onu arkadaştan  çok kardeş gibi görünüyorum.

Yazarın bakış açısı

Jungkook okula girince onu ilk gören suga (yoongi) oldu. Ve ona el salladı.

" Naber knk "

  - iyi

biraz sohbet ettikten sonra derse geçtiler . Jungkook ilk ders sınıftakilerle tanıştı.

Ders bitti ve teneffüs e çıkmak için koridora çıktılar ki o anda bir çocuk

"lütfen beni affet bir daha sözlerimde daha dikkatli olacağım " diyordu. O çocuğun yanında başka biri daha vardı ama o yalvarmıyor yalvartırıyordu .

Jungkook ve suga bahçeye çıkmak için onların kenarından kıvrılarak geçmek istiyorlardı ta ki jungkook yanlışlıkla okul sahibinin oğlu ve az önce çocuğa yumruklar savuran Kim Taehyung a çarpan a dek.

- affedersin yanlışlıkla oldu. Çok üzgünüm

 Taehyung jungkook'un  yakasından tutup havaya kaldırdı ve  sinirli ve kalın bir sesle 

 " Bak beni sinir etme!! sen  yeni gelen herkesin bahsettiği yakışıklı çocuksun galiba. Sen benim kim olduğumu biliyor musun?"

 - h-hayır jungkook un korkudan sesi titriyordu 

" o zaman öğren ben Kim Taehyung, okul sahibinin oğluyum. Herkes benden korkar sende korksan iyi olur "




Merhaba arkadaşlar bu ilk fic im . Umarım beğenirsiniz. Nasıl buldunuz lütfen yorumlarda paylaşın 🥰🥰








Okul zorbam (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin