"Neden kaçıyorsun hıı, okulda olanlardan sonra gözüme gözükmedin. Aferin, aferin böyle devam et"
-Odamdan çıkar mısın
" Way Jk a bak sen odasından kovuyor he, hadi çıkarsana beni, hadi"
-lü-lütfen
dediğim anda annem bize seslendi
" Oğlum, Taehung hadi yemek yiyeceğiz"
"geliyoruz teyze cim!!!"
Taehyung sırıtarak "Hadi yine kurtuldun, annene dua et bence "dedi ve kapıyı çarparak giti. bende yerimden kalkarak mutfağa doğru gittim ve masaya oturdum.
Tae tam karşımda beni izliyordu. Annemler de masaya oturduğunda yemeğe başladık.
Annem "Siz sınıf arkadaşı mıydınız ?"
-Evet anne
"hıım ne güzel böyle anneler arkadaş , çocukları arkadaş"
-hıhım ne demezsin
"Taehyung oğlum senden bir şey isteyebilir miyim ?"
" Tabii teyzecim, buyur"
" Okulda Jungkook u koruyup kollar mısın rica etsem?"
- Anne yaa. Çocuk muyum ben?
"olur ederim. zaten jungkook la çok iyi anlaşmıştık değil mi ?" Tae bana sanki dediğimi yapmazsan işin biter dercesine bakıyordu.
-Evet evet, çok!
"Teşekkür ederim olum"
" Teşekküre ne gerek var teyze cim, kuzen sayılırız zaten "
--------
Taehyung ve annesi gittikten sonra odama gittim ve bu gün olanları düşündüm . Bekli Tae annemin sözünü dinler ve bana bulaşmaz diye düşündüm ve yatağa uzandım. Yorucu bir gündü gerçekten.
YAZAR BAKIŞ AÇISI
Sabah olmuştu. Jungkook motorunu binip okulun yolunu tuttu. Okula geldiğinde herkesin bir yerde toplandığını gördü ve oraya doğru ilerledi. Yerde ağlayarak yatan eli, yüzü kanla kaplı biri görmesiyle birlikte şaşkınlık geçirdi.
Bağıran kişinin yanında iki kişi daha vardı. Ama Jungkook onları hiç görmemiş olacak ki onların yanına vurmalarını engellemek için gitti.
-Heyy, yapmasanıza. Görmüyor musunuz halini. dedi
" Pşt sen hayırdır. seni ilk kez gördüm"
-Ben daha yeni kaydoldum
" Belli zaten, yeni olmasan cesaret edemezsin "
" Ne oluyor burda" Arkadan tanıdık bir ses gelmiş olacak ki Jungkook arkasına döndü.
JUNGKOOK
Arkama döndüğümde Tae vardı. " OOO Jungkook, naber lan "
" Tae sen bunu tanıyor musun ? "
" Maalesef, evet tanıyorum "
" Pardon knk. Biz sen tanımıyorsun diye şey yaptıydık- "
" Önemli değil alın sizin olsun "
Merhaba arkadaşlar. Sizce hikayeyi nasıl devam ettirmeliyim?, Yada devam ettirmeli miyim lütfen yorumlara yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul zorbam (Taekook)
RandomOkul sahibinin oğlu Kim Taehyung, okuldaki zorbadır . Okula yeni kayıt olan Jungkook a zarbalık yapar daha sonra Jungkook a aşık olur