🎀5🎀

155 17 5
                                    

Elimdeki telefonu yatağa bırakıp derin nefesler
almaya başladım. Bu yaptığı biraz acımasızcaydı, sırf Mafya olduğunu anlamam için böyle yapması canımı çok yaktı. Bana o adamı hatırlatmaması lazımdı çünkü unutmak için çok çaba sarf ettim.

Kafamı dağıtmak için dışarı çıkmam lazımdı, saate baktığımda akşam 9 olduğunu fark ettim. Arkadaşlarımı rahatsız etmenin mantıksız olacağına karar verip kardeşimi çağırdım.

"Mila, gel dışarı çıkalım" ses vermeyince odadan çıkıp mutfağa girdim salak yemek yiyordu.

"Kızım sen embesil misin lan duymuyon mu?"

"Ya ne ya yine mi lambayı kapatmak için çağırdın?"

"He amk lamba için çağırdım gelmeyince de senin yanına geldim gel kapat demek için"

"Yapmadığını şey mi abla?"

"Ya tamam kes, dışarı çıkalım mı dicektim"

"Hayırdır ne iş enişte mi var?"

"Ne alaka benim maymun götü suratlı kardeşim?"

"Canım ablam, askom benim daha dün ayağına kapanmama rağmen benimle dışarı çıkmayan, üstüne üstlük 1000tl isteyen sen değilmiydin canım benim?"

"Olum ne alaka o zaman çıkmak istemiyordum, hem sana anlatmam gereken şeyler var eğer gelmezsen nah anlatırım bidaha"

"Oha dedikodu diyosun e gelelim madem"

"Tamam annem nerde?"

"Başı ağrıyormuş yatıyor, ben ona mesaj atarım uyanınca görür merak etme"

"Tamam giy montunu çıkalım"

Ayakkabılarımızı giydikten sonra dışarı çıktık ama kapının önünde bir araba vardı ve pembe mini cooperdı. Kalbim göğsümden fırlayacakmış gibi atarken acaba o mu diye düşünmeden edemedim. Etrafıma baktıktan sonra Mila da şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Arabanın yanına yaklaştıkça camında bir not olduğunu gördüm.

Yaptığım büyük hataydı biliyorum ama engeli kaldırırsan kendimi açıklayabilirim (eğer kaldırmazsan başka hat alırım, ha diyorsan ki onu da engellerim başka bir tane daha alırım)

Notu okuduktan sonra arabanın ne alaka olduğunu hâlâ anlamamıştım ki telefonumdan bildirim geldi.

EfkenBatur.Aktn: Şaşkın şaşkın bakma araba senin.

Liya.Adn: Araba senin derken?

Liya.Adn: Ayrıca beni nerden görüyorsun?

Son mesajı attıktan sonra etrafıma baktım ama bir iki kediden başka hiçkimse yoktu. Daha da arkaya bakmak için sırtımı dönücekken telefondan yine bildirim geldi.

EfkenBatur.Aktn: Etrafına bakma Liya beni görmezsin.

Liya.Adn: Her neyse arabanı al, senin hiçbir şeyini istemiyorum.

EfkenBatur.Aktn: Hadi ama Liya çocuklaşma

Liya.Adn: Ya çok pardon Efken bey, çok özür dilerim

Liya.Adn: Beni araştırmayacağını söylemene rağmen arştıran sen

Liya.Adn: Yüzsüz gibi kapıma kadar araba bırakan sen

Liya.Adn: Ama çocuklaşan ben dimi

Liya.Adn: Doğru diyorsun ya valla bak

Bi bakar mısın? | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin