Sabahın köründe çalan or- ehem, mükemmel alarmım ile beraber tıpkı prensesler gibi kalktım.
Yani asla maymun götüne benzeyen yüzümle bir ayıyı andırırcasına esneyerek uyanmadım.Terliklerimi giyip banyoya girdim, işlerimi hallettikten sonra Milayı uyandırmak için tekrar odaya girdim.
Aynı odada olmanın avantajlarından biri de buydu, yani sabahın köründe Mila'yı uyandırmak için başka odaya gitmemek.
Dibinde düğün yapılsa uyanmayacak kadar uykusu derin Mila'yı uyandırmak için üstüne zıpladım.
Anlık olarak yerinden sıçrayan Mila yataktan düştü ve evet, görev başarılı.
"Ya amk sana yüz kere dedim bu şekil uyandırma diye kıt mısın?"
"Kes çeneni kes kes kes"
"Of abla ben gitmek istemiyorum okula"
"Sen gelmezsen ben kimle öğle arasında mükemmel dedikodular yaparım?"
"Arkadaşların ne güne var?"
"Of kızım onlar dedikodudan anlamıyor"
"Abla biraz ufak at da inanayım bari"
"Abi inan- inanan inanman, inanan inansın yav"
Mila ile aynı anda kahkaha attık.
"Sen git şimdi yüzünü falan yıka, ben kahvaltı için yardım edeyim anneme"
"Tamam"
Odadan çıkıp mutfağa girdiğimde mis gibi sigara böreği kokuyordu, hemen ocağın başındaki annemi yanağından öptükten sonra bi tane börek attım ağzıma.
"Ezgi Sultan döktürmüşsün bugün de maşallah"
"Ne sandın kızım sen beni"
Biz gülüşürken arkadan Mila gelip bize sarıldı.
"Canım ailem sizi çok seviyorum"
Annem ile birbirimize bakıp aynı anda konuştuk.
"Bu sefer ne istiyorsun Mila?"
"Aa ailemin gözünde nasıl bir imaj çizmişim püü"
Kıkırdayıp Mila'yı hafifçe ittim.
"Kısa kes ne istion la"
"Anniş bugün arkadaşlarla çıkışta restorana gidicez, maaşıma biraz zam yapabilir misin?"
Annem Mila'nın kafasına vurdu.
"Kız salak mısın cüzdandan alırken fazladan al işte ne soruyorsun?"
"Olsun ben sana söylemek istedim"
"Kurban verenee"
Mila'nın kulağına doğru eğilip annemin duyabileceği bir şekilde konuştum.
"Biraz sosyal medyadan uzak kalması lazım diye yorumladım"
Annem bize bakarak cıklayıp güldü.
"Hadi çok konuştunuz, geçin yemeğinizi yiyin"
Sofraya oturduktan sonra aklıma bir anda Efken'in aldığı araba geldi ve geri almış mı diye merak ettiğim için balkona çıkıp baktım ama yok, almamıştı.
Telefonu almak için odama girdim ve Efken'e yazdım.
Siz: Efken daha kaç kere söylemem gerek şu arabayı al diye? (7:13)
Siz: Birazdan okula gidiyorum ve geldiğimde bu araba burda olmasın lütfen.
Telefonu arka cebime koyup yemek yemek için mutfağa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi bakar mısın? | Texting
HumorSiz: Bi bakar mısın Abe Heyran Siz: Benim lahmacunum nerde kaldı? 0532*: Ne lahmacunu?