2.BÖLÜMM

499 25 1
                                    

SEYRAN UÇAĞI İÇİN HAZIRLANMAYA BAŞLAR.KENDİ ODASINA GEÇİP HAZIRLANIRKEN BABSI ARAR''seyran seyrannn sen orada erkeklerlemi dolanıyon derhal istanbula geliyosun der seyranında zaten işine gelir zaten bugün ailesine süpriz yapmak çin istanbula gidicekti.bende tamam babacım hemen gelyorum dedim yalancı bi gülümsemeyle.(4saat) içinde eve varmıştım.

FERİTTEN;

daha yeni uyanmaya başlamıştı yanında seyranı göremiyce çok şaşırmıştı ama seyranın dedi şu söz aklına geldi 'beni bu geceden sonra bidaha görmiyceksin' dediği aklına gelmişti ve içine bi hüzüntü çökmüştü.tam telefonu almak için eğildiğinde telefonunun üstünde kağıt vardı kağıtta dün gece güzelliğiyle başını döndürdüğü kızın adı ve telefon numarası vardı bide not yazıyodu okuduğu notla birlikta feritin ağızı kulaklarına varmıştı.saate baktığında saat öğlen olmust ve feritin italyanlarla toplantının başlamasına 1 saat vardı hemen takım elbisesini giyip toplantıya gitti.toplantı iyi geçmişti artık italyada mağazaları olcaktı.ve ferit hemen ilk uçağa binip istanbula döndüğünde dedsi çok siniriydi.biz seni oraya iş için gönderdik ferit iç,gez diye değil dedi ve ferit dedesinden özür diliyordu.ama halis ağa çok sinirliydi.ve ferit odasına çıktı ve hemen habere baktı ve haberin başlığı şöyleydi '''RAKİP ŞİRKETİN TORUNLARI GİZLİ AŞKA GELDİ'''yazıyodu ferit şaşırmıştı ama ferit böyle haberi takan bir adam değildi.seyranda haberleri görmüştü ama çok aldırış etmemiştir.

(1HAFTA SONRA)

1hafta sonraki toplantı günü gelip çatmistı ve seyran çok şık bir takım giyimişti.ve toplantı ya vardıklarında ŞANLI HOLDİNG GELMİŞTİ KAPI AÇILDIĞINDA... FERİT ÇOK ŞAŞIRMIŞTI ORDA SEYRANI GÖRMEYİ HİÇ BEKLEMİYODU. ve aklına hemen magazin haberinin manşeti gelmişti.'''RAKİP ŞİRKETİN TORUNLARI GİZLİ AŞKA GELDİ'''haberi aklına gelmişti.ve seyranda feriti gördüğüne çok şaşırmıştı.asıl buraya haber için gelmişlerdi.ama bundan seyran ve feritin haberi yoktu.ferit seyranın kulağına eğilip hani seni bidaha görmiycektim dedi seyranda omzuna vurup notumu almadınmı dedi.feritte almaz olurmuyum dedi.ve yerlerine geçtiler ve bize siz nerden ve nasıl tanıştınız diye sordular onlarda (SEYRANLA FERİT) aynı oteldeydik dedik.ama bu cevap kazımı tatmin etmemişti ve çok sinirlenmişti.seyrana tokat attmıştı.feritte hemen laaan sen nasıl seyrana vurursun diye bağırdı.ve ferit kazıma yumruk indirdi.şanlı ağanına damları ferite silahı doğrultup gözlerini kırpmadan feriti vurdular seyran feritttttttttttttt.............

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

VOTE;6          312 KELİME

Yalı Çapkını seyfer İlk Aşk Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin