Freddy Fatbears's Pizzeria

1.1K 21 87
                                    

Chica: Pizza pizza pizza! Pizza pizza pizza! Pizza pizza pizza! Pizza pizza pizza!

Foxy: Yeteeeeeer!!! Daha pizza yemeden yemiş olduk sayende

Freddy: Ne gerzekçe bir cümle kurduğunun farkında mısın acaba?

Foxy: Herkes senin kadar inek değil Freddy. Türkçe dersim hep kötüydü.

Freddy: Sanki diğer okul notların değildi! BU NOTLARLA DEĞİL ŞARKI SÖYLEYEN ROBOT, MUTFAK ROBOTU BİLE ZOR OLURDUN!!! HAYATINI KURTARDIM! (bkz. Şarkı Yarışması Part 2-Foxy Sonunda Gitti by XxFrEdDy_FaZbEaRxX)

Foxy: Vay sen de mükemmel notlarınla ne iyi iş bulmuşsun böyle! Çocuklara şarkı söyleyen MÜKEMMEL bir robot! Hem de ŞİŞMAN!!!

Freddy: BEN İŞİMİN MÜKEMMEL OLDUĞUNU SÖYLEMEDİM! ŞİŞMAN DA DEĞİLİM!!!

Foxy: Bal gibi de şişmansın! Espriyi anladınız mı? AYILAR BAL SEVER VE YİYİP ŞİŞMANLARLAR YA!!!

Toy Chica: *kıkırdar ama Freddy'nin bakışıyla susar*

Freddy: İĞRENÇ BİR ESPRİYDİ!

Bonnie: Haklı.

Chica: Bence de.

Foxy: YA CHICA HANİ DOSTTUK?! HANİ HEP BİRBİRİMİZİN TARAFINI TUTACAKTIK?! NİYE KAVGAMDA FREDDY'NİN YANINDASIN?!

Chica: Freddy değil ki ben Bonnie'ye katılıyorum ._.

Foxy: Bonnie de Freddy'ye katılıyor, yani dolaylı yoldan Freddy'nin tarafındasın.

Chica: O zaman senin de tarafındayım çünkü Freddy'nin çaktırmadan senin esprine güldüğünü gördüm.

Freddy: SUSAR MISINIZ?! CHICA SEN DE FOXY'Yİ SAKİNLEŞTİRMEYİ BIRAK!

Chica: Taam abi büüksün ._.

Foxy: Freddy yani esprimin komik olduğunu mu düşündün? Düşündün ve iğrenç dedin bi de sonra.

Freddy: SUS BAKİM!! İĞRENÇ DİYOSAM İĞRENÇTİR! KERİZ!

Chica: Kereviz!

Bonnie: Freddy şu an sahnedeyiz ve çocuklar bizi izliyor!!! 

Freddy: *izleyen çocukları fark edip taş kesilir*

Foxy: Oha taş kesildi kasları falan çıktı...

Chica: Sen de yap

Foxy: *dener ama beceremeyip hıyar kesilir* YA OHA YA

Chica: *meteor kesilir* Vayyy

Mike: *saçları çıkar* OHAAAĞ SAAAĞÇÇÇ

Jeremy: Mike çok yakışıklısın biliyon mu? *göz kırpar*

Mike: *kafasını kazıtır*

Jeremy: GİT LAN KONUŞMUYOM SENLE KÜSTÜM SANA! *kapıyı çarparak çıkar*

Chica: Foxy sen hıyar kesildin ya...

Foxy: Evet?

Chica: Hıyar kesilince... Hıyar kesildin hani...

Foxy: YANİ ŞU AN İKİ PARÇAM MI VAR?!

Toy Chica: Merak etme bebeğim ben şimdi o iki parçadan alt kısmını alırım, Mangle da üst kısmını alır~

Chica: Bana adil gibi göründü.

Mangle: HOP Bİ DAKİKA!!! FOXY'NİN ALT KISMI BENİM!

Toy Chica: Neden lan?!

Foxy: Ben anladım mevzuyu. *zorlanarak cebinden 5 dolar çıkarır ve Mangle'a verir* Al işte borcumu ödedim.

Mangle: Hadi canım o zaman bay iki kısım da senin olabilir! *dondurma almaya gider*

Foxy: MANGLE CHICA BEKLEYİN BENİ BU KOCA GÖTLÜYLE BIRAKAMASSINISS!!!!

Freddy: *Foxy'nin iki parçasını da kucakladığı gibi sahne arkasına geçer* (daha da kalınlaşmış sesiyle) Oo Foxy amma da güçlenmişim lan! Bu kaslar müthiş! Ayrıca hayatını kurtarıp kahraman oldum!

Foxy: Biraz daha ayı gücünü kullanırsan belki kılların da çıkar. Kıllı kıllı ayı olursun.

Freddy: Sus lan hıyar! Her ne yaptıysak içimizdeki gücü dışarı çıkarmış belli ki! Hıyar oldun sonuçta.

Foxy: *göz devirir*

Freddy: O değil de Chica meteor oldu acayip ateşli ve güzel bi kız oldu lan!

Foxy: Ben onu erkek sanıyodum göğüslerini görünce şok geçirdim. Hâlâ etkileri devam ediyor yani.

Freddy: O değil de pek etkilenmiş görünmedin- OHA YOKSA SEN..?!?!

Foxy: YA ÇÜŞ LAN SAPIK AYI BURADA OTTAN BOKTAN FNAF TEORİLERİ UYDURACAĞINA GİDİP CHICA'YI KESSENE!!!

Freddy: Benim sevgilim var bi kere canımcığım internetten edindim.

Foxy: Buluştuğunuzda profil resmindeki kişi değil de 50 yaşında kadın çıkarsa hiç şaşırmam. Aynısı başıma geldi birbirimize geçmiş olsun diledik. Ama tipimiz değişmedi.

Freddy: Hıyar oldun yine değişmedi yazıktır.

Foxy: Sus lan! Değişmedi çünkü hıyarlık benim özüm. Sen de öz be öz ayısın Freddy.

Freddy: En azından kim olduğumuzu biliyoruz. Sevgilisi olmayan iki geri zekalı. Ben şu kaslarımla birini bulamadım ama kesin şimdi erkekler Chica'nın peşinde dolaşıyordur.

Foxy: Benim bildiğim Chica onları çoktan gebertmiştir.

Freddy: *kıkırdar* Evet. Haklısın. Bu arada Hıyar- Yani Foxy...

Foxy: Hea?

Freddy: Esprin komikti. Aşırı tepki gösterdiğim için özür dilerim. 

Foxy: Asıl ben seninle dalga geçtiğim için özür dilerim... Dalga geçtiğim kişi ne hâle geldi bakıyorum ve utanıyorum.

Freddy: *Foxy'ye yanaşır*

Foxy: *dudaklarını Freddy'ninkilere yaklaştırır*

Bonbon: Yaqhushuqluyum.

Freddy: *Foxy'den uzaklaşır* Ha sittir.

Foxy: SENİ GEBERTİCEM DOLMA YAPIP YİYCEM GERİ ZEKALI O KAFANI KOPARIP KÜÇÜCÜK BEYNİNDE YER ALAN TÜM BELLEĞİ SİLİCEM KÜFRETMEMEYE ÇALIŞIYORUM ÇOK ZOR

Freddy: Foxy daha demin olan her neyse unutuyorum ve buradan ayrılıyorum

Foxy: Aynen ben de ve buradan çıkınca yine seninle kavgaya başlıyorum

Freddy: Anlaştık.

Foxy: Freddo bana bir iyilik yap ve kaslarından kurtul dalga geçecek şey bulamıyorum.

Freddy: *ayı kesilir* Oldu mu?

Foxy: *eski karizmatik haline döner* Oh be!

Freddy: Foxy hâlâ bir sorunumuz var...

Foxy: HÂLÂ MI İKİ PARÇAYIM?!

Freddy: Hayır ama Bonbon her şeyi gördü. Ve şu an kaçıyor.

     İşte onu yakalamaya giderler bla bla bla böyle son. Medyada Foxy var ve photoshock yeteneklerim bu kadar.

------

Kardeşim onsuz yazdığım için çok kızdı.

Ama şu an yok o yüzden yazdım çaktırmayın. Ayrıca vurmayın eğer Frexy kulağa bir sütyen markası gibi geliyorsa bu benim suçum değil. Açıkçası kulağa sütyen markası gibi geliyor. Bir dahaki sefere G. Fredbear ve Springy yapacam MUHAHAHAHAHAHAHAHA *Carl tarafından camdan aşağı atıldı*

Bir Chica Hikayesi FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin