Günlerden Salı günü, saat gece yarısı 3.30 Clary'nin annesi ve babası tatilden eve dönüş yolundaydılar. Yolda annesi Clary 'i aradı biraz konuşmaya başladılar aniden arkadaki koca tır arabaya çarptı. Clary annesinin sesini almayınca korktu ve endişelendi. Clary telefonu kapatıp annesinin aramasını bekledi . 5-10 dakika sonra biri annesinin cepinden Clary 'i aradı .
- Alo Clary 'le mi görüşüuorum? Dedi .
Clary ağlak bir ses tonuyla :
- Evet benim buyrun. Dedi.
- Hanım efendi size söylemem gereken bir şey var, lütfen sakin olun ve beni dikkatli dinleyin. Dedi.
- Beyfendi lütfen söyler misiniz? Meraklandırmayın beni. Yoksa ...
- Hanımefendi.... Anne ve babanız vefat eti. Dedi
Clary ağlamaya başladı. Ve..
- Hayırrrrrr olamaz. Anne,babaa...diye haykırmaya başladı.
Bir gün sonra hastaneden doktor aradı.
- Alo Clary ' le mi görüşüuorum? Dedi.
Clary telefona bakım ağlamaya başladı. Ve yavaşça telefonu açtı.
-Evet benim siz kimsiniz? Dedi.
- Ben sizi hasataneden arıyorum. Şimdi anne ve babanın otopsisindeydim. Clary sen hastaneye gelebilir misin, seninle konuşmam gereken bir konu var da o yüzden yüz yüze konuşmamız lazım. Dedi doktor.
Clary hastaneye gidip doktorla bu konu hakkında konuşmaya başladılar. Konuşma bitikten sonra Clary hiçbirşey olmamış gibi davranmaya başladı. Ve eve doğru gidiyordu. Clary yavaş,yavaş adımlar atıyordu. Başını kaldırıp etrafa doğru bakıñıyordu. Birden gözlerini onda ayıramadı ,o yakışıklı çocuktan . Öyle birbirlerine bakarken, Clary aniden bayıldı. O yakışıklı çocuk Clary 'i evine götürdü....