Clary gözlerini açtığında bir evdeydi. O gözlerine bakıp doyamadığı çocuk ta yanından hiç ayrılmıyordu. Clary üzerinde olduğu yataktan yavaşca kalkıp onu bulmak için evi dolaştı. Mutgaktan mırıldanma sesleri geliyordu, mutfağa doğru ilerlemeye başladı. Birde kimi görsün o yakışıklı çocuk mutfakta yemek yapıyordu.
Clary yanına gidip :
- Merhaba , ben Clary. Dedi ve elini ona doğru uzatı.
-Merhaba ben de Finn tanıştığıma memnun oldum dedi. Ve oda elini uzatıp tokalaştılar.
İkiside beraber salona geçip sohbet etmeye başladılar. Aslında ikisi de birbirine çok benziyorlardı. Söz konusu ailelere geldiğinde ise ikisinin de anne be babası aynı günde, aynı saatte ölmüştü. Orda Clary 'nin anne ve babasının içinde olduğu arabaya bir tır çarpmıştı, ve o araba birden alev almaya başlamıştı o alevler Finn'in anne ve babasının kulandığı arabaya sıçramıştı. İkiside aynı acıları yaşıyorlardı. Finn ve Clary konuşurken Finn :
- Ben kendime yeni bir sayfa açıcam herşeye yeniden başlıycam . Bu sayfada mutluluk , huzur , aşk ve sen olurmusun dedi.
Clary şaşkın bakışlarla Finn'e baktı ve Clary :
- Ben de kendime yeni bir sayfa açıcam hayatıma yeniden başlıycam herşeyi unutup yeni bir sayfa açıcam bu sayfada mutluluk , aşk , huzur ve ... sen olurmusun ? Dedi .
İkiside birbirine bakıp gülmeye başladılar. Artık Clary ve Finn kendilerine yeni ve güzel bir sayfa açmışlardı .
Finn dayanamadı sordu: sen benimle ... çıkmak istermisin? Dedi be Clary ' nin cevabını bekledi .
Clary biraz düşündü cevabı hemen söylemek istedi.
-Evet Finn . Dedi.
İkisininde mutlulukları gözlerinden anlaşılıyodu....
Artık ikiside birbirlerinin sayfasında yer alıyorlardı .....