Yazardan
Herkes hazırlanıp kahvaltısını yapıp okula geçmişti herkes sırasına oturup dersi dinlemeye başlamıştı.
Öğlen arası
Sen lavaboya girersin ama kenarda duran min ji ve arkadaşlarını görmezsin.
Soo bin:Emin misin yapacağına
Minji:Başka yol mu var hepsi bu s#rt#kün için pervane bunu yaparsak hepsi ondan nefret eder.
Chun hei:Tamam o zaman ben gidiyorum.
Sen işini bitirmiş elini yıkıyordun chun hei yanına gelip durur ona dönüp bakarsın ama umursamazsın elini kurulayıp gidecekken chun hei kendine vurmaya başlar.
Chun hei:Ah napıyorsun!
Eun mi:Ne?
Chun hei:NEDEN VURUYORSUN!
Minji:Soo bin koş çabuk haber ver.
Soo bin:Tamam.
Soo bin koşup bahçeye gider Enhypen grubunun yanına gider.
Soo bin:Çabuk gelin!
Jungwon:Ne?
Soo bin:lütfen çabuk gelin Eun mi chun hei ye saldırdı.
Ni-ki:Ne saçmalıyorsun Sen!
Soo bin:Lütfen! İnanın bana!
Jay:Bakmaktan zarar gelmez.
Enhypen grubu ayağı kalkıp sizin olduğu yere yürümeye başlarlar Minji ise yanınıza gelip bağırmaya başlar.
Minji:NAPIYORSUN SEN! BIRAKSANA
Eun mi:Ne diyorsun kendi kendine vurmaya başladı.
Minji:KES!
Minji lavabodan çıkar Enhypen grubunu görür ve bağırmaya devam eder.
Minji:NÖBETÇİ ÖĞRETMEN YOK MU ARKADAŞIMA BİRİ SALDIRIYOR.
Chun hei fırsat bilip sahteden ağlamaya başlar sende arkasından çıkarsın üyeler seni görür.
Eun mi:Ben bişey yapmadım bu ruh hastası kendine birden vurmaya başladı.
Chun hei:N-neden yalan söylüyorsun bana saldırdın.
Eun mi:Ben sana birşey yapmadım!
Minji:YALAN SÖYLEMEYİ BIRAK! SESİNİZ DIŞARI KADAR GELİYORDU ÜYELER BENİM OLACAK DİYE KIZA SALDIRIYORDUN BEN GELMESEM PARÇALAYACAKTIN KIZI!
Ni-ki Kolundan tutup seni kendine çevirir.
Ni-ki:Gerçekten Yaptın mı?
Eun mi:Ne saçmala istersen neden yapayı-
Chun hei:Y-yaptı neden inkar ediyorsun ve yalan söylüyorsun al bak bunları sen Yaptın.
Yırtmış olan tenini tırnaklamış olan boğazını kızarmış olan yanağını çekmiş olduğu yanağını gösterir yalandan daha çok ağlamaya başlar.
Chun hei:Şimdi söyle yalan mı
Eun mi:Evet yalan Sen yaptığın şeyleri benim üzerim-
Heeseung:Gerçekten prenses bunu senden beklemezdim.
Jay:Yaptığına inanmamıştım oysaki.
Jake:Yalancı olduğunu gösterdin bize
Sunoo:Zaten okulun ilk gününde seninle arkadaş olmamız hataydı.
Ni-ki:İki Yüzlüsün sen!
Eun mi:N-ne Gerçekten inandını-
Sunghoon:Yeter! Sus artık bence gözümüzde küçülme!
Yavaştan gözlerin dolmaya başlar.
Eun mi:N-neden beni dinlemiyorsunuz.
Sunoo chun hei'yi kucağına alır omzuna vurup gider üyeler seni Umursamadan giderler bir Tek jungwon kalır sana bakıyordu.
Eun mi:Ne bakıyorsun sen ne diyeceksin!
Jungwon sessiz kalır.
Eun mi:Anladım yanınızda olmam hataydı.
Tam gidecekken jungwon Kolundan tutup seni kendine çekip sıkıca sarılır.
Jungwon:Ben sana inanıyorum bunlar Minji ve arkadaşlarının oyunu.
Sarılmasına karşılık verirsin ve şiddetli bir şekilde ağlamaya başlarsın.
Eun mi:Sevdiğim insanlar bana değil başkasına inandılar.
Jungwon:şşş yanlış yaptıklarını anlayacaklar.
Bir süre öyle kalırsınız yüzünü yıkayıp sınıfa girersin üyeler ordaydı takmayıp yerine oturacakken.
Ni-ki:Benim yanıma iki yüzlüler oturamaz!
Jay:oturmayı geçtim bizimle takılamaz bile.
Sen ağlayarak koşarak çıkarsın.
Jungwon:YETER! ÜSTÜNE ÇOK GİTMEDİNİZ Mİ!
Jake:Jungwon inanma yala-
Jungwon:Yalancı ve iki yüzlü öyle mi peki ben artık bu gruptan değilim o kızları alın bensizliğe iyi alışırsınız
Jungwon sınıftan çıkacağı sırada Jay Kolundan tutar.
Jay:saçmaladığının farkında mısın o kız için arkadaşlarığımızı mı bitireceksi-
Jungwon:O KIZ DEDİĞİN KİŞİ! ARKADAŞINIZDI AMA SİZ ONA İNANMADINIZ İNAYIP O KIZLARA İNANDINIZ.
Der ve kolunu çekip sınıftan çıkar yanına gelir sen ise arka bahçedeydin oturuyordun yanına gelip oturur.
Jungwon:Güzelim.
Dalmıştın birden sana jungwon seslenince sıçrarsın.
Eun mi:Ha sen mi geldin duymamışım.
Jungwon:O kadar çok Dalmışsın ki geldiğimi duymadın.
Eun mi:Şimdi nolacak jungwon ben artık burda okumak istemiyorum eğer devam edersem burda okumaya canım yakacaklar bana inanmayanlarla aynı okulda okumak istemiyorum ama okumazsam istediğim hedefler-
Jungwon yüzünü avuçlar.
Jungwon:Madem burda okumak istemiyorsun gidelim burdan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN POPÜLER ÇOCUKLARI
RomanceOkula yeni başlayan kızın okulun serseri popüler çocukları ile yolu kesişmesi